סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
מחול
לוח האירועים 2024 נובמבר 
א ב ג ד ה ו ש
     
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ידיעה
 
מאת: מערכת הבמה פסטיבל תמונע הבינלאומי 2017
 

 
 
השנה ייערך הפסטיבל בסימן "מפגשים": 16 ימים של תיאטרון, פרפורמנס, מחול, מוזיקה ואמנות פלסטית מכל העולם


פסטיבל תמונע הבינלאומי 2017 יתקיים בסימן "מפגשים", במשך 16 ימים, בין 23 באוקטובר ל-7 בנובמבר, עם עבודות בתחומי תיאטרון, פרפורמנס, מחול מוזיקה ואמנות פלסטית. 
 
מפגשים עם הפקות ייחודיות מחו"ל (פולין, גרמניה, אוסטריה וארצות הברית) שמגיעות להתארח בישראל; שיתופי פעולה ישראל-שווייץ, ספרד וגרמניה; ומפגשים פנים וחוץ אמנותיים של יוצרים ויוצרות שחוקרים לעומק את המצב הקיומי הנוכחי שלנו והקצוות שלו, מבקשים "לשדר החוצה" שיקוף ותגובה מול מציאות שנמצאת בשינוי מתמיד ונדמה שהולכת ומתערערת יותר ויותר בתקופה האחרונה בארץ ובעולם.
 
המפגשים עם הפקות מחו"ל מאפשרים התבוננות על תהליכים חברתיים, תרבותיים ופנים תיאטרוניים שמתרחשים לא רחוק מאיתנו, ובנוסף לחשיבות המבט שלנו החוצה, הם מאירים את התהליכים שאנחנו עצמנו עוברים כאן.
 
ניהול אמנותי ואוצרות: נאוה צוקרמן וניצן כהן. עריכה, תכנים ופיתוח תחנת הרדיו: מור לידור וניצן כהן.

האירועים בפסטיבל:


פולסא דנובא - PULSA DENOVA
30 שנה למוסיקה נובה – Musica Nova
יום שני, 23 באוקטובר, מהשעה 20:00
 
שישה מופעים חגיגיים שיפתחו את פסטיבל תמונע הבינלאומי 2017:
שלוש בכורות מאת שירה לגמן, מעיין צדקה ואסף שתיל, ושלוש יצירות אקספרימנטליות מאת דיויד טיודור, אלווין לוסייר ונעמי אפשטיין.
 
היצירות יציגו את רוח אנסמבל מוסיקה נובה אשר היה הראשון בארץ שהביא רפרטואר עכשווי ועדכני של קלאסיקה של המאה ה-20 בתחום המוזיקה האקספרימנטלית בארץ ובעולם, לצד יצירות חדשות עם סאונד עכשווי שנכתבו במיוחד להרכב.
 
משתתפים: שירה לגמן, יוני ניב, מעיין צדקה, תום סולוביצ׳יק, אור סיני, נדב מייזל
תאורה: רותם אלרואי
סאונד: לארס סרגל
מחיר כרטיס: 60 ₪ 
 
musica novaיחצ.jpg
מוסיקה נובה (צילום: יח"צ)


שירה לגמן - אי בתשדורת
יצירה אלקטרו-אקוסטית לפסקול אלקטרוני ושני אמני פולי. היצירה מבקשת להציג תמונת-מקום דמיוני בעונת קיץ כפי שמתבטאת ביחסי הכוחות האקוסטיים המתקבלים במרחב בין האדם לעולם החי.
מבצעים: חברי אנסמבל מוסיקה נובה
 
מעיין צדקה - I  Partial Pattern on a String
תבניות חלקיות של הרמוניות גבוהות על מיתר, מורחב לפסנתר, אנסמבל, קולנים וגלי סינוס. היצירה היא חלק מסדרה רחבה יותר של עבודות המתעמקות ובוחנות תבניות פיזיקליות וחלוקות שונות של צלילים עיליים על מיתר.
ייתכן ויתגלו באוזנינו ממדים נסתרים (שאינם לינאריים) בהגיון הפנימי של הצלילים, ואולי נצליח להבין חלק מהסדר הסודי של ההרמוניות הגבוהות.
מבצעים: אמנון וולמן, שירה לגמן, תום סולובצ׳יק, מעיין צדקה, יוני ניב
 
אסף שתיל - שפת לא ידעתי אשמע
2 קונטרבס, אלקטרוניקה מוקלטת, קולות. שם היצירה "שפת לא ידעתי אשמע" נלקח מתוך תהילים פ"א. היצירה עוסקת בניסיון לפענח משמעות מתוך מה שנשמע כשפה גם אם היא לא מובנת, ומצד שני להאזנה כתהליך פענוח של שפה. האפשרות לעבור חוויה מתוך הקשבה לשפה זרה מתחברת אצלי לגלוסולליה - דיבור בשפה לא מובנת כחלק מחוויה רוחנית אקסטטית. היצירה היא האזנה והתבוננות בכוריאוגרפיה לזוג קונטרבסים ומקהלת מזמזמים.
מבצעים: נדב מייזל, אור סיני, שירה לגמן, יוני ניב, תום סולוביצ'יק, מעיין צדקה, אסף שתיל
 
טיודור - Pulsers
הפסנתרן והמלחין האמריקאי דיויד טיודור (1926-1996) ידוע לרוב בזכות ביצועיו כפסנתרן של מוסיקה אקספרמנטלית. בין היתר, ביצע טיודור מיצירותיהם של בולז ושטוקהאוזן, ועיקר פרסומו בא לו כ'זרוע המבצעת' של האסכולה האמריקאית בשנות החמישים והשישים, אז התמקד בהלחנה ובכתיבת מוסיקה אלקטרונית. הוא נהג לעצב בעצמו מערכות אלקטרוניות הכוללות אלמנטים של אקראיות, ועבודתו התאפיינה בצמצום חומרי קיצוני.
עלPulsers  (1976) כתב טיודור ש"זהו מחקר ריתמי במרחב של אותות חשמליים". ואמנם, הפואטיקה שנפרסת ביצירה היא פואטיקה של רפטיציות והבדלים: הפואטיקה של שפת המכונה.
מבצעים: יוני ניב ואלקטרוניקה
 
אלווין לוסייר - Vespers
אלוין לוסייר מחשובי המלחינים אמריקאים של מוסיקה אקפסרמינטלית ומיצגי סאונד שעוסקות בתופעות אקוסטיות והשמיעה האנושית. אלוין היה חלק מהקבוצה החשובה Sonic Arts Union ביחד עם רוברט אשלי, גורדון מומה, ודיויד ברמן. 
עבודתו מושפעת ממדע, ובודקת את התכונות הפיזיקליות של הסאונד עצמו, ההידהוד של חללים, הפרעות בין גלים קרובים, וההעברה של סאונד דרך מערכות מדיה פיזיקליות. עבודותיו מבוצעות מזה עשרות שנים על ידי בכירי הנגנים האקספרמנטלים, בפסטיבל רבים בעולם. מיצירותיו החשובות הן: ״אני יושב בחדר״ ו ״יצירות מפתח אחרות״.
ביצירה זו לוסייר עושה שימוש במערכת הסונאר (Echo Location), אשר באמצעותה נדרשים המבצעים מכוסי העיניים לנווט בחלל.
מבצעים: חברי אנסמבל מוסיקה נובה
 
נעמי אפשטיין - Text Series No.6
נעמי אפשטיין מלחינה אמריקאית בת זמננו שעוסקת בסאונד ובמשחק שבין סאונדים שונים ומערכת היחסים שנוצרת ביניהם לאורך זמן. לדבריה היא חשה את הסאונדים והמבנים שהם יוצרים כאובייקטים ממשיים שניתן לחוש אותם בחלל אך ללא מטען אקספרסיבי בעל כיוון וכוונה. הניגודים בין המצלולים שהיא משתמשת בהם הם מעודנים מאוד ונטולי החצנה.
נעמי חיה בשיקגו, ויצירותיה בוצעו בפסטיבלים רבים ברחבי העולם.
מבצעים: מעיין צדקה, שירה לגמן, תום סולוביציק, יוני ניב, אור סיני
 
דניאל מאיר דיג׳יי בבר שינגן לפני/אחרי הקונצרט הקלטות מקונצרטים קודמים של נובה.

פולסא דנובא

 
The Polish Invasion
ערב יצירה עצמאית פולנית
יום שלישי, 24 באוקטובר, מהשעה 19:00

תיאטרון תמונע בשיתוף המכון הפולני
משך המופע: 4 שעות (כולל הדיג'יי בסוף האירוע)
מחיר כרטיס: 100 ₪
 
תערוכת צילום
קריסטוף מילר –
Stiches
 
קריסטוף מילר (1962 – ספטמבר 2016) צלם עיתונות פולני שבעבודתו תיעד רגעים ואנשים מפולין ומאזורים מדממים בעולם והצילומים שלו נעים מהתבוננות כואבת באכזריות האנושית עד לאירוניה וחמלה על מצב האדם.

הוא התחיל לצלם במחצית השנייה של שנות ה-80, אבל הצילומים הידועים שלו ביותר הופיעו רק בעשור שלאחר מכן.  באותה תקופה נסע מילר ברחבי העולם כצלם חדשות עבור העיתון גאזטה ויבורצ'ה, כשהוא מצלם באירועי התקשורת ה"חמים" ביותר: מאבקים מזוינים בבלקן, בצ'צ'ניה, באפגניסטן, בדרום אפריקה וכן רעב ביבשת אפריקה.  מילר פיתח את סגנונו הייחודי והרפלקטיבי כצלם חדשות המעורב רגשית, הדואג למצב האדם. הישגיו עדיין מהווים גורם חיוני בשיח על מצב הפוטוז'ורנאליזם העכשווי.

