|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: כרמית בוריאן, רוני ברנדשטט, רונית זיו , אפרת בן צור |
|
|
|
|
מבנה "גאות" מציע מבנה של מחזה מחול בשלוש מערכות - או כאמור, שלושה "מערכוני מחול": המערכה הראשונה היא הבמה, שבה הרקדנית שוברת את שתיקתה המרקדת, ומשיחה את אשר עם לבה הנשי מאוד, דרך חוף הים אל הסטודיו. תנועתה של זיו במערכה הזאת סוחפת מאוד, נמרצת אפילו דרמטית. השבירה לעומת זאת, רצינית ככל שהיא, שופעת הומור, כרגיל בטקסטים שזיו נוהגת לעטר בהם את עבודותיה. המערכה השנייה מתרחשת על חוף הים ובה זיו וכרמית בוריאן מנהלות דיאלוג שהופך מהר לדו קרב שכלי הנשק שלו הם האבזרים שנשים לוקחות אתן אל החוף. התנועה שזיו יצרה לדואט הזה נעה מהרוך והרוגע אל ההתעקשות, הכוחניות ובמידה מסוימת גם קצת אלימות. המערכה השלישית מחזירה אותנו אל אולפן החזרות, ושם זיו יחד עם בוריאן ורוני ברנדשטטר מתמודדות עם תמונה מתוך המחזה "האישה מן הים" מאת המחזאי הנורווגי הנריק איבסן. באמצעות מרקם תנועתי מרתק שמתכתב עם דרכו של אינגמר ברגמן הן בוחנות את הדרך לבטא משהו אישי, אמיתי מאוד, ישיר ונקי מזיופים. לצד שתי הרקדניות המצוינות שרקדו אתה הפעם נהנית רונית זיו משיתוף פעולה חשוב של המוזיקה. החל בהופעתה המרגשת מאוד של השחקנית-זמרת אפרת בן צור בפתיחה, עם השיר המופלא "גם הים נסוג" מאת יונה וולך ואביתר בנאי, שאותו היא מלווה בפריטה. היא גם מקשרת בין המערכות וסוגרת את המופע עם "Fools Rush in".
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|