סרטו של פבלו לאריין. כשהדיקטטור ששלט בצ'ילה בשנות ה-80, אוגוסטו פינושה, הכריז ב-1988 בלחץ העולם על משאל עם שיקבע אם שלטונו יימשך או שתוחל דמוקרטיה במדינה, נפתח קמפיין טלוויזיוני של מתנגדי המשטר. השאלה שהציג פינושה מתוחכמת מבחינה פסיכולוגית: צריך להצביע כן (הפוזיטיבי) בעד השארת השיטה הקיימת, ולא (הנגטיבי) בעד החלפתה.
קופירייטר הרחוק ממעורבות פוליטית, רנה סבדרה (גאל גרסייה ברנאל), ויודע בעיקר איך לשווק להמונים קוקה-קולה ומוצרים מסחריים אחרים, מגויס לקמפיין ה"לא". הוא משתמש בכל האמצעים המוכרים לו מעולם הפרסום המסחרי – קליפים מהירים ואוריינטציה של שיווק מוצר. כשאנשי הממשל מזהים שתשדיריו אפקטיביים, הוא ומשפחתו נתונים למסע הפחדות.