התערוכה הנוכחית היא תוצאה של שיתוף פעולה בין המכון הפולני לתמונע, הרעיון של מפגש ישראלי ופולני דרך עדשת המצלמה חיפוש מבט על רגעים של קצוות. מילר ביקר באזורים האפלים של הנפש האנושית, התחכך באכזריות ובאלימות באזורי מלחמה מדממים ונאבק לשמור על מבט צלול ואנושי בתוך אזורים של חוסר אנושיות. מילר לא צילם רק מלחמות. לצד התמונות שמגיעות משדות הקרב ברחבי העולם, הוא מצלם רגעים של התבגרות, כאב, שנאה, והכל באירוניה וחמלה שיוצרים פנורמה רגשית אוניברסלית.



We Will Fail (צילום: Olga Ozieranska)



פרפורמנס מוזיקלי
WE WILL FAIL
אלכסנדרה – vj פולין – מברלין
 
שם הפרויקט של אלכסנדרה גרונהולץ, מוזיקאית ואמנית גרפית - WE WILL FAIL - חוויה סוריאליסטית מהפנטת בא מתוך הארה.

"אני חושבת לא פעם על תפיסת המציאות. כל אחד רואה אותה קצת אחרת", מסבירה גרונהולץ. "החשיבה שלנו משפיעה על הדרך בה אנחנו מפרשים את מה שאנו רואים. צפייה איננה שוות-ערך לראיית הדברים כפי שהם.  במאבקים, הניצחון של האחד תמיד הכישלון של האחר. העובדה שמשהו יכול להיות בו בזמן שחור ולבן היווה את נקודת ההתחלה לעבודה על האלבום הזה".

בהיותה גם אמנית ויזואלית, לא רק אמנית סאונד היא עובדת גם בדרכים קונספטואליות: "הכותרות נוצרו לפני תחילת העבודה באלבום – היד המרפאה/היד הנושכת – זה היה רצף לא הגיוני של מחשבות שישב לי בראש זמן רב – שני אלמנטים שלא ניתנים להפרדה – אך יוצרים איכשהו תצורה שלמה".

התוצאה הסופית נראית כתוצר של כאן ועכשיו. ההרכב WE WILL FAIL הופיע בבמות אירופיות רבות, כולל בפסטיבלים כגון CTM, UNSOUND KRAKOW ו-UNSOUND TORONTO. השמעת האלבום תלווה אמנות ויזואלית בפיתוח האמנית עצמה.


מופע מחול
Ramona
pURe
 
מופע הסולו של ראמונה נגבז'ינסקה מתייחס לתפיסת הבמאי הפולני המיתולוגי טדאוש קאנטור את ה-ur-matter (חומר ur הינו מעין ישות הקודמת לאשליה, גרסה מוקדמת של חלל התיאטרון), המפתח לחקר הכוריאוגרפית את גופה שלה. נגבז'ינסקה הופכת את הסוגיה של הפעלת הגוף. היא מנסה לציין את דרישות הגוף, יכולתו לפעול בעצמאות, לשחרר את עצמו ולקבוע לעצמו סדר.

החלפת מה שהגוף דורש במה שהגוף רוצה - החלפה שמעבירה את הסוגיה מתחום המשמעות אל תחום הצרכים, הרצונות והדימויים. אנרגיית ה- ur-material (חומר ur) מכפילה את עצמה, ממלאת את חלל הבמה וחלל האורגניזם. הגופניות אינה מופיעה עוד ככוח גועש, כלוא ונשלט, אלא כסוג פעולה המווסת את כל השאר.

pURe הינו רצף מעגלי אותו ניתן לשחזר או ליצור מחדש, ניסיון לענות על סוגיית הקדמוניות והאפשרויות שהיא פותחת היום.
 
משך המופע: 30 דקות
 
כוריאוגרפיה, רעיון ופרפורמנס: רמונה נגבז'ינסקה
מוזיקה: מקס ריכטר (יצירה מחדש של ארבע העונות של ויואלדי)
תאורה: רמונה נגבז'ינסקה ומסייה פולינקו
הפקה: Teatr Maat as part of the Maat Festival. Kantor Now
בכורה: דצמבר 2015 
 

Ramona, Pure


 
מופע מחול
Agata
The Soft Act of Killing

יצירה אירונית חריפה וכואבת על ההשלכות, המתח והנזקים שהפעולות שלנו גורמות בעולם כאוטי.
מופע זה הוא תהליך למידה של מיקום עצמי ואמנותי בתוך מה שנקרא ה"זמנים העומדים בסכנה".

העולם הוא בלגן איום. הוא מלא ברעל, בקרינה, ובעוולות. אני לא מתכוונת לגרום לכל סבל, הרס או מוות, אך כשאני פשוט חיה, קונה דברים וזורקת אותם, אני משפיעה השפעה נוראה על הסביבה. אני הבלשית שמגלה איך להיות פושעת, וכך גם האמנות שלי. מהו תפקיד העיסוק שלי באמנות בימים אלה? האם האמנות יכולה לשנות את העולם? האם אני, דרך האמנות שלי, יכולה להודיע לעולם לקחת אחריות? אם אני פושעת, עד כמה המחול שלי פושעת?  מה דרגת הפשע שהוא מבצע?  האם המחול שלי מסוכן? האם, דרך המחול, אוכל ללמוד כיצד להתמודד עם הצרות של החיים והמוות יחד בכדור ארץ פגוע?
 
אגאטה סיניארסקה יוצרת עבודות בכמה צורות - מופעים, אירועים, תרגולים, הרצאות, מופעי וידיאו ועוד. לאחר שהיא ניסתה סוגים שונים של צורות תיאטרון, ולמדה כוריאוגרפיה, כיום היא מפתחת דרכי לימוד פמיניסטיות מהנות ומטפחת את תשוקותיה לכתיבה ושפה, קולנוע ואנימציה ביצירותיה.

היא אחת ממייסדות Female Trouble – קולקטיב המבוסס על חברות, העוסק בזהות, גוף, סוגי פמיניזם, עונג, העצמה, ואהבה. היא מכורה לסיפורת, והיא עורכת את המחקרים שלה, כשהיא ממלאת תפקיד ככלי רטורי, דרך המבנים התרבותיים המיוחסים לה והחרותים בתוכה. אל כל פעולה שלה, המוזנת ע"י התלבטות תיאורטית מעמיקה, היא ניגשת בלהט, מרותקת, כשהיא פועלת לעתים קרובות לא לבדה אלא בחברת הרפתקאות אנינות ומעולות.
 
מאת: אגאטה סיניארסקה, אוויר, חום, בקטריה, זיעה, עובדות מדעיות, שיח, רגשות, דרמות אישיות, רכילויות, אפסים, מחשבות, מקצבים פנימיים, השתלות, נשים, חייזרים ושאר מינים.


פרפורמנס
Vala tanz
Notes on Ness, Love and Other Stuff

קולאז' פרפורמטיבי של תהליך חיים מול תהליכים חברתיים. בהפקת Lamella. "דראג קווין" איננה קונבנציה תיאטרלית אלא תגובה סוערת שגלומים בה רחמים. "קוויר" הינו הגדרה המשתנה והולכת של הזהות העצמית, לא רק מבחינת מיניות אלא גם באסטרטגיות של בחירה וחשיבה אמנותית.

זהות אנדרוגנית הינה הצהרה פוליטית, ולא סגנון. פגיעות הינה כוח ולא חולשה. עבודת הכוריאוגרפיה קובעת את נתיב ההתנגדות הרכה והמרד הפיוטי. אמנות הפרפורמנס הינה מצב חירום. שיתוף בסיפור הינו אקט של אינטימיות. הפולחן הינו תהליך המציע אפשרות לאחדות ושיתוף פעולה.

עשיית אהבה ואמנות במקום בלתי נראה של חושך, הופכת אותו למקום של אור. כשהעצב מדבר הוא הופך לאושר, הצל הופך לתמיכה, הכעס הינו אינטליגנציה רגשית, והכעס הוא אש, והאש משנה דברים.  העולם כולו הוא לא-כלום יפהפה שהופך להכל".

Valentine Tanz הינו פרויקט כוריאוגרפי ניסויי שיצר Vala Tomasz Foltyn (וולה טומאש פולטין). עבודה זו היא קולאז' של כל יצירותיו, תהליך חיים/אמנות ללא מורא, המתייחס לתולדות אבותינו הגבישיים, ולאופי הקווירי של התבל, וגם קורא תיגר על האסתטיקה של תרבות הדראג. 

צורת ההופעה מתנדנדת בין תיאטרון גרוטסקי, מחול הבעתי, אמנות פרפורמנס והעונג האוראלי של דיבור.  Valentine כבר דיבר על אהבה ועניינים אחרים בוורשה, ליובליאנה, ברלין, גרץ, סן פרנסיסקו, פילדלפיה, פורטלנד, ופריז.


Vala Tanz, הפלישה הפולנית (יח"צ)
 
וואלה טומאש פולטין הינו אמן פרפורמנס עצמאי, כוריאוגרף פיוטי, הוגה פיזי, אמן האלתור, וגם מנהיג בקהילה, אוצר אמנות, ומפיק, מקראקוב שבפולין. ככוריאוגרף וכיוצר פרפורמנס הוא מתעניין בגוף הפוליטי והחברתי כהיבטים היוליים של התנגדות, רוך וחסד.

