התכנית נאצרה על ידי רינו דה-פאס, המנהל האמנותי של פסטיבל MILANoLTRE בו ישתתפו היוצרים והרקדנים, ומורכבת משמונה עבודות - סולואים ודואטים מאת שישה יוצרים, אשר לקחו חלק במהדורה #1 של 3|2|1, מהדורת 2021-22
סולואים ודואטים
בעקבות הצלחת מופעי תכנית 3|2|1 בהובלת נעמי פרלוב, המנהלת האמנותית של מרכז סוזן דלל, בפסטיבל הנחשב "הולנד דאנס פסטיבל" בפברואר האחרון, נבחרו היוצרים והרקדנים מהתוכנית להשתתף בפסטיבל MILANoLTRE עם מבחר עבודות סולואים ודואטים באוקטובר.
רגע לפני, יזכה הקהל הישראלי בהזדמנות חד פעמית לצפות במופע בערב חגיגי של 3|2|1- עבודות נבחרות מהדורה #1, במרכז סוזן דלל ב-20 לספטמבר.
תכנית הערב נאצרה על ידי רינו דה-פאס, המנהל האמנותי של פסטיבל MILANoLTRE ומורכבת משמונה עבודות - סולואים ודואטים מאת שישה יוצרים, אשר לקחו חלק במהדורה #1 של 3|2|1, מהדורת 2021-22.
העבודות הנבחרות:
סולואים: תמיר גולן - Wabi Sabi; נועם פרוכטלנדר כספי - עמק המוזרות; ללאל פיליורה - Anemoia; דנה ספיר - Point of you; נור גראבלי - seventythree. דואטים: דנה ספיר - Point of you (חלק שני לטרילוגיה); רון כהן – אנוש; תמיר גולן - Oxytocin.
וואבי סאבי, תמיר גולן, קרדיט: Anne Sylvie Bonnet
מרחב מחול בינלאומי
3|2|1 היא תכנית שנתית, הנועדה לתת במה לדור העתיד של יוצרי המחול בארץ. התוכנית מעניקה משאבים מעשיים, חינוכיים ומקצועיים, במסגרתם היוצרים משתתפים בכיתות אמן ובמפגשי מנטורינג עם אמנים ואנשי מקצוע מתחומי אמנויות הבמה מהארץ ומחו"ל.
התוכנית מורכבת משלושה שלבים, כאשר כל שלב מסתיים במופע ונתינת הזדמנויות מקצועיות. התהליך מתחיל עם עשרה יוצרים נבחרים, כאשר לאחר כל שלב, מספר הכוריאוגרפיים מצטמצם עד שנותרים בסופו שלושה.
נעמי פרלוב, המנהלת האמנותית של מרכז סוזן דלל: "אנו גאות בכוריאוגרפים והרקדנים הישראלים הצעירים שמקבלים הכרה בינלאומית וחשיפה של הכישרון, היכולת והמקוריות שלהם ושלהן. בעקבות ההצלחה של השתתפות היצירות ב'הולנד דאנס פסטיבל', נבחרו להשתתף גם בפסטיבל מילאנו. זו היתה אחת המטרות העיקריות של תכנית 3|2|1, המשמשת במה לדור העתיד של יוצרי המחול בארץ ובו בזמן, מהווה קרש קפיצה מקצועי שחושף את הרקדנים למרחב הבינלאומי".
יום שלישי, 20 בספטמבר בשעה 20:30, אולם דלל במרכז סוזן דלל. לכל המופעים ניתן לרכוש כרטיסים בטל': 03-5105656 או באתר סוזן דלל
נור גראבלי - seventythree, קרדיט: Anne Sylvie Bonnet