|
|
|
תיאטרון החאן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אותלו, מפקד צבאי מהולל בדוכסות ונציה, מתחתן בחשאי עם דסדמונה. בהיות אותלו זר בונציה, מוצאו מאפריקה, מתנגד אביה לנישואין ומנתק את קשריו עמה. יגו, שלישו של אותלו, בגלל עויינות עמוקה למפקדו, מחליט לטעת בלבו של אותלו חשד, כי דסדמונה בוגדת בו עם סגנו, קסיו. כך מתעוררת בלבו של אותלו "המפלצת ירוקת העין" – הקנאה, שמותירה סביבה חורבן ומוות. יותר משזהו מחזה על קנאה, זהו מחזה על רוע. יגו פועל מתוך רוע טהור, חסר פשר וחסר מעצורים, וביעילות שטנית הורס את כל הסובב אותו. תרגומו של נסים אלוני, חושף במחזה רבדים שהתרגומים המסורתיים יותר מכסים ומאפשר מגע רענן וחדש עם היצירה הקלאסית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (44 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 44. יפה מאד
| | | | ראיתי את ההצגה.ומאד אהבתי,משחק מצויין בימוי שמכבד את המחזה, כל הכבוד
הוסף תגובה | | | | |
שמואל , נצרת (29/05/2009) |
| 43. למשה! חבל שלא כתבת בתגובות שלך שיוסי עייני הוא דוד שלך,וההצגה מזעזעת בעיקר ביגללו (ללא תוכן)
ובפעם הבאה שאתה מכתיב לי מה תגובה תשתדל לא לברוח לי עם הטרמפ , (27/02/2009) |
| 42. הצגה של שחקן אחד - יוסי עייני! כל היתר מיותרים (ללא תוכן)
עשרות ברחו אמש מההצגה ביגור , שיעמום טוטאלי (24/02/2009) |
| 41. אותלו נטול אותלונין - מזל שהיתה הפסקה - ברחנו (ללא תוכן)
יגו-עייני היחיד שטוב בהצגה , היתר = חוג דרמתי כתה ז` (24/02/2009) |
| 40. לאסף.כן . כנראה באמת שלא ראינו את אותה הצגה.
| | | | א. אני יודע שזהו מחזה קלאסי . יש מחזות קלאסיים רבים מועלים בימנו ,אני לא חושב שזה נדיר. זה מחזה שיקר לליבי ואני לא אוהב בככל את הפרשנות של הבמאי והשחקנים. לא עושה חסד עם המחזה בכלל.
ב. אולי הגזמתי והאולם לא התרוקן. אבל הרבה יצאו ולא היו תשואות בכלל. זה היה מתיש ומשעמם ביותר ואפשר היה לשים לזה לב בקהל.
ג. בהשוואה לזבל שמועלה אצלכם שמה בבית לסין זו באמת יצירת מופת.
הוסף תגובה | | | | |
sh , תל אביב (05/11/2008) |
| 39. האם sh ואני ראינו את אותה ההצגה
| | | | כמנוי של בית לסין הלכתי אתמול לראות את אותלו של החאן,הצגה מצויינת בימוי ומשחק מעולים, הדמעות זלגו, ובקשר לקודמי נכון במחצית עזבו צופים אבל לא יותר מכל הצגה אחרת ובטח לא חצי אולם בסיום נשמעו שאגות בראבו ששחכת לציין, הצגות קלסיות הן נדירות והצגה שראיתי אתמול היא כמעט זן שנכחד, להגיד שזו "הצגה לא טובה" זה ....
הוסף תגובה | | | | |
אסף , תל אביב (31/10/2008) |
| 38. הצגה לא טובה
| | | | יותר מידי פעמים יצא לי להסתכל בשעון. לא מרתק במיוחד.
נשארתי עד הסוף אבל האולם התרוקן במחצית.