הוא סיים תואר שני באנתרופולוגיה תרבותית באוניברסיטה הג'אגיאלוני שבקראקוב. הוא גם בוגר "בית המציגים" בסילקבורג, דנמרק – הכשרה במחול אצל אליסה ג'וי סטית, וכן הכשרה ב"ארטנס – בית ובית ספר לתנועה" בישראל – בהנהלת שחר דור.

בשנת 2011 הוא קיבל מענק למחול כדי ללמוד אצל אנה הלפרין ב"סטודיו ההר" שבקליפורניה, וזה הוביל לשיתוף פעולה רחב יותר עם אנה הלפרין ומורשתה הכוריאוגרפית. משנת 2008 הוא עובד עם קולקטיב האמנות הסלובני "קוד ליוד", שיצירותיהם הוצגו בפסטיבלי אמנות רבים ברחבי העולם:  דרום קוריאה, פורטוגל, דנמרק, אנגליה, הולנד וצרפת.

בשנת 2016 הוא ייסד, יחד עם יוסטינה סטאסיובסקה, את "לאמלה בית האמנויות הקוויריות" בקראקוב, שהוא ארגון עצמאי, בניהול האמנים, שמטפח את ההתפתחות האמנותית, החברתית והתרבותית של הקהילה הקווירית בקראקוב. לאמלה יוצר מקום מוגן לשיקוף הזהות הקווירית ועוסק בתהליך השחרור הפוליטי, התרבותי והמיני.

וולה טומאש פולטין הוא גם שותף ביצירת בית האמנות של קראקוב – מתחם לאמנות בקראקוב – בוילה בת 110 שנה, שם מוצאים מקלט האמנות והאקטיביזם העירוני.
 
כוריאוגרפיה וקונספט: וולה טומאש פולטין
עיצוב תלבושות: מארטה סאלה
סאונד, דרמטורגיה:  יוסטינה סטאסיאובסקה
יעוץ קונספט וטקסט: אנטה זוקובסקה
הפקה: Lamella בית האמנויות הקוויריות, קראקוב, פולין

דיג'יי Justina – דיג'יי פרפורמנס
המשך המופע של Valentine Tanz  בבר
יוסטינה מתמקדת בקולות, רעשים, "שרייבען שריי", שפה לא-מילולית, שפת גניחות, כדי לפרק את השפה ולהניע את הגוף. היא יוצרת קולאז'ים מצלילים מוקלטים, ומשתמשת בקטעים מוסרטים, קולות, שירה ממשית, ומערבבת אותם עם קטעי בס, אלקטרוניקה ניסויית, וטכנו, ומשלבת בתוכם לחני טכנו, אלקטרו ופופ מוכרים בכוונה למשוך אנשים לערב מועדון הדאדא. 

יוסטינה סטאסיאובסקה היא חלק מקולקטיב "לאמלה - בית האמנויות הקוויריות" והיא תסבוכת מהלכת עם משימה - היא יוצרת יחד עם Vala tanzאירוע בכוריאוגרפיה, הופעות פרפורמנס שעבורן היא יוצרת דרמטורגיה קולית. היא גם תיאורטיקנית, סופרת, מתרגמת, כעת דוקטורנטית במחלקה ללימודי פרפורמנס, הכותבת עובדת דוקטורט ב"רעש. האפשרות להציג תפיסת הקול" וחוקרת נושאים בלימודי קול כמו "סמים דיגיטליים", "נשק אקוסטי", עינוי ברעש, וסונוציטולוגיה.
 
Lamella הינו בית נייד לאמנויות קוויריות - סביבה לאמנים, הוגים, יוצרים. הוא מפרה את ההתפתחות האמנותית, החברתית והתרבותית של קהילת הלהט"בים – קוויריים בקראקוב.  הוא מיישם את משימותיו על ידי הצגות, תערוכות, הקרנות ותיעוד של יצירות אמנים קוויריים. לאמלה יוצר מקום מוגן לשיקוף הזהות הקווירית ועוסק בתהליך השחרור הפוליטי התרבותי והמיני. כקולקטיב המבוסס על חברות, הם מעוניינים בפיתוח צורות אלטרנטיביות של נוהגי קוויריים ופמיניסטיים, וכן בפיתוח כלים בינלאומיים ליצירת אמנות וקהילות, כתגובה למושגים היפר-קפיטליסטיים כגון הדרה, יצרנות ועמל.

ערב יצירה עצמאית פולנית



Freedom Of Speechless (צילום: שיר אברמוב)


 
FREEDOM OF SPEECHLESS
מור דברת וירדן גלבוע
שווייץ-ישראל
ימי רביעי-חמישי, 26-25 באוקטובר, בשעה 20:00

המקום בו אמנות ופשיזם נפגשים. מופע פרפורמנס תיאטרון שבודק את המתח והקירבה בין פאשיזם לאמנות באמצעים תיאטרליים.
 
מופע תיאטרון פיזי, העוסק בזכותו הבסיסית ביותר של האדם- חופש הביטוי. המופע נולד מהחשש  ל"נאמנות באמנות", ממציאות בה החופש האמנותי מוגבל בשם נאמנות לשלטון.

שתי דמויות בעלות צורך תהומי לבטא את עצמן, מכריזות בעלות על האומנות. הן מבודדות בזירה אל מול הקהל. האחת טוענת כי אמנות היא פשיזם וכי פשיזם הוא אמנות, ובכך מכריזה מלחמה על יריבתה, שמשוכנעת כי היא האמנות עצמה. הן מתדרדרות למאבק בו הגבולות בין ביטוי ודיכוי מטשטשים, מאבק מעגלי שאין לו סוף.

מור דברת חיה בשוויץ, שחקנית ויוצרת תיאטרון וקולנוע בשוויץ, ברלין ותל אביב.
ירדן גלבוע חיה בישראל, במאית בתיאטראות הפרינג', שחקנית באנסמבל עיתים של רינה ירושלמי בשיתוף תיאטרון הקאמרי ומורה לתיאטרון.

ההצגה הופיעה בבכורה עולמית בשוויץ במרץ 2017, ומאז הופיעה ברחבי שוויץ ובברלין וזכתה לתשבחות רבות. 
   
מאת ובביצוע: מור דברת וירדן גלבוע
ליווי אמנותי: נועם בן אזר
יעוץ דרמטורגי: סמואל מילר
עיצוב במה ותלבושות: דלית ענבר
מוזיקה מקורית: יאן קוגן
עיצוב תאורה: שי סקיבא

משך המופע: 60 דקות
מחיר כרטיס: 55 ₪

FREEDOM OF SPEECHLESS


נוף 2 - NOF 2
אבי קייזר וסרג'יו אנטוניוניו
גרמניה-ישראל
יום רביעי, 25 באוקטובר, בשעה 20:00

מופע מחול שחוקר את הסביבה שלנו והמתח שחנו מולה כאשר אנחנו, הקהל, חלק ממנה.
 
אבי קייזר וסרג'יו אנטונינו בחרו לקרוא לפורמט החדש של עבודתם נוף. נוף הוא עובדה שעמה אנו מתעמתים מדי יום. הנוף מגיע אלינו מבעד לחלון הבית, הרכבת או המטוס, או כאשר אנו מביטים מעבר לשולחן העבודה או האוכל. בעבודתם, קייזר ואנטונינו חוקרים נוף שנוצר מתנועה ומסאונד במקום וזמן מסוימים, כאשר גם הקהל הוא חלק אינטגרלי מהנוף. כל אירוע של נוף הוא ייחודי וממוספר לפי סדר ההופעות.
 
במסגרת פסטיבל תיאטרון תמונע, אנסמבל מחול קייזר אנטונינו, יציג את נוף 2– הראשון שיוצג בארץ לאחר הבכורה בגרמניה.
לאחר המופע שיחה עם אוצר האמנות דורון פולק.
"אנו עסוקים בחיים שהם מעבר להבנה ומטרתנו העיקרית היא חיי היום יום שלנו" - ון קייג'.

יוצרים: אבי קייזר וסרג'יו אנטונינו
תנועה: הילה כהן, מרים אנגל, סרג'יו אנטונינו, אבי קייזר
סאונד: תומר אברהם

משך המופע: 60 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪

נוף 2


נוף (צילום: גיובאני פינה)



MA
אדוה ירמיהו
ספרד-ישראל
ימי חמישי-שישי, 26 באוקטובר בשעה 20:00, 27 באוקטובר בשעה 12:30

מופע מחול המממש חיבור יצירתי בין פלמנקו מסורתי ועכשווי, תיאטרון חזותי ופרפורמנס. במסגרת שת"פ ישראל-ספרד יתקיים המופע "MA" של אדווה ירמיהו, אמנית פלמנקו שמתגוררת בין סביליה, ספרד לישראל, במופע ראשון מסוגו שמשלב פלמנקו, תאטרון חזותי ופרפורמנס עם אמנים מספרד ומישראל. MA ביפנית הוא מרווח, ריק בין דבר אחד לאחר שמסמל את האיזון ביניהם.

פלמנקו הוא סגנון מוזיקה וריקוד שמקורו באזור אנדלוסיה שבדרום ספרד. הוא מאפשר חיבור עמוק ואותנטי לתחושות ויצרים בסיסיים, ולכן גם נתפס על ידי העוסקים בו ליותר מאמנות - הוא דרך חיים.
 
"MA" היא עבודת פלמנקו חזותית, פרי יצירתה של אדוה ירמיהו, המממשת חיבור יצירתי וחדשני בין דיסציפלינות שונות: פלמנקו מסורתי ועכשווי, תיאטרון חזותי ופרפורמנס - ויוצרת באמצעותן עולם בימתי מסקרן ומפתיע. למעשה - היא מפענחת את הביטוי האמנותי המובהק ביותר של התרבות האחת (פלמנקו) דרך העיקרון המחשבתי המרכזי של האחרת ("MA").
 
