|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע הודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: גהמו סוגהנד , בּודְהַאדֶבּ דָאסְגוּפְּטָה , וֶנוּ בימוי: בּודְהַאדֶבּ דָאסְגוּפְּטָה |
משתתפים: פרוסנג´יט צ´אטרג´י , רימי סן , ראימה סן , ראג´ש שארמה , אריג´יט דאטה |
הופעה ראשונה: הודו, 2004
משך הופעה: 89 דקות
|
|
|
|
פארש הוא עובד מדינה המסתובב ברחבי הודו עם מקרנת 16 מ"מ וסירטי הדרכה בנושאי רפואה ומין. קשה לומר כי ביקוריו מתקבלים בברכה בכפרים הנידחים ולא אחת הוא מסולק בבושת פנים. הפעם הוא יוצא לדרך עם נהג זמני החולם כי עוד מעט קט יקבל משרה נחשקת בדובאי וישפר פלאים את רמת חייו. אמינה היא טרמפיסטית הרה ממוצא מוסלמי שבעלה נהרג בהתפרעויות. היא מתכוונת להגיע לבנגלאדש מולדתה עוד לפני הלידה. הנסיעה המשותפת הופכת לסיוט, ציוד ההקרנה נשדד, איש אינו נחלץ לעזרתם והחוויה הקפקאית גורמת לפארש, החושש עד מאד להתעמת עם זעם הבוס הישיר שלו, לדחות את הקץ ובמקום לשוב למשרד לקרב את אמינה אל הגבול...
בּודְהַאדֶבּ דָאסְגוּפְּטָה הוא היום אחד הבמאים המובילים של הקולנוע ההודי. הקונטקסט הסוציו-פוליטי שבתוכו פועלים סיפוריו האנושיים והתחושה כי מדובר באלגוריה, אף פעם לא באים על חשבון האוירה, הדמויות והקירבה בינן ובין הצופה. הצופה הוא מפתח כי דאסגופטה לא זילזל אף פעם ביכולותיו האינטלקטואליות, גם לא בסיבה העיקרית שמוציאה אנשים מהבית – סיפור סוחף. אחת התרומות העיקריות להצלחתו של ''רדוף חלומות'' היא עבודת המצלמה המהפנטת של וֶנוּ. "מבחינות מסויימות זוהי גירסה בנגלית ל''סופשבוע'', הסיוט האפוקליפטי של גודאר... אם אצל גודאר הצופה לפחות קיבל תחושה כי הסיפור נסגר, כאן משתמע כי הדרך לא תיגמר לעולם" (סטיב גרייבסטוק, תוכניית פסטיבל טורונטו).
בנגלית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|