|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הסרט מתרחש בירושלים בימינו, בשכונה דתית שגובלת בין האזור החרדי לאזור החילוני.
מנחם פרנקל בן השש עשרה שואף להיות עצמאי, לעזוב את משפחתו ולחוות חוויות מסעירות וחדשות, לבלות עם חבריו הפרועים ועם נערות בנות גילו. אביו, אלי, מתעמת איתו ומבקש לעצב את דמותו לגבר צעיר, רציני, מאמין ובעל שאיפות לגבי עתידו. יום אחד, בשעה שהם נוסעים לביתם, חש לפתע אלי ברע. מנחם רץ להשיג עזרה, אך עם שובו, הוא נדהם לגלות, שאביו נעלם, מבלי להשאיר עקבות. הימים חולפים אלי עדיין בחזקת נעדר. מנחם מנסה לעמוד במבחן, איך ישרוד? היעדרותו של אביו קשה עליו יותר מאשר נוכחותו. מנחם, שחשב שיוכל לעצב את דרכו באופן עצמאי, מגלה עקבות בדרך שלפניו – אלה עקבותיו של אביו. למרות החשש שהוא מאבד את עצמו, הוא מוצא, מנחם שונה, כזה שלא הכיר עד היום. ׳תהלים׳ הינו סרט מסע אישי בחיפוש אחר זהות אישית, אחר שורשים, אשר את עומקם אין אנו יכולים תמיד לאמוד במבחן החיים. כסיפור בן זמננו, תהילים מתגולל באופן הומוריסטי ודרמטי, בעולם שבו אבות, עליהם אין אנו יודעים דבר, נעלמים, בכדי לאפשר לנו לחוות את שהם חוו ולהפוך להיות עצמנו.
דרך עיניו של מנחם, נער מתבגר המנסה להבין את קיומו, אנו חוקרים את המימדים הרבים בחברה מורכבת, הלכודה בין מסורת למודרניות.
ביקורות בחירתו של נדג`ארי ליצור סרט חסר תסריט כתוב, המבוסס כמעט כולו על הכנסת השחקנים לסיטואציות ואלתורים טקסטואליים שלהם, מתבררת כשגויה ובלתי אפקטיבית. הסרט טרחני, משמים, משעמם ולוקה בחוסר אמינות ברוב חלקיו.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|