רגעי ה-'MA' לוקחים את הצופה למסע אל מחוץ לפלמנקו, אך גם מחזירים אותו היישר לאמת הצרופה שלו – יוצרים מרווח של חוויה רגשית ואמנותית שבה רגעי התשוקה המתפרצת ורגעי ההתכנסות השקטים מאזנים ומזינים זה את זה, וממלאים את הצופה בהשראה ובהתרגשות.  
 
יוצרת, מנהלת אמנותית ומבצעת: אדוה ירמיהו
מוזיקה מקורית וגיטרה: "el Fyty"  (ספרד)
שירה: Alicia Acua (ספרד)
קונטרה בס: גל מאסטרו
כוריאוגרפיה La Tierra: מיכל בן ליאור
עיצוב תאורה: רותם אלרואי
עיצוב סאונד: יאיר רחמים
עיצוב תלבושות: יעלה לוגסי
צילום סטילס: ענת אלאלוף, עמית מן
הפקה: ג'יזל דייה
ניהול הצגה: איה גבריאל
בתמיכת 'קרן עדי' לקידום הפלמנקו בארץ ובסיוע מועצת הפיס לתרבות ולאמנות 

משך המופע: 70 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪

MA


אדווה ירמיהו (צילום: ענת אלאלוף)



Just in Time
מופע מחול אינטראקטיבי
גרמניה
ימי שישי-שבת, 27 באוקטובר בשעה 20:00, 28 באוקטובר בשעה 17:00

"Just in Time" הינה גישתם הרדיקאלית ביותר של deufert & plischke (קתרין דויפרט ותומס פלישקה) לשיתוף קהל עד כה. במשך שלוש שנים (2016-2018) הם אוספים זיכרונות, חוויות, דעות, קלישאות וסיפורים אישיים ב"מכתבים למחול", שנכתבו על ידי אנשים בברלין, ניו יורק ותל אביב. 

המשתתפים כותבים בכתב-יד מכתב אישי, בו הם פונים למחול, ואז מתארים או מציירים תנועה אהובה. המכתבים יוצאו לאור ב-2018.  לאחר כל שלב של איסוף מכתבים ותנועות בערים השונות, מארגנים נשף בו התנועות האהובות על תושבי אותה עיר הופכות לחומר של כוריאוגרפיה שיתופית. "Just in Time" הינה גישה רדיקאלית לשיתוף הקהל, שכן הפרויקט כולו נבנה יחד עם הקהל, המספק את התוכן (מכתבים), החומר הכוריאוגרפי (התנועות האהובות), והפרפורמנס (אולם הנשף) של הפרויקט.
 
יחד עם אמנים מקומיים, המציגים את המכתבים שלהם עצמם למחול, דויפרט ופלישקה אוספים מכתבים ותנועות בתיאטרונים, מתחמים ציבוריים, בתי ספר ובאירועים קהילתיים.
 
קאתרין דויפרט ותומס פלישקה (יחד הם "תאומי האמנות" דויפרט ופלישקה) חיים ועובדים בברלין.  במשך 15 השנים האחרונות, הם הפיקו מספר פרויקטים בתיאטרון העוסקים במצבי היום יום של הפקת אמנות, ובדינמיקה החברתית המורכבת והלוגיסטיקה של תהליכים אמנותיים. יצירותיהם עוברות מעבר לתחום המחול והתיאטרון, ומתמקדים בשיתוף היחיד וחיי היום יום באירועים אמנותיים. 

יצירות אלו יוצרות סביבות אמנותיות שונות, המאפשרות ליומיום לעלות ולרחף מעלינו על ידי שילובו ועיבודו לכדי אמנות.
 
לאחר שביצעו את ה"מכון האנטרופי" בתיאטרון תמונע ב-2014, דויפרט ופלישקה חוזרים לתל אביב. "Just in Time" יועלה כשני מופעים המהווים סיום לפרויקט בפסטיבל תמונע הבינלאומי 2017:
 
27 באוקטובר, בשעה 20:00 - מכתבים למחול מאתאמן הפרפורמנס עומר קריגר והכוריאוגרפית רוני כץ:
שני אמנים מאוד שונים זה מזה מציגים כל אחד את מכתבו האישי למחול. במילים, מוסיקה, תנועה ושיחה, הם ינסו לבטא תובנה ביחסים האישיים של כל אחד מהם למחול.  שני המכתבים פותחו באופן בלעדי לפרויקט "בדיוק בזמן" ויוצגו ביחד לראשונה.
 
28 באוקטובר בשעה 17:00 - נשף הסיום למהדורה התל אביבית של "בדיוק בזמן", בליווי ה-DJ המקומית מיכל גפן.

במשך כמה חודשים, רוני כץ וקארת' שאפר אספו מכתבים מתושבי תל אביב.  כל המכתבים נכתבו אל המחול.  "מחול יקר" הפך לנמען של זיכרונות וחוויות רבים ושונים. לכל מכתב צורף תיאור של תנועה אהובה – כתיאור בטקסט או כציור. תנועות אהובות אלו, מעל 200 במספר, מהוות כעת את הבסיס הכוריאוגרפי לחגיגת מחול משותפת.
 
קונספט והפקה: דויפרט ופלישקה, גרמניה
מוסיקה: מיכל גפן
עם: רוני כץ, עומר קריגר, קארת שאפר
ניהול הפקה: אנט הארדגן
נתמך על ידי  TANZFONDS ERBE – יוזמה של Kulturstiftung des Bundes
בשיתוף מכון גתה
 
משך המופע: 70 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪

Just In Time


מיומנו של מטורף - DIARY OF A MADMAN
אנסמבל תמונע
יום שבת, 28 באוקטובר בשעה 20:00 
 
עיבוד חדש לטרגיקומדיה הקלאסית של ניקולאי גוגול. יומנו של פופרישצ'ין, פקיד מחדד נוצות במשרד ממשלתי, שבעקבות התאהבות בבתו של המנהל יוצא למסע מסחרר ומתעתע, בו המציאות והאשליה מתערבבות אחת בשניה. לאן יוביל את פופרישצ'ין הרצון להשיג את אהובתו?
 
מאת: ניקולאי גוגול, נוסח עברי ועיבוד: יוסי רחמני וניצן כהן, בימוי: ניצן כהן, עיצוב תאורה: רותם אלרואי, עיצוב תפאורה: אריאל טל ארביב, מוזיקה מקורית: רן בגנו, ניהול הצגה: חן אוחיון, מבצע: יוסי רחמני.
 
משך ההצגה: 60 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪

מיומנו של מטורף

מיומנו-של-מטורף-תמונע-צילום-דן-בן-ארי.jpg
מיומנו של מטורף (צילום: דן בן ארי)



קפסולה - CAPSULE
יום שבת, 28 באוקטובר בשעה 20:00

מופע מחול מאת עודד רונן הבוחן את השייכות וחוסר השייכות שלנו והמתח בין שניהם.
 
אנחנו מתכנסים לקבוצות, קפסולות, קפסולות. איים של בטחון, צפים בתוך עולם עוין. הקפסולות הן בית המגן עלינו, ואנחנו מגנים עליו - מהשונה, ממי שלא מסכים, ממי שנתפס כמסכן אותנו. עולם שאליו קשה מאוד להתקבל. אבל ברגע שאתה בפנים, אתה בפנים. יש לך ביטחון. יש לך שייכות. לא תהיה לבד. יש לך בית.
 
אנחנו שייכים למשפחה גרעינית, מורחבת, קבוצת חברים, עיר, מדינה, מפלגה. חלקנו הגדול בוחר לחיות בשניים. הבחירה מגנה עלינו מעולם קר של בדידות, עולם ללא גב. עולם בו אוכלים לבד, ישנים לבד, מזדקנים לבד, חולים לבד.
 
על ידי הקפסולות אנחנו מגדירים את עצמנו, מבינים מי אנחנו. לאן אנחנו שייכים, מהו בעצם הבית. מה עושים כשקשה שם? כשאותה קפסולה המגנה היא גם צפופה. מה קורה כשאנחנו לא מסכימים עם מה שקורה בה. האם נצליח להתגבר על מחלוקות בתוכה? ומה יקרה אם נבחר שלא? האם לא נשתייך יותר? ואם לא נשתייך, מי בעצם נהיה.

מהם הדברים שאנו באמת רוצים לחיות על פיהם, מול מהם הדברים שאנו מצדדים בהם רק כדי שנהיה חלק. כשמסירים את כל הדברים שמהווים לנו בית, מה נותר. מה נותר מאיתנו, ללא השתייכות לקפסולות. מה נותר מהנפש העירומה, אם בכלל קיים דבר שכזה. 
 
כוריאוגרפיה : עודד רונן
ביצוע : עודד רונן וליגל מלמד
תלבושות : עודד רונן וליגל מלמד
עיצוב במה : עודד רונן
מוזיקה מקורית : רונן קוזוקרו
 
משך המופע: 60 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪

קפסולה


קפסולה (צילום: לולה אירגו)



דוריס אוליך - אוסטריה

Ravemachine
מופע מחול הבוחן את גבולות מוגבלות הגוף
יום ראשון, 29 באוקטובר, בשעה 21:00

מקצבי טכנו, אקסטאזה טהורה, כיסא גלגלים חשמלי שעובר מוטציה והופך למכונת רייב, אלה רק חלק מהדברים שמתרחשים כשדוריס אוליך דוגמת ומגבירה את הצלילים שיצר כיסא הגלגלים של שותפה ליצירה והופכת אותם למקצבי טכנו מרעישים. התוצאה היא סופת אנרגיה, התופסת את הרקדן/כוריאוגרף מיכאל טורינסקי ואותה, והופכת את כיסא הגלגלים ל-Rave Machine.
 
