|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע דרום אמריקאי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: ארה כץ , רודריגו בלוט, לנייה מויסה , בלוט, דארין דה לוקו בימוי: רודריגו בלוט |
משתתפים: מריה אלבה סוסדו , רונלד פלורס , אלכסנדרה אפונטה , רודולפו קיסברט , חאוויר יאבטה |
הופעה ראשונה: בוליביה/ארה"ב 2003
משך הופעה: 108 דקות
|
|
|
|
''תלות מינית'' מורכב מחמישה סיפורים הנרקמים זה עם זה בנקודות המפגש שבין חמש הדמויות הראשיות. בסיפור הראשון, המתרחש בבוליביה, יוצאת נערה צעירה למסיבת יום הולדת אצל חברתה האמידה, בשני מגיע צעיר קולומביאני לביקור אצל דודניו העירוניים והלא כל כך תמימים בסנטה קרוז. בסיפור השלישי מנסה מאצ''ו לטיני לשמור על קור רוח ערב נסיעתו ללימודים בניו יורק. בפרקים הרביעי והחמישי, המתרחשים כבר בארה"ב, אנו פוגשים סטודנטית שחורה ושחקן פוטבול עם בעיית זהות מינית.
רודריגו בלוט יוצא לבחון את המין כאמצעי תקשורת ומצרך בר קיימא – יצירה פוליטית העוסקת בקשר שבין סקס למעמד, למגדר ולמוצא. מאחר והנושא של ''תלות מינית'' הוא קשר, או אולי העדרו, בחר הבמאי לתת לכך ביטוי ויזואלי ברור ולכל אורך הסרט הוא מפצל את המסך לשתי נקודות מבט (הטכניקה הזו שימשה בשנים האחרונות את מייק פיגיס).
התוצאה לא רק מעניקה פרספקטיבה כפולה לכל התרחשות (ומנתקת את הדמויות זו מזו), אלא מאפשרת לצופה לנוע על ציר הזמן כדי ליצור דיאלקטיקה של ממש. הבחירה בחמש דמויות הנמצאות בין נעורים לבגרות והובלת כל אפיזודה אל פורקנהּ בסצינת מין, משרתת את התימה המרכזית: סקס הוא ככל הנראה נקודת מפגש יחידה בין בני אדם אך הוא מתקיים בתוך הקשרים חברתיים; כאשר תפקיד ראשי ממלאות בו שאלות בנושאי מאצ''ואיזם, שמירת בתולין, זהות מינית או הומופוביה.
פסטיבלים: לוקרנו, טורונטו, שיקגו, בנגקוק
אנגלית וספרדית, תרגום לאנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|