|
|
|
קולנוע יפני |
|
|
|
|
|
THE BLIND BEAST |
חיה עיוורת |
|
|
|
|
|
|
שחקניות: אייג`י פונאקושי, מאקו מידורי |
הופעה ראשונה: 1969 ארץ מקור: יפן
משך הופעה: 86 דקות
|
|
|
|
בתערוכה שעבור פסליה דיגמנה, מציצה אקי בעיוור הממשש את אחד הפסלים. תנועותיו העדינות מעבירות רטט בעורה. למחרת, בתכסיס לא חשוב במיוחד, חוטף העיוור את אקי בעזרת אמו. כשהיא מתעוררת היא מגלה שהיא כלואה בסטודיו ענק המלא בפסליו של העיוור, שנושאם אבריו שונים של גוף האישה. את אקי הוא חטף בכדי להפוך אותה למודל של פסלו המושלם. היחסים בין השניים עוברים בין שנאה, רתיעה, קנאה, אהבה ועד להתמסרות מוחלטת.
ב"חיה עיוורת" לוקח מאסומורה את רעיונותיו על מהות האהבה עד הסוף, עד אחרון הקצוות. זו יצירה פרועה, מטורפת כמעט, שעלילתה נעה בין מלודרמה קשוחה לבין סיפור על אהבה והתענגות עד כאב. יש כאן אימאג'ים יוצאי דופן, עלילה שנעה משיא לשיא, ושילוב מרתק בין ארוטיקה לכאב. ב"חיה עיוורת" אפשר למצוא סימנים למה שיעשו לפחות עשור מאוחר יותר במאים כלינץ', קרוננברג או אלמודובר, ובישירות קולנועית שספק אם נראתה בסרטיהם של המאסטרים האלו.
יפנית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|