|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
IDENTIFICAZIONE DI UNA DONNA |
זהותה של אישה |
|
|
|
|
|
|
בימוי: מיכלאנג`לו אנטוניוני |
שחקניות: טומס מיליאן , דניאלה סילבריו , כריסטין בואסון |
הופעה ראשונה: 1982 ארץ מקור: איטליה
משך הופעה: 128 דקות
|
|
|
|
ב"זהותה של אישה" אנטוניוני שב למציאות המודרנית של איטליה לאחר הפסקה ארוכה, ואל הנושאים שהעסיקו אותו בשנות ה-60`: איכות החיים ההולכת ופוחתת בכרך המודרני (במקרה זה ברומא) למרות ההתפתחות הטכנולוגית, הניכור האורבני, הקושי בבניית יחסים בינאישיים והחיפוש והחקירה הפיסיים והנפשיים כאחד.
גיבור הסרט הוא ניקולו פארה, במאי קולנוע שעוסק בחיפושים אובססיביים אחר שתי נשים, האחת דמיונית-קולנועית, והשנייה מציאותית. האישה האידיאלית הדמיונית תפתור את התלבטויותיו האסתטיות (הוא מכין סרט חדש), והאישה הממשית תמלא בחייו את החלל שהותירה רעייתו ממנה התגרש. ניקולו נכשל בשני כיווני החקירה שלו, הוא פוגש בשתי נשים שבסופו של דבר אינן מוליכות אותו לפתרונות המקווים.
אנטוניוני שב לעבוד כאן עם הצלם קרלו די פאלמה, שצילם עבורו את "המדבר האדום" ו"יצרים". מבחינה אסתטית, זהו אחד מסרטיו היפים ביותר של אנטוניוני. אם טוענים שבכל סרט של אנטוניוני קיימת לפחות סצנה מופתית אחת, הרי שהפעם זו סצנת הערפל, שבמהלכה נעלמת האישה שלצידו של הבמאי, סצנה סימבולית, מסתורית ועוצרת נשימה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|