|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: מטה לואיסה פולדאגר , ניקולאי ארסל, ראסמוס הייסטרסרג , ראסמוס וידבוק בימוי: ניקולאי ארסל |
משתתפים: אנדרס ו. ברטהלסן , סורן פילמארק , נסטיה ארסל , ניקולס ברו , לארס מיקלסן |
הופעה ראשונה: 2004 ארץ מקור: דנמרק
משך הופעה: 103 דקות
|
|
|
|
מנהיג סיעת המרכז, המפלגה הכי גדולה במדינה, נפצע קשה בתאונת דרכים זמן קצר לפני הבחירות הכלליות. מאחר ומדובר במקפצה אל התפקיד הכי בכיר בחיים הפוליטיים, תוססת לה הקלחת המפלגתית וסביב הירושה מתנהל מאבק איתנים כוחני ומכוער במיוחד. היריבים הם קנדידטית צעירה ומועמד שמרני המוכנים לעשות הכל כדי לזכות בתפקיד, כולל פיזור שמועות לא תמימות שנועדו להשחיר את פניו של היריב. לשדה הקרב נקלע עיתונאי צעיר ושאפתן שהמערכה הקשה יכולה לבנות לו את הקריירה או לחסלה. לא עובר זמן רב והעיתונאי, שכל חפצו לרדת לחקר האמת, מוצא עצמו בין הפטיש לסדן - בין חשש לאבד סיפור טוב לבין מורא מפני ניצולו לצורכי ספין מלוכלך...
ניקולאי ארסל, שהקריירה שלו החלה כתסריטאי טלויזיה, נראה כמי שבקי היטב ברזי העולם הפוליטי. סירטו הראשון לקולנוע הוא יצירת מתח פקחית ומשכנעת המעמידה במרכזה את שאלת השאלות של הדמוקרטיה המערבית: מי מחזיק בידיו יותר כוח, העיתונות או הפוליטיקאים? בדרך הוא מעביר אותנו דרך סדרת תככים שלא תבייש שום מפלגה בישראל או באמריקה, באנגליה או בצרפת. ערכי המוסר המפעילים את הפוליטיקאי המצוי אינם שונים בין שם לפה - היצרים אותם יצרים והתחבולות אותן תחבולות מלוכלכות. היכולת להעביר את הקרבות והיצרים המפלגתיים לפסים קולנועיים באמצעות תסריט הדוק, דיאלוגים שנונים ואמצעים ויזואליים המקשרים את האוירה הישר לממלכת הנוּאָר, הופכים את ´משחק של מלך´ ליותר מאשר סתם עוד סיפור על הזוהמה הפושה במערכות הפוליטיות.
דנית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|