בדרך כלל אנחנו לא מזהים בעלי מוגבלויות פיזיות עם שחרור פראי של אנרגיה. אנחנו חושבים על קריסה ולא פיצוץ, על קיפאון ולא התקדמות. את הקשרים האלה ודומיהם חוקרים דוריס אוליך ומיכאל טורינסקי בעבודתם.
 
דוריס אוליך מחפשת תנועות שבהן האנרגיה הופכת חשובה יותר מהצורה. כשהוא מעביר ומשנה אנרגיה שנוצרת על ידי בני אדם ועל ידי מכונות, פרויקט ה-Rave Machine מתמקד בדיאלוג ובמערכת היחסים בין האדם והמכונה, האקסטזה והצורה, החוסן והשבריריות.

דוריס אוליך, נולדה ב-1977 באוסטריה העליונה, מחזיקה בתואר ב"פדגוגיה למחול מודרני מקונסרבטוריון וינה, חברת ב"תיאטר-קומבינאט” 2002-2009, עובדת על פרויקטים עצמאיים מאז 2006. היא קיבלה את פרס "כוריאוגרפית עולה מצטיינת" בשנתון בלט-טאנץ 2008; פרס המחול של משרד החינוך והתרבות עבור המופע "שפיצה" ב-2008; הוכתרה כ"רקדנית השנה" בכתב העת "טאנץ" ב-2011 ו-2015; וכ"אמן מצטיין 2013" בתחום אמנויות המופע, של משרד החינוך והתרבות.
 
"אנחנו מעצבים את הדינמיקה של האנרגיה", מיכאל טורינסקי.

"אנחנו מחפשים תנועות כשהן מטעינות את הגוף כמו סוללה. תיאטרון עוסק בשיתוף, שינוי צורה והחלפת אנרגיות בין כל הגורמים - האמנים, הקהל, המכונות והצלילים", דוריס אוליך.
 
כוריאוגרפיה: דוריס אוליך
פרפורמנס: מיכאל טורינסקי ודוריס אוליך
תאורה: ג'ראלד פאפנברגר
יעוץ סאונד: בוריס קופייניג
הפקה: טריסה ראוטר וקריסטין סבשניג, תיאטרוריין         
שותפים להפקה  brut, WUK אמנויות המיצג ו Theaterverein (ממומן ע"י מחלקת התרבות העיר וינה)

מחיר כרטיס: 40 ₪ 

דוריס אוליך


דוריס אוליך (צילום: Peter Empl)



שביל החלב - THE MILKY WAY
מונודרמה בניחוח פירות הדר
יום ראשון, 29 באוקטובר, בשעה 19:00 
 
אישה, שהיא גם ילדה וגם בת וגם אימא וגם נכדה ולפעמים גם תרנגולת, דוגרת ומנקרת בקנים שלה - זה שבקעה בו וזה שעתה היא בונה.
עם קן על הראש, כמה מעשיות בארגזים ולא מעט פירות, שוזרת האישה-תרנגולת סיפורים על החיים בקן הפרטי שלה ובקן המשותף לכולנו, בקצה שביל החלב.
 
מאת ובביצוע: מורן אביב דביר, ליווי אמנותי: עפרי עומר, עיצוב תלבושות: גילי עזרן, עיצוב תאורה: ריינהרד סטו (סוואבה).
 
משך ההצגה: 50 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪

שביל החלב


פסטיבל תמונע מארח את המרכז לתאטרון עכו

מפגש בין שפות עצמאיות
יום שני, 30 באוקטובר

הסתכלות 1976
17:30+20:30
בכורה תל אביבית
 
יצירתם המשותפת של פיראס רובי ודויד מעיין, בהשראת סרטו הדוקומנטרי של ג׳אד נאמן
 
זוכת פרס ההצגה הטובה ביותר של פסטיבל עכו לתאטרון אחר לשנת 2016. הסרט הדוקומנטרי של ד״ר ג׳אד נאמן ״הסתכלות על עכו״ שנוצר ב1976 שימש השראה ליצירת התיאטרון בעלת אותו שם המעלה באוב ומחיה את הדמויות של אז במרחב אמנותי עכשווי שהוא רחבה מטאפורית של בית החולים הישן לחולי רוח של עכו.

40 שנה חלפו מאז שנוצר סרט תיעודי מכונן זה ועד למעמד היצירה התיאטרונית עצמה. בסרט אנו עדים לביקור הצוות המצלם בבית החולים הישן לחולי רוח שמוקם במבצר הידוע לשמצה של אל ג׳זאר, שליטה האכזרי של עכו. זה היה אז בית החולים המרכזי הצפוני של הישוב הארץ ישראלי מאז הקמתה של המדינה ולתושבי העיר העתיקה עצמה. ערב רב של תרבויות, שפות ומבטאים המנסים לדבר שפה עברית חדשה.

המנגינה של אז, כמו המנגינה של היום, עסקה בסכסוך הידוע בין יהודים לערבים, ובמצוקת החיים היומיומית של השוהים בבית החולים, לצד אלה החיים מחוץ לחומות בית החולים. הסרט מתעד את הלך הרוח ששרר אז ואת הדעות ותפיסות העולם השונות המיוצגות על ידי אוכלוסיות שונות של החברה הישראלית כולה ״הבריאה״, לצד האוכלוסייה ״החולה״ והמופרדת של משתכני בית החולים.
 
היצירה מציעה מעגלי הסתכלות רבים, השזורים ומתרחשים בו זמנית, החל בצילום הסרט בימי חורף של 1976 ועד היום הזה. לנגד עיננו חולפות שנים ועונות שנה. כמו אבן המוטלת למים, היוצרת טבעות התפשטות, כך מהרגע הראשון מהדהדות ומחלחלות תנודות וגלי ההתרחשות בתודעתו של המתבונן. הקהל מעורב בתהליך דינמי של הסתכלות בתהליך פנימי המתרחש בו עצמו בזמן שהוא מתבונן איך זה מתרחש גם מולו בתוך מעגל המשתתפות והאירוע כולו.
 
במאים שותפים ומעצבים: פיראס רובי ודויד מעיין
טקסט: על פי הטקסט של המדברים בסרט הדוקומנטרי
סרט: ג׳אד נאמן
דרמטורגיה: אנגליקה קיסר מעיין
עיצוב תלבושות: המשתתפות
שחקנים: רחל גץ-סלומון, קלאודיה דוליצ'י, מירי לביא, נורית נוביק, ד"ר זמירה פורן-ציון,רחל קשת, קרין שטאנג, ד”ר נטלי תורג’מן
ובהשתתפות: פיראס רובי, דויד מעיין, מחמוד חלואני

הסתכלות


הסתכלות 1976 (צילום: ירון פרידמן)



עבודת המידות
19:00
הצגה דתית פמיניסטית
 
קבוצת "נשים" המורכבת מנשים ממגוון הקשת הדתית וחילונית אחת, מציגות  באומץ ובכישרון את ההתנגשות בין עולמן הפנימי לעולם הערכים החיצוני. השחקניות מחליפות דימוי גוף בדימוי גוף, זהות בזהות, מידה במידה ושרות על נושאים שהשתיקה יפה להן.

בכאב ובהומור הן פותחות דלתות לנושאים שנותרו מחוץ לשיח החברתי, הדתי והחילוני. לרגע קצר הן משחררות את עצמן ואת הנשים שבקהל מהמידה המקובעת או המקובלת ומעיזות.
 
בימאית יוצרת: אסנת שנק יוסף,שחקניות: תחיה סולימן, אלישבע פרידמן, כינרת רגב שרשבסקי, שולי כהן, ציפי סגל, סיוון דרוקמן, ניסנה ליפשיץ, מריה רוזנפלד, רבקה שאנאנס,כוריאוגרפיה: מריה רוזנפלד, תלבושות: תחיה סולימן, עיצוב תאורה: מוני עומר,ליווי אמנותי: סמדר יערון, הפקה: המרכז לתיאטרון של עכו.

משך ההצגה: 60 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪

עבודת המידות

עבודת המידות צילום רפאל בייר.jpg
עבודת המידות (צילום: רפאל בייר)



הערבי האחרון - The Last Arab
22:00 
  
צו השעה והצורך הטבעי שלנו להתנתקות מהעם הפלסטיני היוו השראה מרכזית ליצירה  "הערבי האחרון"  שבה חוברים יוצרים יהודים ופלסטינים אזרחי ישראל לעשייה משותפת על מנת לקדם את הרעיון האוטופי ולהפוך אותו למציאות. זהו אירוע אפוקליפטי של שירה, תפילה והתכוונות משותפת של האמנים והקהל סביב נושאים של היפרדות, הפרדה ופרידה.
 
יצירה: סמדר יערון, שותפה ליצירה: ד"ר נטלי תורג'מן, יוצרים משתתפים: מריה מסרי, דור ההמשך, מייסרה מסרי, הערבי האחרון, עיבודים, קלידים, שירה: מאסטרו זיוואר בהלול, מוזיקאי אורח: אדם שפלן, עיצוב תאורה והגברה: מנהאל עומר, עוזר הפקה: מחמוד חלוואני, צילום: אושרי כהן, עיצוב כרזה: מייסרה מסרי.
 
