|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: פיטר הו סון צ´אן , ליליאן לי , כריסטופר דויל בימוי: פרוט צ´אן |
משתתפים: מרים יאונג , באי לינג , קא-פאי טוני לאונג , ממה , מיקי יאונג , וונג סו-פון |
הופעה ראשונה: 2005 ארץ מקור: הונג קונג
משך הופעה: 91 דקות
|
|
|
|
קינג, כוכבת אופרות סבון לשעבר מגיעה למיי, מהגרת מסין החיה היום באחד השיכונים המכוערים של הונג קונג ונראית כמו בחורה צעירה למרות שעברו עליה 60 אביבים. לדבריה, היא יכולה לשמש פרסומת מהלכת לאיכות מוצריה - כופתאות שנועדו לשמור על הנעורים ושתוכנן הוא נפלי אדם. בסין היתה מיי גיניקולוגית ועכשיו היא עושה הפלות כמקור לחומר הגלם של כופתאות הפלא. לי, בעלה של הפציינטית החושש גם הוא מפני חורבן הגוף, מנסה לעצור את מחוגי השעון בעזרת פלירטוטים וזיונים מהצד (וגם ע"י אכילת ביצים מופרות). מבחינתו הזוגיות מסתכמת בכתיבת המחאות לאשתו וכרגע שניהם אפילו לא חיים בביתם המשותף. כשהם נישאו היא היתה כוכבת בקושי בת 20 והוא איש עסקים עשיר בשנות ה-30 לחייו. כמעט מובן מאליו שסיפור כגון זה עתיד להסתבך...
´דמפלינג´, האפיזודה הפוסט-פמיניסטית מתוך ´שלושה סרטים שלא תראו כל יום´ , מקבלת כאן נפח של פיצ´ר בזכות כמה עלילות משנה והעשרת אישיותן של הדמויות. פְרוּט צ´אן לא מסתפק בסתם עוד מעשייה פילוסופית על ההזדקנות והתשוקה האנושית לשמור על נעורי נצח. בתוך המתכון שלו מופיעה גם ביקורת על סולם הערכים של החברה האנושית בכלל וזו ההונג קונגית בפרט. מדובר בקולנוען מנוסה שיודע כיצד לנעוץ שיניים בסיטואציות המרושעות ולתזמר את העלילה בין מאפייני אימה, למעמדים משעשעים, לאוירת מיסתורין. מלאכת הצילום הרגישה והמתוחכמת של כריסטופר דויל מקפיצה את הסרט בכמה דרגות.
קנטונזית ומנדרינית, כתוביות בעברית ואנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|