![](../images/corner.gif) |
![](../images/transparent.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](../images/corner_l.gif) |
דרמה |
![](../images/corner.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: אנטוניו קפואנו , דומניקו פרוקאצ´י, פראנצ`סקה צ`ימה, ניקולה ג`וליאנו , לוקה ביגאצי |
משתתפים: ואלריה גולינו , מרקו גרייקו , אנדראה רנצי , אניטה קפריולי , רוזאריה דה צ`יקו |
הופעה ראשונה: איטליה 2005
משך הופעה: 97 דקות
|
|
|
|
ג`וליה וסנדרו הם זוג נפוליטני ותיק שלא טרח לקדש את היחסים. עכשיו הם מחליטים להפוך למשפחה אומנת ומביאים הביתה את מריו בן התשע. אחרי שסבל משך שנים מאמו הזונה, מריו מתקשה להסתגל להוויה הזעיר-בורגנית המוצעת במשכנו החדש. הפרופסורית לאסתטיקה שלא התנסתה בהורות, מאמינה בחירות המחשבה של ילדים ומוכנה להיעתר לכל גחמה של מריו.
זה כולל הכל, אפילו את אימוצו של כלב רחוב. בניגוד לכל מה שכתוב בספרים ולעצות של רשויות הרווחה, היא לא מנסה לנתקו מאמו הביולוגית. סנדרו מתקשה להתלהב, מה עוד והילד האדיפלי מסתפק באהבתה של ג`וליה ולא עושה שום מאמץ להתקרב אליו. מריו מבחינתו הוא ממש לא ילד קל ואפילו שפת הגוף שלו איננה מראה כי יש בכוונתו לעשות איזה מאמץ כדי להשתלב בעולמו החדש...
`המלחמה של מריו` איננו זעקה סוציו-פוליטית פשטנית שבה העשירים רעים ולא מבינים והעניים טובים ורגישים. אין כאן התמקדות בסוגיות פסיכולוגיסטיות ואין זה כתב אישום קוצף כנגד שירותי רווחה כושלים. הסרט מטפל בנושאים החברתיים ובפערים הבין מעמדיים בצורה הרבה יותר מתוחכמת ובטח שלא בגוונים של שחור-לבן. אנטוניו קפואנו הוא קולנוען מיומן. מכל פריים ניכרים עינו החדה, האופן החד שבו הוא מפעיל את המצלמה, היכולת שלו לעצב ביעילות את הדמויות, הפגנת המשחק שהוא מצליח לסחוט מכל הצוות (ושימו לב במיוחד לואלריה גולינו הנהדרת), ההיכרות העמוקה והאוהבת שלו עם נפולי, ועוד.
איטלקית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|