מחיר כרטיס: 40 ₪

הערבי האחרון


הערבי האחרון (צילום: אושרי כהן)



תתקרבי - Come Closer
סתיו מרין ומרב דגן מארחות את פיי שפירו

יום שלישי, 31 באוקטובר, 20:30
 
עבודה שעלתה לראשונה בהרמת מסך 2016 ופותחת סדרת מופעי אירוח בתמונע, מחול מארח יוצר מתחום אחר.
 
אנחנו מזמנות אותן אלינו, דרכנו, בגוף וקול בשר רוטט. מיתולוגיה נשית, משפחתית, קורבנות ומקרבנות, קולות על קולות על קולות.
 
כוריאוגרפיה וביצוע: מירב דגן וסתיו מרין
דרמטורגיה: יעל ביאגון-ציטרון
תלבושות: Muslin Brothers
בניית אובייקט: יואב אדמוני
תאורה: אמיר קסטרו
ליווי אמנותי: הלל קוגן
 
בתמיכת מועצת הפיס לתרבות ואמנות, משרד התרבות והספורט, המפעל לפרויקטים מיוחדים- עיריית תל אביב וקרן רבינוביץ'
 
מופע השירים של העתיד - פיי שפירו

מופע השירים של העתיד הוא אתר בנייה והריסה של מנגינות, גוף, זהות, שפה ויחסים. בנוכחות הנעה בין האימגינטיבי לאקסטטי, מפעילה היוצרת מרחב רגשי קונקרטי, רצוף תמורות קשב וחומק מהגדרות. מופע השירים של העתיד אינו מהלך חתום וגמור אלא פלטפורמה אופראית מינורית לדבר את האישי מדי אל עמנו במדבר.
 
משך המופע: 80 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪ 

תתקרבי


מירב דגן וסתיו מרין (צילום: תמר לם)



פני שטח - SURFACE
נופר סלע
יום שלישי, 31 באוקטובר, 19:00 
 
פרפורמנס: מיפוי לגוף וארץ. המופע "פני שטח" מזמין את הקהל למפגש פנים אל פנים עם ארץ ישראל. היא נמצאת בכל אחד ואחת מאתנו, אך דומה שהמפה שמובילה אליה נעשתה בלתי - קריאה. כדי למצוא מחדש את הדרך אליה, יש להתחקות אחר קווי מתאר פיזיים וקואורדינטות רגשיות, ולברר כיצד היחסים שלנו איתה עוברים דרך המפה, הגוף והלב.

בעזרת נייר, פחמים, ושאלות אישיות, הקהל והיוצרת מנסים לצייר מחדש את מפת ארץ ישראל.
 
כתיבה, יצירה וביצוע: נופר סלע
עיצוב תאורה: רותם אלרואי
ליווי אמנותי: ניצן כהן, לי לוריאן
 
משך ההצגה: 60 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪


פני שטח


חשש לאירוע -
SUSPICIOUS INCIDENT
ימי רביעי-חמישי, 1 בנובמבר בשעה 20:00, 2 בנובמבר בשעה 19:00

קומדיה שחורה על שש דמויות משנה בתפקידים ראשיים. רצח בהתנחלות שמוביל לשרשרת טעויות קומיות אבסורדיות.
 
"הוא ישב על הכורסא וראה טלוויזיה ואני עמדתי במטבח והכנתי ארוחת ערב ופתאום הסכין שלי בלב שלו. לא רציתי לדקור אותו, בחיי אלוהים שלא, אבל, אבל..."

יוחנן בלום מוטל על הרצפה רגעים ספורים אחרי שאשתו עדינה סיימה את חייו. בניסיון להציל את אימם מהכלא, מעבירים שני ילדיה את גופת אביהם לפאתי התנחלות מרוחקת. החשד המיידי נופל על השכנים בכפר הערבי הסמוך. למרות ממצאיו של חוקר המשטרה העיקש, האירוע מוגדר "חבלני". יוחנן ובני המשפחה הופכים לגיבורים לאומיים והפנטזיה ההרואית שבני המשפחה נקלעו אליה יוצאת משליטה.

מאת: נעם גיל
בימוי: יגאל זקס
עיצוב תפאורה ותלבושות: דפנה פרץ
עיצוב תאורה: יעקב סליב
מוזיקה: שוש רייזמן
ניהול הצגה: דניאל ברקאי
שחקנים: מעיין בלום, מעיין ויסברג, יגאל זקס, אורלי טובלי, דן קיזלר, ליז רביאן
 
משך ההצגה: 90 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪

חשש לאירוע


חשש לאירוע (צילום: יגאל זקס)



פליידד -
PLAYDEAD
מיטל רז ולי מאיר
מופע מחול-פרפורמנס שבו הכל טוטאלי אך גם הפיך: בסך הכל - הכל משחק
יום רביעי, 1 בנובמבר, 19:00

בסדרה של משחקי ״כאילו״, מיטל רז ולי מאיר מתאמנות לקראת החיים. הן עוברות תהליך סוציאליזציה מואץ שכולל התבוננות, חיקוי, מרד והמצאה. במרחב מדומיין משותף הן משרטטות גבולות ושוברות אותם.

הן בודקות מה חוקי ומה לא, איך נוצרים חוקים באופן "טבעי" ואלו מהם נשכחים בדרך. הן לומדות מה מותר ומה אסור, מה כדאי ומה פחות, משפרות את כישורי ההישרדות שלהן ומתכוננות אפילו לנורא מכל. מתוך התבוננות בעקרונות משחק אצל בעלי חיים וילדים הן לומדות לשחק במחויבות מלאה, אבל גם תוהות באיזו רצינות צריך לשחק ומתי המשחק כבר לא כיף. הכל טוטאלי, אבל גם הפיך: בסך הכל משחק.

מאת ובביצוע: מיטל רז ולי מאיר
דרמטורגיה וניהול מופע: יעל ביאגון-ציטרון
יעוץ אמנותי: עידית הרמן, אנדרי לבסקי
במה ותלבושות: ענת מרטקוביץ
עיצוב תאורה: יואב בראל
הפקה: תיאטרון קליפה, פסטיבל צוללן
רזדנסי ותמיכה: המרכז הכוריאוגרפי של היידלברג-  CC – Choreographic Center Heidelberg, מפעל הפיס
עלה לראשונה ב-11 בספטמבר 2015 בפסטיבל צוללן, תיאטרון תמונע, בהפקת תאטרון קליפה
 
משך המופע: 50 דקות
מחיר כרטיס: 65 ₪ 

פליידד


פליידד (צילום: אנדריי לבסקי)


 
Ready To Snap
Patricia Carolin Mai - גרמניה
מופע מחול שחוקר את הגוף במצבי חירום
יום רביעי, 1 בנובמבר, 20:00
 
הפקת המחול "Ready to Snap" של פטרישיה קרולין מאי (DE) היא החלק הראשון בטרילוגיית המחול "Bodies in States of Emergency" והיא בשיתוף K3 – מרכז לכוריאוגרפיה בהמבורג. 

החלק השני "Balagan Body" הינו שיתוף בינלאומי בין אמנים מתל אביב ומהמבורג, שמופק על ידי בית המחול "כלים"  בישראל ו"קאמפנגל המבורג" 2017-18. 
  
Ready To Snap
גופים במצבים קיצוניים  
כיצד מגיבים אנשים כשהם עומדים מול אסונות טבע, טרור או אלימות פיזית? כיצד נותרים הזיכרונות בתוך הגוף לאחר חוויית הסכנה? Ready To Snapחוקרת את התגובה הפיזית של הגוף במצבי חירום.

בראיונות, ארבעה אנשים סיפרו על מצבים קיצוניים שחוו. בהתבסס על זיכרונותיהם, הגוף מתעמת עם דימויים ותנועות העולות כשאנו שומעים על חוויותיהם. הגוף נמצא במצב תמידי של משא ומתן בין בריחה ותקיפה, עדינות ואכזריות, עילפון ושליטה. על הסף – אותו רגע של ציפיות דרוכות. שבירה – הגוף נשבר, קופא, בורח או מתגונן.
 
ב-Ready to Snap הכוריאוגרפית פטרישיה קרולין מאי בודקת את המצבים הקיצוניים והמנוגדים בין תקיפה ובריחה, בין עילפון ושליטה. כיצד מתנהג הגוף במצב תמידי של פחד הנגרם ע"י טרור או מצבים קיצוניים? וכיצד הוא מגיב כשהמתח מוצא פורקן?
 
מאת: פטרישיה קרולין מאי בשיתוף K3 טאנצפלן המבורג, – מרכז לכוריאוגרפיה בהמבורג, במימון רשות התרבות של המבורג, הקרן לביצוע אמנויות e V., קרן התרבות של המבורג וקרן רודולף אוגשטיין בהמבורג.

קונספט וכוריאוגרפיה: פטריציה קרולין מאי
בשיתוף: לוטה יאנינה טים
עיצוב סאונד: האנה נאסקה
דרמטורגיה: קירסטן ברהמר       
ייעוץ אמנותי: ברברה שמידט-רוהר
וידאו ותיעוד: יוספינה גיל
ייעוץ/מנטורינג: אנטיה פונדטנר
ניהול הפקה: שטוקליזל המבורג
 הפקה משותפת: מרכז k3 לכוריאוגרפיה; טאנצפלאן המבורג (המבורג, גרמניה)
מימון: רשות התרבות, המבורג; קרן האמנויות, קרן התרבות של המבורג; קרן רודולף אוגשטיין
 

Readt To Snap (צילום: THIES RAETZKE)



Balagan Body
איך מתמודדים אנשים עם תקיפות פתאומיות? איך באים לידי ביטוי מצבים קיצוניים בתוך הגוף? מה מבדיל בין גוף החשוף לאיום תמידי לבין גוף החי בביטחון יחסי?

