|
|
|
הקאמרי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כתיבה: סטנדאפ: תום יער תפאורה ותלבושות: אורנה סמורגונסקי כתיבה ובימוי: עדנה מזי"א מוזיקה: ערן צור |
הופעה ראשונה: אוקטובר 2016
משך הופעה: שעה ו-40 דקות (ללא הפסקה)
|
|
|
|
תיאטרון הקאמרי בשיתוף תיאטרון בית ליסין
סטנדאפיסט צעיר, שניתק את הקשר עם משפחתו, משתמש בה כחומר גלם להופעותיו.
דרך ההומור מאפשרת לו לברוח מתמונות העבר שרדפו את חייו, מאביו הנרפה, אמו האקסצנטרית חסרת הגבולות, ומדודו העריץ והנערץ, כמו גם מהלהט המשיחי בו שלושתם מתייחסים לקדושת המשפחה.
שובה ארצה של בת דודתו, מעמת אותו עם הוריו ודודו, וכך נחשף בהדרגה התא המשפחתי על פוטנציאל הגיהינום הטמון בו.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (9 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 9. סבל של שעה וחצי וההצגה עדיין ממשיכה לרוץ
| | | | כבר שנה ושבעה חודשיים שהצגת הזוועה הביזיונית "החדר האחורי" ששרבטה על הדף עדנה מזיא עדיין מוצגת והקהל נוהר בהמוניו כי הקניינים האינטיליגנטיים ממשיכים לקנות אותה... הסבל עוד נמשך, בושה לתיאטרון שהדבר הזה עוד מוצג. מחריד כל לב ומצמית כל נפש. העיקר שלעדנה התמלוגים מתקתקים כל חודש כמו שעון ומחזאים אחרים לא מקבלים במה.
הוסף תגובה | | | | |
יערה צייג , גדרה (31/05/2018) |
| 8. החדר האחורי להוריד המסך מיד
| | | | הצגה גרועה, לא מסקרנת, משחק גרוע, טקסט חלש,כיצד מושונוב וסנדרה שדה מהינים להשתתף בפיאסקו שכזה??
הוסף תגובה | | | | |
שלומי , שפלה (24/02/2018) |
| 7. מחזה רדוד, שגורם לשחקנים
קובי סורוז`ון , חיפה (01/02/2018) |
| 6. שלשול של הצגה
| | | | גיבוב של שורות מיותרות על הנייר. מזי"א הביתה!
הוסף תגובה | | | | |
ליליאנה בר , (06/11/2017) |
| 5. נורא ואיום, וזה עדיין רץ
| | | | בזכות מדמנת השיווק של התיאטראות הרפרטוארים שעשו יד אחת עם הקניינים ומבקרי התיאטרון הצגת הזוועה הנוראית "החדר האחורי" תמשיך לרוץ בכל הארץ בעונה הקרובה והקהל המסכן שלא יקרא את התגובות כאן ימשיך לנהור בהמוניו ולצפות בחיזיון האימים.
הדוד אנס בילדותו את הסטנדאפיסט, ומערכת היחסים החולנית והמחלחלת בינו לבין אחותו, שהיא סוג של נישואים בתוך המשפחה - מוצגת לראווה לקהל ואנחנו צריכים לשלם על הגועל הזה.
מה הפרמיס של המחזה? מה הערך המוסף של הצפייה מלבד סבל קולוסאלי וחשק הקאה? לשם מה ממשיכים להאביס את מזי"א ומיטלפונקט בתמלוגים אם הקהל לא מפסיק לסבול? לתיאטרון הרפרטוארי הפתרונים.
הוסף תגובה | | | | |
| 4. תת רמה
| | | | ראיתי את חיי עוברים אל מול עיני על הבמה אך בצורה פשטנית וולגרית כיאה לכתיבתה של עדנה מזי"א. הכותבת גרמה לי להגיע עד דמעות ולא מאושר או מבכי אלא ממבוכה וצער על הטיפול הדוחה והפשיסטי בנושא. אל מול עיני ניצב השחקן שבהצגה מקבילה משחק את בן דמותו של גרינג כשהוא מבצע בהצגה הנוכחית אונס של ילד כבן 7. השילוב של שואה ואונס הוא שיא חדש ברפרטואר המדרדר של התיאטרון העירוני זוכה פרס ישראל. לא אחדש את המנוי.
הוסף תגובה | | | | |
גרינג האיום , (26/04/2017) |
| 3. הצגה נוראית
| | | | דיאלוגים לא אמינים, טקסט משמים, סיפור מזעזע שלא ברור למה המחזאית מוליכה אותנו אליו- מה התועלת בשעה וארבעים צפייה בהצגה הזו אין מושג. בשורה התחתונה לברוח ומהר!!!
הוסף תגובה | | | | |
| 2. מחריד
| | | | הצגה איומה, אלוהים אדירים. איך סנדרה ומוני יכולים לשתף פעולה עם הזוועה המזעזעת הזאת
הוסף תגובה | | | | |
רונן שמעוני , (10/02/2017) |
| 1. קטסטרופה
|
|
|
|