|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: מיכלאנג`לו אנטוניוני |
שחקניות: מרצ`לו מסטרויאני, ז`אן מורו, מוניקה ויטי, ברנהרד ויקי |
הופעה ראשונה: 1960 ארץ מקור: איטליה , צרפת
משך הופעה: 121 דקות
|
|
|
|
ג'ובאני הוא סופר מילנזי מצליח הנמצא במשבר יצירה וחיי הנישואין שלו עם לידיה מדשדשים במי אפסיים. האהבה הלוהטת מפעם התערערה והגיעה כבר אל סף העוינות. בתחילת הסרט הם מבקרים חבר ותיק השוכב על ערש דווי וכבר שם מתגלה עומק הקלקול ביחסים. משם הם מגיעים אל מסיבה לרגל פרסום ספרו החדש של ג'ובאני אלא שלידיה חומקת ומגיעה לשכונת העוני שבה חיו כשזוגיותם נמצאה עדיין בשלבי האושר.
גם המשך היממה מוביל אותנו בנתיבי המשבר העמוק ביחסים... קריאה ראשונה של התקציר לעיל עלולה להטעות. גם הפרק השני בטרילוגיה מגיש עלילה שלא קורה בה הרבה וצריך לצפות בסרט על מנת להבין איך כבר לפני יותר מחמישים שנה אנטוניוני הבין כי הקולנוע יכול לספק הרבה יותר מהמילה הכתובה. כמו "ל'אוונטורה", גם "לָה נוֹטֶה" הוא סרט שעיקרו בהתבוננות. אם הסרט הקודם הפיץ את שמו בקרב קהלים רחבים מבעבר, אזי זה הוכיח להרבה יותר אנשים כי מדובר בקולנוען ענק, מהגדולים ביותר של דורו. כל כך הרבה הוא מצליח לדחוס אל תוך היממה המרוכזת שלאורכה מתחולל הסרט, כל כך הרבה רגשות, כל כך הרבה בדידות, ניכור וסטריליות ביחסים בין בני אדם, כל כך הרבה הבנה של רוח הגבר, האשה ושניהם יחדיו.
איטלקית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|