הפקה בינלאומית בשיתוף תל אביב והמבורג העוסקת ב-Chaos Body.

רקדן מתל אביב (דרור ליברמן) ורקדנית מהמבורג (פטרישיה) חוקרים כיצד מעבדים אנשים לטווח הארוך את המעבר בין מצבים יוצאי דופן לבין נורמליות. יחד עם שני מוסיקאים נכנסים ארבעת האמנים לדיאלוג פיזי ואקוסטי והופכים לאורגניזם שהוא בלתי צפוי ובו בזמן מאיים.
 
הפקת מחול בינלאומית תל אביב-המבורג, מופקת בשיתוף קאמפנגל המבורג ובית המחול "כלים" בישראל.  ממומן על ידי רשות התרבות של המבורג, הקרן לביצוע אמנויות e V., קרן התרבות של המבורג וקרן רודולף אוגשטיין בהמבורג.

קונספט וכוריאוגרפיה: פטרישיה קרולין מאי
כתיבה ומשחק: דרור ליברמן, פטרישיה קרולין מאי
כתיבה ועיצוב סאונד(לייב): בנג'מין קובנר, סמואל פנדרביין
וידאו ותיעוד: פלוריאן קראוס
דרמטורגיה: אניה קרשקביץ
ייעוץ אמנותי: ברברה שמידט-רוהר
עוזר נוסף: קירסטן ברהמר
ניהול הפקה: שטוקליזל המבורג
 הפקה משותפת: קמפנגל (המבורג, גרמניה), כלים (תל אביב/בת ים, ישראל)
 מימון: רשות התרבות, המבורג; קרן האמנויות, קרן התרבות של המבורג; קרן רודולף אוגשטיין; רשות חילופי התרבות הבינלאומי
בתמיכת מרכז המחול של סיאול, דרום קוריאה
  
משך המופע: 60 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪ 

Ready To Snap



אליפלט (צילום: אלאיל לב כנען)

 

אליפלט -
ELIFELET
אילאיל לב כנען
פרפורמנס העוסק בטקסי השכול
ימי חמישי-שישי, 2 בנובמבר בשעה 19:00, 3 בנובמבר בשעה 13:00
 
להקה לבושה לבן מזמרת אתוס לאומי בחלל ריק, בלי לדעת למה ואיך. היצירה שוזרת בתוכה רגעים דוקומנטריים ופרוזאיים מתרבות השכול הישראלית, מ-1948 ועד היום, לצד שירים וקטעים מקוריים שמבקשים לשאול מהו טקס זיכרון אפקטיבי.
 
יצירתם של אנסמבל 02, קבוצת יוצרי תאטרון שהחלו את עבודתם המשותפת עם ההצגה מקלט 02# שעלתה לראשונה בפסטיבל עכו 2014.
 
בימוי: אילאיל לב כנען
ע. במאית: קרן חובב
עיצוב חלל: רתם בלום
עיצוב תאורה: יאיר סגל
מבצעים: ארנון רוזנטל, יאיר סגל, יעל בניה, רתם בלום
 
משך ההצגה: 60 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪

אליפלט


אנא ואגאנא -
ANAVAGANA
מופע מחול מארח 
יום חמישי, 2 בנובמבר בשעה 21:00 

אנא ואגאנא מאת ענת דניאלי בשיתוף עם עומר עוזיאל מארחת את "איפה שהשמש שוקעת" מאת נינה טראוב:
 
אנא ואגאנא - ANAVAGANA
 
אנא ואגאנא מתקיימת מרקמות של יצירה, נשיות, אימהות ודם. היא משוחחת עם טקסטים פמיניסטיים משל הלן סיקסו ולוס איריגארי, מציירת בהשראת ציורי הואגינות של האמנית ג'ודי שיקגו, ומדקלמת את 'שיר המחזור' של אמנית הספוקן וורד דומיניק כריסטינה.
 
אנא ואגאנא יוצרת תנועה של סימטריות מתחלפות בגוף על המישור האופקי. היא מתנועעת בקרבה אל הארץ, כדי להיוולד, להתחדש, להיות עתיקה, תנ"כית, להיות גוף טבעי, להיות נוף בעולם. ולהפיח חיים. להוליד. לזמן את מה שמודחק, קמאי שנחבא וממתין לבוא שוב במלא הדרו-הדרה אל עולם נשי, עתיק, עמוק, פיסי, של בשר, עצמות וכדוריות דם. היא זוכרת את היות הגוף בתוך גוף, להיות שניים, להיות בלתי נפרדת, להיפרד, ללדת, לתת.

?וכשאנא ואגאנא מבקרת במישור האנכי, היא מבקשת לומר במילים את מה שצריך להיאמר. את הדם. דם שגברים פוגשים כשהם הורגים, דם שנשים פוגשות כשהן יוצרות חיים.

והיא, היצירה, מדמיינת שותפות של נשים וגברים בקרבה ובנגישות למקור שלהם, אל הביולוגיה שלהם, אל  החיים? 
 
מאת ובביצוע: ענת דניאלי ועומר עוזיאל, ליווי אמנותי: יעל ונציה, תלבושות: תמי לבוביץ', תאורה: עופר לאופר, טקסט: 'שיר המחזור' מאת דומיניק כריסטינה, הדרכה קולית: מיכל אופנהיים.
 
המופע עלה לראשונה בפסטיבל צוללן 2016 ב"כלים".



אנא ואגאנא, ענת דניאלי



איפה שהשמש שוקעת WHERE THE SUN SETS
 
בבית שלי הסתכלתי
על השמש שוקעת בים
געגועים וסודות שיש לי
נראים כמו רקעים של צבע
 
כוריאוגרפיה ותלבושות: נינה טראוב
רקדניות: משי אולינקי ונינה טראוב
תאורה: חני ורדי
מוזיקה:  Charlie Megira – Tomorrow's Gone, Connan Mockasin – It's Your Body 4, Johnny Cash - I See A Darkness.
 
משך המופע: 70 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪ 

אנא ואגאנא  


איפה שהשמש שוקעת (צילום: עמית מן)



קברטעקום – קברט אלקטרוני / CABARETAKUM
Soulela
סן פרנסיסקו 
יום שישי, 3 בנובמבר, בשעה 22:00

מעבר להרים ולים מסתתרת ארץ לא מוכרת - הומאניה. ארץ עשירה בשפות, בטקסים ובמיתולוגיה, ממנה מגיעים לפסטיבל תמונע חברי SOULELA  כדי להציג בפניכם ערב אינטראקטיבי וחד פעמי של קברט מודרני. היפ הופ ואלקטרוניקה חיה, ראפ ושירה בשלל שפות מוכרות וזרות, כלי נגינה שונים ומשונים, ועוד מספר הפתעות - כל אלו מרכיבים את הקברטעקום, ניסוי מוזיקלי תיאטרלי ומסע מעבר לגבולות הבמה והקהל, המופע והריטואל.
 
מאת ובהשתתפות: אליקה לסקר פלדמן ואדם מיקלף
עיצוב תלבושות: אפרת לוי
מוזיקה: SOULELA, אשכנזים שאומרים כפרות
 
עלה לראשונה ב: Artstreet Festival, Sacramento California, February 2017 
 
משך המופע: 120 דקות
מחיר כרטיס: 80 ₪

קברטעקום


קברטעקום (יח"צ)



היעלמותו המסתורית של מ'
סיפור בלשי-אורבני
ימי שישי-שבת, 4-3 בנובמבר, בשעה 20:00

עקבותיו של מ' אבדו לפני 30 שנה, שנים אחר כך אני נשלחת על ידי אמי לפענח את תעלומת היעלמותו המסתורית. מסע שהתחיל בגלגול הקודם, ובמהלכו אלמד מה הדבר הראשון שמצילים משריפה, עד מתי מחכים למאהב שהלך, ואיך כל זה קשור לחתול של שרדינגר?

דרך מסע שמובל מכמיהה להיות בלשית יוצרת הוויה תיאטרלית חידתית וסוריאליסטית ומעלה באוב מציאות ישראלית נשכחת.
 
מאת ובביצוע: דניאל כהן לוי
שותף ליצירה ועיצוב הסאונד: שרון גבאי
ליווי אמנותי: נעמי יואלי, ניצן כהן
עיצוב תאורה: יואב בראל
עיצוב במה: מאי איילון
 
משך ההצגה: 50 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪

היעלמותו המסתורית של מ'


היעלמותו המסתורית של מ', דניאל כהן, שרון גבאי



גחליליות - Fireflies
יצירה בימתית מאת עמוס גיתאי ועינת ויצמן בבכורה עולמית 
שישי-שבת, 4-3 בנובמבר, בשעה 20:00 

פרפורמנס ייחודי שבסיסו במסה של פייר פאולו פאזוליני שמשתמש בדימוי הגחליליות ליחידים ויחידות שנאבקים להפיץ אור מול חושך תרבותי, דיכוי ואלימות של מנגנונים פוליטיים.

גיתאי וויצמן בוחנים נשים "גחליליות" שהולכות נגד הזרם ומבקשות להשפיע על התודעה הקולקטיבית וסדר היום הפוליטי חברתי תרבותי בעולם.

