אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
מחול
לוח האירועים 2024 נובמבר 
א ב ג ד ה ו ש
     
10111213141516
17181920212223
24252627282930
דרמה
 
I FIDANZATI האירוסים
 
 
בימוי: ארמנו אולמי
משתתפים: קרלו קבריני , אנה קאנזי

הופעה ראשונה: 1963

ארץ מקור: איטליה

משך הופעה: 76 דקות
 
היכן ומתי

ג''ובאני הוא רתך בחברה גדולה במילאנו. הוא מאורס כמה שנים לליליאנה וההבטחה שבזוגיות הרעננה הפכה למרירה עם הזמן. אחרי שקיבל הצעה לשדרוג במשרתו, תמורת מעבר לשנה וחצי לסיציליה, יחסי השניים מסתבכים עוד יותר. בדרום מתקשה ג''ובאני למצוא את מקומו. החדר ששכר אינו מאפשר פרטיות, בעבודה הוא לא מוצא ממש חברה, והבדידות מעיקה. אך המרחק מועיל לזוגיות. קשר המכתבים בינו לבין ליליאנה הולך ומתהדק. לפתע, כל הרגשות הכמוסים נחשפים, וקרבה חדשה מסתמנת בין השניים. לא העלילה הזו, כי אם הסגנון, הוא שעושה את סרטו של אולמי לכה מיוחד. השפעתו של הגל החדש ניכרת כאן עד מאד, בוודאי בשליטה המבריקה בזמן ובמקום. סצנת הפתיחה, שוב נשף חברתי (בדומה ל"משרה") היא מופת של סיפור קולנועי במינימום אמצעים, והמשך העלילה מציע כמה הברקות צורניות מפתיעות לא פחות. גם היחס האמביוולנטי של אולמי כלפי עבודה בולט כאן, באופן שבו הוא מתעד את אתרי החרושת כמבוכים אלימים, אך גם כמקורות של התלהבות פוטוריסטית. כל האלמנטים האלו הופכים את "האירוסים" ליצירה ייחודית ושובת לב. היא הוכתרה, אגב, בידי גודאר, כסרט השנה של 1963.
איטלקית, תרגום לאנגלית


מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע