|
|
|
מוזיקלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שחקניות: ארטיקה סארי דבי , מרטינוס מירוטו , אקו סופריאנטו , ניומן סורה |
|
|
|
|
סיטי היתה רקדנית וזמרת שהופיעה יחד עם בעלה סטיו בקטעים מתוך הראמיאנה – אחד האפוסים המכוננים של התרבות ההינדית. היא נהגה להופיע כאשתו של הנסיך ראמה אשר נרדפת בידי מלך האופל ראוואנה החושק בה. עתה אמנם היא וסטיו עוסקים במכירת כלי חמר, אך נדמה שהאמנות מתממשת בחייהם: כאשר נוסע סטיו במסגרת עסקיו, מחליט לודירו, האיש החזק בכפר, לפתות את סיטי. הוא מפעיל עליה את קסמיו הגבריים והאישה מוצאת את עצמה נקרעת בין שני הגברים...
אופרה גאווה נעשה במסגרת פרוייקט לציון 250 שנה להולדתו של מוצרט, ומבחינות רבות הבמאי האינדונזי המנוסה גרין נוּגרוהו מעפיל לפסגות היצירתיות של המלחין האוסטרי. יש כאן הכל מכל – מספר המנגן ושר, קטעי זימרה, סצינות מחול חושניות שנעות בין ריקוד זוגי ועד ללהקות רבות־משתתפים. פרק נוסף בשילוב שבין התרבות המסורתית הגאווית לגלגלי תרבות המערב נוצר מן השימוש שעושה נגרוהו באמנים מקומיים לעיצוב סצינות מפתח. פתיל עדכני של ביקורת חברתית כנגד הדיכוי הלאומי והכלכלי נשזר אף הוא לתוך העלילה. לצד המסרים הישירים ששולח נוגרוהו אל צופיו, מסתירים רבים מן הפריימים מכמנים של יופי וסימבוליזם. אף כי לא מדובר ביצירה קונבנציונלית, אופרה גאווה אינו מניח לצופיו לטבוע בין שלל האוצרות הללו. המקוריות והתנופה שבו מצליחים לשבות את העין והלב עד כי זכה להתכנות בידי אוצרי פסטיבל רוטרדם כצורה אמנותית חדשה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|