|
|
|
ניסיוני/ אקספרימנטלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: בארני מאתיו , גלאדסון ברברה , סטרייטמן פיטר |
משתתפים: אושימה סוסוי , אוגאווה טומויוקי |
הופעה ראשונה: 2005 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: 180 דקות
|
|
|
|
על סיפונה של ספינת לווייתנים הנכנסת למפרץ נגאסקי שביפן, מותווה לה התצורה שכבר הפכה לסימן ההיכר של מאתיו בארני ועליה שופכים העובדים נוזל צמיג היוצר מעין פסל אניגמטי. שני אורחים מערביים, בארני וביורק, מגיעים אל כלי השיט, עוטים על עצמם תלבושת יפנית מוקפדת ומשתתפים בטקס מסורתי של הכנה ושתיית תה. במהלך הטקס מושמעות המילים המדוברות היחידות של הסרט: הסבר של המארח על עברה של הספינה.
מאתיו בארני, אמן מולטימדיה פורה, הוא אחד היוצרים האקספרימנטליים הבולטים ביותר של העשור האחרון – פסלים, צילומים, מיצבי וידאו, רישומים וגם יצירות קולנועיות (`CREMASTER` היא הכי מוכרת). פרוייקט `DRAWING RESTRAINT` החל עוד ב-87` וכעת מגיע פרק תשיעי במחזור, שביצירתו השתתפה גם בת הזוג ביורק התורמת ליצירה את כל כולה (והערכים המוספים של הופעתה יכולים להסביר מדוע היא נחשבת להרבה יותר מאשר סתם עוד אמנית ווקליות, מובילה ככל שתהיה). היא כתבה את הפסקול המוסיקלי המרשים, מופיעה מול המצלמה, משלבת אלמנטים מעולמה ומסייעת בהפיכת הפרוייקט הקולנועי יוצא הדופן הזה למונומנט של אהבה. שום דבר שאין לו משמעות לא תמצאו פה, שום דבר איננו מוצר המוני של פס ייצור. `DRAWING RESTRAINT 9` שייך לאותם הבזקי יצירתיות שקל אולי לתארם אבל מסובך יותר לפרשם (ותילי תילים של פרשניות כבר הספיקו להתפרסם מאז עלה הסרט לאקרנים לפני 9 חודשים בפסטיבלים של ונציה וטורונטו – עכשיו תורנו).
אנגלית ויפנית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|