![](../images/corner.gif) |
![](../images/transparent.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](../images/corner_l.gif) |
דרמה |
![](../images/corner.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: יודית פוגאני , רוברט קולטאי |
הופעה ראשונה: הונגריה 1982
משך הופעה: 102 דקות
|
|
|
|
כל אהבה באשר היא נדונה לנוע בין משבר למשנהו - את זה מגלים על בשרם גיבורי סרטו השלישי באורך מלא של בלה טאר. השניים, כחולי צווארון, עומדים משתאים נוכח העובדה כי הזוגיות שלהם איננה מכילה עוד את ניצוצות ימי בראשית האהבה אלא הפכה להוויה מונוטונית. פתאום הכל מוקדש לתלאות שצופנים בחובם חיי היומיום: דאגות פרנסה, חשש מהיתקעות בשלבים התחתונים של הסולם החברתי, שעמום, בדידות, ריקנות רגשית ומה לא. הבעל מיצר על חדגוניות קיומו ואשתו מצידה מלינה על שהוא לא מקשיב לה יותר, מזניח את הבית והילדים, שותה יותר מדי, וגו''. כמו שני הפרקים הקודמים בטרילוגיה, גם ''הזוג מהטרומיים'' עושה שימוש במרכיבים סגנוניים כמו-תיעודיים - החל באלתורי השחקנים וכלה במצלמת הכתף הקרובה אל פני הגיבורים ומחדדת את תחושות הקלאוסטרופוביה. ואם מזכירים שחקנים, אחרי שני סרטים שבהם הפליאו לעשות חובבים, מחליט הקולנוען ההונגרי הצעיר לבחור שני מקצוענים לתפקידים הראשיים (מדובר בזוג נשוי גם בחיים, המאלתר בכשרון רב מריבות הנראות אותנטיות להחריד). כמו ב''קן משפחתי'' וב''אאוטסיידר'', גם כאן העלילה בנויה מאוסף של פרגמנטים חופשיים המוליכים את הזוגיות בין משברים גואים ומאיימים, סיקוונסים הנתפרים זה לזה ביד חופשית, בלי קו עלילתי נוקשה שהיה מותיר אותם ללא תחושת המיידיות.
הונגרית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|