|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: מירוסלב מומצ`ילוביץ` |
שחקניות: ראדוסלב מילנקוביץ`, נטשה נינקוביץ` |
הופעה ראשונה: 2012 ארץ מקור: סרביה
משך הופעה: 80 דקות
|
|
|
|
איש אחד עומד מול מצלמה, מכוון אותה. יושב מולה, בוכה, הולך משם. חושך. נשמעת ירייה. האיש הרג את עצמו. השכנים נכנסים, מזועזעים, באים והולכים, מתרגשים וכועסים, ולא יודעים שהמת סידר לו ולנו הלצה שכזאת, והוא מצלם בשבילנו את כל מה שקורה בשעות שאחרי מותו.
המצלמה הסטטית קולטת את האנושיות המצחיקה של הדמויות, שאוכלות ומעשנות, שותות, מתעצבנות, מעבירות ביקורת, ולא ממש עונות לכללי הטקס של "איך צריך להתנהג כשמת שוכב בחדר".
אבל אז מגיע הרגע שהמצלמה מתגלה, והסרט המצחיק, האירוני והמושחז הזה מדגים היטב מה קורה לבני אנוש כשהם מגלים שהאח הגדול, הלא הוא עדשת המצלמה, מתבונן בהם ומתעד אותם. המעבר הזה, מחוסר מודעות למודעות (מוגזמת) לנוכחותה של העין המתבוננת, הוא שיעור נפלא על יחסיותה של המציאות בתרבות הריאליטי שמקיפה אותנו.
סרבית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|