|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: לארס יונסון , מאלין פורנאנדר, יספר קורלנדסקי , מודיסון, קארל סטראנדלינד בימוי: לוקאס מודיסון |
משתתפים: תורסטן פלינק , ביורן אלמות , גוראן מריאנוביץ , סאנה בראדינג |
הופעה ראשונה: 2004 ארץ מקור: שוודיה
משך הופעה: 98 דקות
|
|
|
|
ריקרד הוא אלמן החי בדירת שיכון קלאוסטרופובית עם בנו הצעיר ומגודל השיער. אריק ספון בחדרו, קשוב לטעמו המוסיקלי הייחודי ומגדל תולעי אדמה. חלק ממגננתו קשור לעיסוק של אביו, המצלם ומככב בסרטים פורנוגרפיים מתוצרת בית יחד עם בחורה משולי החברה ועם חברו הטוב. סביב הדמויות הנ"ל - בני אדם דוחים למדי ונטולי כל מודעות עצמית וסביבתית - סביב הפורנוגרפיה ומשמעויותיה, מתנהל עיקרו של הסרט.
קשה להניח כי מישהו מבין הצופים יצליח להזדהות עם הגיבורים אבל בטוח כי ארבעתם ייחקקו אצלכם עמוק בזיכרון. לוקאס מודיסון לא נחשד אף פעם בפשטנות והפילמוגרפיה שלו, מאז התוודענו ל´פאקינג אמל´ בפסטיבל ירושלים 99´, ניחנה בתעוזה יצירתית ובמוקשים חתרניים העושים את דרכם בהפוכה אל ליבו ומוחו של הצופה. חמלה לותרנית או אהדה כלפי מי מהדמויות, לא נמצא פה. יותר מכל דבר אחר ננוּוט ביד החלטית אל הפרובוקציות: תקריבים של אברי מין, נראטיב קופצני שלא תמיד מעוניין לנמק את תפניותיו, מצלמה דיגיטלית דינמית, עריכה שרירותית, סאונד לא שגרתי, הצטעצעויות סיגנוניות, סט סגור ועוד שלל תרגילים בויזואליה (דוגמת טשטוש פניהם של לקוחות מזדמנים בסופרמרקט, של שמות מוצרים או של תמונות בבית). מאז חשיפתו הראשונה של ´חור בלבי´ לפני כמה חודשים, מתנהל בעקבותיו שובל של דיונים ופולמוסים ערים. יש מי שגורסים כי אין פה יותר מפלצנות ריקה ובלתי נסבלת. אחרים מוכנים להישבע שמדובר ביצירה פילוסופית עמוקה הבוחנת את התפוררות הציויליזציה המערבית.
הכניסה מגיל 17 בלבד. שוודית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|