|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: עמיקם קובנר, אסף שניר |
משחק: יורם טולדנו, יעל אבקסיס, גורי אלפי |
הופעה ראשונה: 2018 ארץ מקור: ישראל
משך הופעה: שעה ו-38 דקות
|
|
|
|
אבנר חושד שאשתו אלה בוגדת בו. הוא מקליט את שיחות הטלפון שלה ומחפש רמזים מפלילים. אלא שתוך כדי החיפוש אבנר מגלה אלה אחרת מזו שחשב שהכיר – ופותח בחקירה בניסיון לפענח את האישה הזאת, להבין אותה. החקירה הופכת לבחינה מחודשת של היחסים שלהם, ומטילה ספק בכל מה שהיה ודאי ומוחלט בחייו.
עברית
ביקורות עמיקם קובנר ביים קודם לכן את "עיר מקלט". עבור הפרטנר שלו לבימוי, אסף שניר, זו עבודה ראשונה. סרטם משוטט באזור הדמדומים שבין סיפור משפחתי שהאידיליה שלו נפגמת ועלילה בלשית החושפת סודות נסתרים. בבנייה הנרטיבית - הנסמכת על שתיקותיו המעיקות של אבנר הלא ורבלי, שמעדיף לצותת לאשתו מאשר לשוחח איתה ישירות - יש טעם לפגם. זאת משום שהדגש בסרט על ההאזנה המציצנית של הבעל לשיחותיה המוקלטות של אשתו, דרכן הוא לומד לא מעט עליה, מותירות את הסרט קר, טכני ובמידה רבה גם עקר רגשית. טולדנו ואבקסיס עושים עבודה טובה בסך הכל, אבל התסריט שהופקד בידיהם לא שלם ולא משכנע והניסיון לבנות את הסרט כסוג של פילם-נואר לא כל כך עובד. פרט לכך, גורי אלפי לא מתאים לדעתי לדמות אותה הוא מגלם (לא אעשה ספוילר, אבל אומר שזה לא רק בגלל שהוא מזוהה כקומיקאי) והדבר פוגם באמינות ותורם לתחושה שמשהו מהותי בסיפור ובבנייתו הקולנועית התפספס והוחמץ.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|