|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שחקניות: ליהי קורנובסקי, רונלד זרפלד, סנדי בר |
הופעה ראשונה: 2016 ארץ מקור: גרמניה , ישראל
משך הופעה: 94 דקות
|
|
|
|
אמא הולכת, בלי לומר מילה, ומותירה את ילדתה בת ה-17 לשרוד את החיים לבד. היא משאירה מאחוריה חובות, בדידות, ושברון לב. וכמו להחמיר את המציאות, פורצים לביתה, ומשמידים בו הכל. אלא שהתהום הנפערת בשל המאורע הזה, שולחת אותה למצוא זהות וחיים איפה שאסור.
עברית, אנגלית, גרמנית תרגום לאנגלית
ביקורות בפילמוגרפיה הקצרה יחסית שלה הצליחה הגר בן אשר לתרגם את כישרונותיה לביטויים אמנותיים מעוררי השראה, כשחקנית וכבמאית. בסרטה הראשון כבמאית, "הנותנת", היא גם שיחקה בתפקיד הראשי, וכאן היא מפנה את הבמה לחלוטין לליהי קורנובסקי הנפלאה שמשחקה השקט והמאופק מחלחל לנשמה. הסיפור הטעון של הנערה שנאלצת לגלות ולעצב את עצמה לבדה, בלי מבוגר אחראי בשטח, מקבל כאן עוצמות יוצאות דופן. אנחנו רואים אותה על רקע בתי שיכוני ערד ה"מכוערים" - אותם מבנים נטולי זהות עם עשרות חלונות ומרפסות, כשאלכס (נראה כי הבחירה בשם שניתן בעיקר לבנים אינה מקרית) נכנסת למוד אינסטינקטיבי של הישרדות ומעצבת לעצמה בנואשות זהות חדשה. היא כמו חיה לכודה, יותר נכון משוחררת וחופשייה בטבע המדברי הפראי, שמזדהה עם הצ'יטה שמאחורי הסורגים בגן החיות בעין גדי. תוך כדי התמכרות לחיים המסוכנים הכרוכים בפעילות הלא חוקית שסיגלה לעצמה, אלכס היא שורדת חזקה שאף מוצאת אהבה בזרועות גבר גרמני (זרפלד) המגיע לעבוד באזור. בן אשר מרכיבה לאלכס פרופיל קיומי לא פשוט, אך עוטפת אותו בעולם של דימויים, חלקם סוריאליסטיים, שמקלים עליה את ההתמודדות. כמו הגיבורה שלה, בן אשר היא יוצרת חסרת פשרות, שלא מנסה להתחנף לצופה אלא לאתגר אותו - בקצב אחר, בדרכי מבנה לא שגרתיים של נרטיב מינימליסטי הנמתח ומתגבש תוך כדי תנועה, בתעוזה ובפיוט קולנועיים שאינם שכיחים כאן. חוויה בלתי נשכחת.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (1 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 1. הפורצת
| | | | הסרט מתוחכם מדי,לא ברור ולא מובן .החיבור בין הסצנות גס וגמלוני ,הרומן עם הנמר נראה בלתי קשור לסרט , הסיפור כולו נראה תלוש ובלתי מתקבל על הדעת.
הצופים יצביעו ברגליים
הוסף תגובה | | | | |
משה נתיב , חיפה (25/10/2016) |
|
|
|
|