הגחליליות, הן אותן חיפושיות השולחות הבזקי אור שבירים וחמקמקים לאפלה האטומה והמכבידה של הלילה. מדוע הגחליליות הולכות וכבות? אין זאת אלא מפני שתרבותנו רואה רק את האור המלא, ועל כן המעוור. היכחדות זו היא ההשתקפות של העכשוויות הפרדוקסלית שלנו. הגחליליות נעלמות מפני שהעכשוויות שלנו עמעמה את אורן העדין בעליונותו המופרזת של אורה המלא מדי. יותר מתמיד נדמה שתרבותנו נישאת על גבי פרישתה של טכניקה העסוקה בלהאדיר את הכל, טכניקה שהכל בה חייב להימדד על פי תכתיב האור והבהירות, טכניקה התובעת לעצמה את היכולת להעריך את הכל בצורה שקופה, ניתנת לתקשור.

הפוליטי, הכלכלי, החברתי ואף האסתטי - מילים המגדירות את המשימה הייחודית שלנו כבני אנוש - נחטפים ומושלכים לכור ההיתוך של האחדה גלובלית הנשלטת בראש ובראשונה בידי הפרימט של טכניקה שחותרת עוד ועוד לצמצום ההבדלים וקווי הייחוד.
 
יצירה: עמוס גיתאי ועינת ויצמן
עיצוב תאורה: ז'אן קלמן
 
משך ההצגה: 60 דקות
מחיר: 80 ₪ 
 
גחליליות


גחליליות (יח"צ)



ממערב לירדן - West of the Jordan River
הקרנת סרט דוקומנטרי מאת עמוס גיתאי
יום שבת, 4 בנובמבר, בשעה 17:00

ישראל, צרפת 2017. 94 דקות. עברית, ערבית. תרגום לאנגלית. לראשונה מאז "יומן שדה" (1982), שב עמוס גיתאי אל הגדה המערבית. בסרטו החדש הוא עוקב אחר ישראלים ופלסטינים המסרבים לקבל את הבלתי מתקבל על הדעת ומנסים בכל מאודם לגבור על הכיבוש ועל השלכותיו. הסרט בוחן את הקשרים האישיים הנרקמים בין פעילי זכויות אדם, עיתונאים, אלמנות, אמהות שכולות, קציני צבא ומתנחלים.

מדי יום נאלצים כל אלה להתמודד עם היעדרה של מדיניות סדורה ופועלים מתוקף מודעות אזרחית. גיתאי משלב ראיון נדיר שקיים עם יצחק רבין, וכן שיחות עם שורה של אנשי תקשורת, פוליטיקאים ונציגי ארגונים הפועלים בשטחים, בהם יולי נובק, בן-דרור ימיני, אלוף בן, ציפי חוטובלי, גדעון לוי, אלכס ליבק ואחרים. התוצאה היא יצירת תעודה סוחפת המישירה מבט אל מציאות מורכבת במיוחד.
 
תסריט ובימוי: עמוס גיתאי
הפקה: עמוס גיתאי, שוקי פרידמן, לורן טרושו, פטרישיה בטינארד ראואל
צילום: עודד קירמה
עריכה: טל זאנה, יובל אור
עיצוב פסקול: עמוס ציפורי, ניר אלון
מוסיקה: עמית פוזנסקי
מקור: דוק&פילם פריז
גופים תומכים: Centre national du cinema et de l’image animee
 
מחיר כרטיס: 40 ₪

ממערב לירדן


עמוס גיתאי, ממערב לירדן



רדיו תמונע
עבודת פרפורמנס שתימשך לאורך כל ימי הפסטיבל
 
בעבודה הזו יוסב חלל הבר של תמונע לתחנת שידור ששידוריה ישודרו לאתר של תמונע.
מהו הקשר בין רדיו לבמה ? ייבדק הקשר הזה מחדש דרך חיבורים סמויים וגלויים :
 
במהלך שישה עשר הימים בהם יעבוד הרדיו כל ערב כשעה לפני ההצגות והמופעים, יועלו קטעי ארכיון, תסכיתים שנשכחו וחומרים נוספים. בנוסף, יתקיימו ראיונות עם אמנים על ידי שדרנים ושדרניות מתחלפים.
 
סיום העבודה תהיה קריאת בכורה לתסכיתים של סמואל בקט מחזאי שהפך גם את תסכית הרדיו לז'אנר דרמטי דרך שימוש באלמנטים רדיופוניים מובהקים ויצר תחביר ומצב הקשבה חדשים. 
  

תסכיתים בקט – Rough Radio and more
ארבעה תסכיתים של סמואל בקט
יום ראשון, 5 בנובמבר, בשעה 20:00

שרטוט של ארבעה עולמות שונים שמורכבים מהברות, עיצורים, אפקטים קוליים והפסקות. כל אלה יוצרים פרטיטורה שעוסקת במאבקיו השונים של האדם עם קצב החיים סביבו.
 
תרגום: שמעון לוי
בימוי: מור לידור
בהשתתפות: יפתח אופיר, בני אלדר, פלורנס בלוך, אריאל ברונז
סאונד ומוזיקה מקורית: איוונה קיס
עיצוב תפאורה: שמוליק דוידסון
 
משך ההצגה: 60 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪ 
 
תסכיתים בקט


המלט MACHINE
נאוה צוקרמן
פוסט אמת ופייק ניוז 
ימי שני-שלישי, 7-6 בנובמבר, בשעה 20:00

כשנגשתי ל"המלטMachine" של מולר, מצאתי את "המלט" של שייקספיר מחדש. שניהם לא הניחו לי. 
"המלט" של שייקספיר נקלע למסע טיהור הבית. הבית שאמו ודודו זיהמו ברצח, שקרים ומניפולציות, כדי לשמור על המלוכה.
 
מולר חובט ב"המלט" השייקספירי על תמימותו המעכבת אותו מלנקוט עמדה ברורה לעשות מעשה. במחזה "המלטMACHINE", מולר מעז לשלוף את "המלט" השייקספירי מנבכי תקופתו, לזמן שלו (גרמניה המזרחית) ולבטא, דרך קולו של המלט הקלאסי, את רגשותיו ודעותיו על החברה והתקופה שבה הוא חי.
 
מצאתי את עצמי מול שני קולות, "המלט" של שייקספיר ו"המלט" של מולר. בהשראת מולר הלכתי לחפש את  ה"המלט" של הזמן והמקום בו אני חיה. אני הייתי "המלט", אומר מולר.
אני מה"המלטים", אני כותבת.

ואופליה? לא נופלת לנהר. היא נשארת לשמור על הדופק של העולם.
 
(נאוה צוקרמן)
 
מאת: היינר מולר, תרגום: דורון תבורי, טקסטים מ"המלט" בתרגום: דורי פרנס,עיבוד וכתיבה: נאוה צוקרמן, יעל דר, בימוי: נאוה צוקרמן, מוזיקה: אייל שכטר, טל לוי, שחקנים יוצרים: בני אלדר, גיל אלון, עינת ויצמן, דוד זאבי, ריקי חיות, עיצוב תאורה: יאיר ורדי, עיצוב תפאורה: אריאל טל ארביב, עיצוב תלבושות: לירון מינקין, נגנים: ארז דסקל, אבנר טואג, שניר שהינו, השיר "ילדי התקופה": ויסלבה שימבורסקה בתרגום: רפי וייכט, ניהול טכני: ניר פרטוש, ייעוץ סנפלינג: גולן דנן, ע. במאי ומנהלת הצגה: נטלי בר-און.
 
משך ההצגה: 130 דקות
מחיר כרטיס: 40 ₪ 
 
המלט-משין1-גדי-דגון.jpg
המלט machine (צילום: גדי דגון)


המלט Machine

 
מופעי מוזיקה הסוגרים את הלילה
 
ישראל ברייט – ארנבות ומגדלים
מופע בכורה עם יציאת סינגל ראשון לפני אלבום חדש
אריאל קסיס – קאנון, קרני פוסטל - צ׳לו, אסף מלר – אקורדיון, יובל קיינר – תופים.
יום ד', 25 באוקטובר, בשעה 21:30


יעל אייזנברג

יום ה' 26 באוקטובר, בשעה 21:30


יעל טל ונעמה רדלר במופע "בום! התאהבתי"

ספוקן וורד על גבריות ונשיות ומלחמה ואהבה ועל המלחמה לאהוב.
מוצ"ש, 28 באוקטובר, בשעה 21:30


נועם דוד טריו

נועם דוד – תופים , עומרי מור - פסנתר וקלידים מזרחיים , אברי בורוכוב – בס.
יום ג', 31 באוקטובר, בשעה 21:30


מארק-אליהו-ענק.jpg
מארק אליהו (צילום: יח"צ)



מארק אליהו ואלדד ציטרין – דרכים, מופע דואו

במופע הדואו המלווה את האלבום החדש, "דרכים", חובר מארק לפסנתרן המוערך אלדד ציטרין והכימיה, ההקשבה והסקרנות ההדדית ביניהם, מרחיבה את המנעד המוסיקלי של כל אחד מהם ויוצרת צליל חדש מרתק.
מארק אליהו - קמנצ'ה ובגלמה. אמן אורח: אלדד ציטרין - פסנתר וקלידים.  
יום ד', 1 בנובמבר, בשעה 21:30


סיסטם עלי

הרכב מוזיקלי יחיד מסוגו, המבצע שירים בעברית, ערבית, רוסית ואנגלית. ? היפ-הופ ומוזיקת גרוב שחורה משלבים בטבעיות אלמנטים של מוזיקה ערבית, צוענית ואף ג'אז ורוק.
יום ה', 2 בנובמבר, בשעה 21:30  
 
למופעי המוזיקה בפסטיבל תמונע 2017

פסטיבל תמונע יתקיים בין התאריכים 23 באוקטובר 2017 ל-7 בנובמבר 2017 בתיאטרון תמונע, תל אביב. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים בטלפון: 03-5611211, או באתר תמונע



17/09/2017   :תאריך יצירה
הדפס הוסף תגובה

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע