|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
Au bout des doigts |
זה בידיים שלך |
|
|
|
|
|
|
בימוי ותסריט: לודוביק ברנאר |
משחק: למברט וילסון, קריסטין סקוט-תומס, ז`ול בנשיטרית, קארידג`ה טורה , אלזה לפואוורה, אנדרה מארקון |
הופעה ראשונה: 2018 ארץ מקור: צרפת
משך הופעה: שעה ו-45 דקות
|
|
|
|
מוזיקה היא הסוד של מתייה מלינסקי. פריצה שביצע עם חבריו מהפרברים מובילה אותו לכלא. העונש מומר לעבודות שירות על ידי פייר, מנהל הקונסרבטוריון הלאומי, המזהה במתייה את הפסנתרן המחונן שעשוי להיות כרטיס הכניסה שלו לתחרות הפסנתר הלאומית. מתייה נכנס לעולם חדש עם כללים וקודים שונים, עובר סדרת חינוך מוזיקלית אצל ״הרוזנת״ הקשוחה ועל הדרך מתאהב באנה. כדי להצליח בתחרות שתשנה את גורלם יצטרכו מתייה, פייר וה"רוזנת" ללמוד להתגבר על דעות קדומות.
צרפתית, תרגום לעברית ואנגלית
ביקורות הנוסחה מוכרת ולמען האמת גם די שחוקה. צעיר משכונה מפוקפקת שמפלרטט עם הפשע, מגלה כישרון יוצא דופן בנגינה בפסנתר. ואז מגיע הפטרון, מנהל קונסרבטוריון שקולט אותו במקרה מנגן בטרמינל של תחבורה ציבורית, חושב שהוא עילוי ומזמין אותו אל בין כותלי היכל מוזיקה מקודש, עם חוקי משחק נוקשים, השונים לחלוטין מאלה אליהם הורגל בשכונה. ויש גם את הרוזנת הקשוחה, המורה לפסנתר האישית שלו, שמתייחסת אליו תחילה בהתנשאות ולא רואה איך אפשר להפוך אותו לכוכב שייצג את המוסד בתחרות הגדולה. יש כמובן את זו שנרקם לו איתה קשר רומנטי, אנה (קרידג'ה טורה), ממוצא אפריקאי (איך לא). השורה התחתונה: סרט המכיל את רוב החומרים המוכרים שהופכים אנדרדוג לווינר. זה לא "זה בידיים שלך" רע, הוא עשוי בסדר, הבימוי קורקטי, השחקנים עושים עבודה טובה (ז'ול בנשיטרית מפתיע לצד "נפילים" כקריסטין סקוט תומס ולמברט ווילסון), אבל כשהשבלונה כל כך מוכרת וצפויה, קשה שלא לראות בכך כרוניקה ידועה מראש.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|