|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: קרלוס רייגאדס , דייגו מרטינס ויגנאטי בימוי: קרלוס רייגאדס |
משתתפים: אלחנדרו פרטיס , מגדלנה פלורס , רולאנדו הרננדז , קרלוס רייגאדס , מרטין סראנו |
הופעה ראשונה: מכסיקו/ספרד 2002
משך הופעה: 129 דקות
|
|
|
|
גבר עירוני מגיע לכפר נידח במטרה להתאבד. בינתיים הוא מתגורר אצל אלמנהבגיל העמידה, עורך טיולים רגליים בסביבה, ומתעלם ממחוות ידידותיות או סקרניות מצד ילדי הכפר או המארחת. ניסיון ראשון לירות לעצמו בראש לא
עולה יפה ואחרי כמה ימים ונגד כל הכוונות קורים כמה דברים המשיבים אותו חזרה לנתיב החיים. הראשון: גילוי כי דודנה של מארחתו שהשתחרר זה עתה מהכלא, מתכנן לגזול את רכושה. בעניין זה אין לו שום מעורבות. הגורם השני הוא התעוררות פתאומית ובלתי צפוייה של יצר המין. הוא מבקש מהמארחת להיכנס עימו למיטה והיא מוכנה לעשות הכל כדי להציל את נפשו. בתום האקט הוא מתפרק לחתיכות - לא היה לו שום רצון ויכולת לקבל חום ואהבה ואחרי שפורק מגאוותו, אין לו שום פתרון אחר מלבד השתנות. גם בדרך זו יש למוות נוכחות...
ספרדית, תרגום לאנגלית
הסרט שבפניכם היה לאחת ההפתעות הגדולות של פסטיבל רוטרדם בתחילת השנה וזכה לצל"ש גם בפסטיבל קאן שהתקיים כמה חודשים אח"כ. סביב מסע הנפש האקזיסטנציאליסטי המתואר לעיל, סביב נושאים גדולים כמו חיים ומוות ואהבה וסקס ואמונה וכו'', מגיש קרלוס רייגאדס סרט-ראשון מרשים שעיקר עוצמתו בויז''ואלס - צילומי סינמסקופ בלי תאורה מלאכותית המקנים לאירועים עומק אוירה וצלילות יוצאות דופן. לא פחות חשובה היא הדרך המתוחכמת שבאמצעותה נבחנים היחסים בין שתי הדמויות הראשיות והכל כך שונות. "מזכיר את הנופים של לאונה, את הבימוי של טארקובסקי... ואת צלקות המלחמה של הרצוג" (מארק פראנסון, ''הוילג'' וויס'').
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|