|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שחקנים: גלן קלוז, ג`ונתן פרייס, כריסטיאן סלייטר, מקס איירונס, אליזבת` מק`גוברן |
הופעה ראשונה: 2017 ארץ מקור: בריטניה , שוודיה
משך הופעה: שעה ו-40 דקות
|
|
|
|
תפקידה היחידי של ג'ואן קסטלמן במהלך שנות נישואיה הוא לשמש כיד ימינו של בעלה, הסופר והנדיב הנודע ג'ו קסטלמן. למרות כשרון הכתיבה יוצא הדופן שלה, ג'ואן ויתרה על קריירה מפוארת כסופרת, וחיה את חייה בצלו של ג'ו. היום, ערב זכייתו של ג'ו בפרס נובל לספרות, מחליטה ג'ואן לעזוב אותו...
אנגלית, תרגום לעברית
ביקורות ראשית הערה למפיצי הסרט בארץ. רצוי היה לתת ל-" The Wife ", ועוד בהקשר שלה כאן, את השם "אשתו", ולא את "האשה", הסתמי. שנית, זה סרט מאוד מנופח. לכאורה הוא כתוב ומבוים היטב (בידי ביורן רונג השוודי, כפי שמרמז שמו) ומנפיק דרמה, שלא לומר מלודרמה, כבדת משקל וראויה. אבל כשמפשיטים את היצירה הזו מכל המעטפת החיצונית שהיא עוטה, מגלים סרט חלול. אחרית הסיפור מובנת מאליה כבר מההתחלה (ולא צריך להיות בלש כדי להבינה), הדמויות פלקטיות להחריד, מערכות היחסים בין ג'ו וג'ואן, ועוד יותר בין ג'ו ובנו דייוויד, רדודות ושטחיות, וכל הקונפליקטים שנוצרים במהלך התקדמות העלילה נבובים ולא אמינים. נקודת האור היחידה היא משחקה האלגנטי של גלן קלוז. ג'ונתן פרייס, לעומתה, אפוף מניירות מאוסות. מי שכן צריך לברך על שובו למסך הוא כריסטיאן סלייטר. הבחור "התבזבז" בשנים האחרונות על סדרות וסרטים סוג ב', וטוב לראות אותו חוזר למיינסטרים ובתפקיד לא רע בכלל.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|