|
|
|
תיאטרון באר שבע |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: מרי אור תרגום ובימוי: ניר ארז עיבוד ובימוי: איה קפלן תעתוק וניהול מוזיקלי: יהודית אהרון מוזיקה: דורי פרנס תחקיר ועריכה: מוני מדניק תאום אמנותי: אמיר ברנר |
שופטות: רמה מסינגר , יונית טובי שחקניות: אלון אופיר משתתפים: ירון ברובינסקי , רון ביטרמן, אמיר קריאף , אורה מאירסון , אדר סידליק, ליאור בסון, עידן אבישר וקובי אדרת |
הופעה ראשונה: 18/06/2011
משך הופעה: כשעתיים (כולל הפסקה)
|
|
|
|
קלאסיקה קולנועית בעיבוד לבמה
מרגו קרין היא הכוכבת הגדולה של ברודווי. בגיל 40 יש לה הכול: תהילה, קריירה מושלמת וזוגיות סוערת ומתוקשרת עם במאי מפורסם. לילה אחד, לאחר הצגה, מופיעה בחדר ההלבשה שלה מעריצה צעירה בשם איב, ומגוללת בפניה סיפור חיים טרגי. רחמיה של מרגו נכמרים על הצעירה, היא אוספת אותה אל ביתה ואף שוכרת אותה כעוזרת אישית. אך איב התמימה מתגלה אט אט כאישה ערמומית וחסרת רחמים – אישה-שטן המנסה להיכנס לנעליה של מרגו ולגזול ממנה הכול: את תפקידיה הבאים בתיאטרון, את חבריה הטובים ואף את אהובה. מרגו הסוערת נאלצת לצאת לקרב הגדול ביותר שידעה אי פעם – הקרב על כל מה שיש לה.
סיפור על נשיות, תאווה ותיאטרון – ועל הרגש העתיק ביותר בתולדות האנושות: קנאה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (4 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 4. הצגה נפלאה, משחק נהדר
| | | | ראינו את ההצגה בראשל"צ, נהננו מכל דקה. הצגה קצבית, מרתקת, משעשעת, ונוגעת. בימוי מצויין, תפאורה מרשימה, ובעיקר משחק מצויין של רמה מסינגר בתפקיד מרגו קריין, יונית טובי בתפקיד איב (חוה), ונילי צרוייה אמינה ומרגשת בתפקיד אשת המחזאי, המספרת את הסיפור. מומלץ מאוד!
תיאטרון באר שבע מפיק הצגו מצויינות- חבל שלא מביאים עד הפקות שלו למרכז.
הוסף תגובה | | | | |
| 3. שחקניות לדוגמא
| | | | רמה ויונית מקסימות ומדויקות בהעברת הדמות לקהל שנהנה מאד
הוסף תגובה | | | | |
| 2. מסכים. הצגה נהדרת, בימוי נפלא. (ללא תוכן)
| 1. דמעות של עשירים
| | | | תיאטרון באר-שבע שוב מפתיע במחזה שווה במיוחד - אליטיסטי קצת.
אין הרבה הצגות שמסתכלות על הצד החזק ועל הרגשתו מול האנשים המתדפקים על דלתו.
פעם ראיתי בתיאטרון הספריה את המחזה "דמעותיה המרות של פטרה פון קאנט" שחלק מרעיונותיו הזכירו את "הכל אודות חווה".
כן, גם אלה שנושאים בתהילה הרבה פעמים מרגישים שאנשים מתקרבים אליהם כדי לגעת בתהילה ואולי לגנוב קצת ממנה ובגלל זה הם קצת מפחדים ומתרחקים - הם לאו דווקא סנובים.
שתי המחזות "הכל אודות חווה" ו"דמעותיה המרות של פטרה פון קאנט" מראים את המחיר שמשלמים כאשר לא שומרים על המרחק וכן מתפתים להתקרב.
די מפתיע שתיאטרון באר-שבע בחר במחזה כזה, אבל הקהל ישב מרותק ודי הזדהה עם מרגו וכעס על החוצפה של איב.
ככה זה, תיאטרון טוב אמור לסחוף אותנו למקומות רחוקים ולהוציא אותנו מהבועה שלנו - וזה מה שתיאטרון ב"ש כל-כך מיטיב לעשות.
הבימוי של איה קפלן היה מקסים ואם לא הייתי חושש שהיא תחשוב שגם אני קצת כמו איב, הייתי מתקשר ואומר לה זאת.
הוסף תגובה | | | | |
|
|
|
|