הוסף תגובה | | | | |
sh, , תל אביב (28/10/2008) |
| 37. גורביץ` לוסטיג צ`רנר ועייני
| | | | הם בעיני אנשי השנה, "אותלו" של החאן הירושלמי הצגה משובחת, וחובה על כל חובב תרבות לראות במיוחד על רקע שממון תרבותי מסביב, מודה לכם על חוויה חד פעמית, ומקווה לעוד חוויות מהסוג הזה
הוסף תגובה | | | | |
תרבוטרון , מרכז (31/08/2008) |
| 36. שייקספיר בגדולתו
| | | | כל כך התאכזבתי שהצגה זו לא זכתה להצגת השנה,מאוד שמחתי בשמחתו של יוסי עייני המגלם את יגו, אבלהתאכזבתי שמיקי לא זכה בבמאי השנה, אריה(אותלו) לא זכה בשחקן השנה. ושמרית(דסדמונה) לא קטפה את מה שהיא ראוייה לו כל כך "הבטחת השנה", לא שלא אהבתי את "הרטיטי את ליבי" אבל אותלו בגרסת החאן זו הצגה של פעם בדור ואני ראיתי את הצגה או שתיים בחיי, ולסיום מילה אחת ואולי בקשה ממנהלו החדש של תיאטרון חיפה מר נאור קודם כל בהצלחה ודבר שני שווה לעשות כל מאמץ כדי להביא את מיקי גורביץ` לביים בתיאטרון,
הוסף תגובה | | | | |
צ`כוב , חיפה (05/04/2008) |
| 35. מ ש ע מ ם
אדון חלום , מודיעין (23/03/2008) |
| 34. מה שמדהים זה שהצגה כל כך בינונית מגישה כל כך הרבה מעמדויות בטקס פרסי התיאטרון
| | | | מילא המועמדות של הבמאי מיכאל גורביץ` ושל הדמויות הראשיות , אבל השחקניות המשניות היו עלובות , חסרות נסיון , בטחון ונוכחות -על הפנים
הוסף תגובה | | | | |
ריצ`רד , ירושלים (03/03/2008) |
| 33. מ-ד-ה-י-ם
| | | | הצגה מהסוג המאוד נדיר על במות ישראל.בימוי משחק ובעיקר כבוד לסיפור, השחקנים הנפלאים של החאן עושים עבודה מצויינת אבל עיקר המחמאות למיקי גורביץ` המנהל האומנותי, ול 2 שחקני החאן הוותיקים, צ`רנר ועייני
הוסף תגובה | | | | |
גלי , ירושלים (02/03/2008) |
| 32. שעמום מוחלט
| | | | הצגה נורא נורא משעממת ומונוטונית, ממש לא ציפיתי מהחאן להצגה כזו. מאכזב ביותר. יצאנו בהפסקה.
הוסף תגובה | | | | |
שרה , ירושלים (01/03/2008) |
| 31. אל תלכו!!!!ההצגה הכי משעממת שראיתי מעולם
| | | | שעתיים וחצי של דקלום טקסט.שעמום מוחלט ומשחק בינוני.בזבוז זמן וכסף בעיקר!!יאללה המצליחיםםםםםםם
הוסף תגובה | | | | |
המגניבה , שלומציון (27/02/2008) |
| 30. שלמות של הצגה
| | | | מי שלא ראה את אותלו בחאן בעצם לא ראה תיאטרון.
אני ואישתי היינו וכל כך נהננו- זה היה קורע לב, מרגש , פשוט חוויה מדהימה. לא להאמין שהיא הייתה צריכה לשכנע אותי ללכת בהתחלה . מאז שראיתי אני לא מפסיק לצטט מההצגה.
חבל על הזמן!!!!!!!!
הוסף תגובה | | | | |
שייקספיר מאוהב , ירושלים (27/02/2008) |
| 29. אם ראיתם את אותלו של החאן ונהנתם אז:
| | | | אני ממליצה מאוד ללכת לראות גם את "מלך ליר" של יוסי יזראלי באוניברסיטת תל אביב , באותה רמה . שתי הצגות יוצאות מן הכלל מיוחדות ומהנות.
הוסף תגובה | | | | |
ליאת חובבת תיאטרון , תל אביב (27/02/2008) |
| 28. בגדול- הצגה נפלאה
| | | | את ההצגה אהבתי, אבל קצת נמאס לי מהסגנון משחק שחוזר על עצמו בחאן. אם מיכאל גורביץ` או אחד מעובדי החאן קורא את זה אז בבקשה תחדשו!!!!אפילו השחקנים החדשים שלכם באותה נישה.
הוסף תגובה | | | | |
עידו -מנוי של החאן , ירושלים (והסביבה) (27/02/2008) |
| 27. מ ד ה י ם !!!!!
| | | | ראיתי את ההצגה כבר פעמיים ונסעתי במיוחד בשביל זה מתל אביב. ההצגה הטובה ביותר שראיתי בחיים. בימוי מבריק ומשחק יוצא מגדר הרגיל של כ ל השחקנים מבלי יוצא מן הכלל.
רוצו לראות!!!!!
הוסף תגובה | | | | |
עירית , תל אביב (24/02/2008) |
| 26. ביקורת
| | | | ההצגה אותלו בתיאטרון החאן היא הצגה טובה. נוגעת ללב ובפירוש מכבדת את הטקסט השיקספירי, בניגוד להפקות רבות שיצא לי לראות שיכול להיות שניסו להעלות מחזות של שייקספיר אבל מה שיצא בסופו של דבר הוא ממש לא מחזה שייקספירי שראוי להעלותו, כאן אני באמת חושב שזו הצלחה. עיבוד מעינין מאוד של המחזה , בימוי פשוט ונקי למחזה שהוא גם ככה עמוס בפרטים. בקיצור. אני אתוודה. מאוד אהבתי. הבעיה הגדולה שלי עם מה שראיתי היה המשחק בהצגה.
לא היה שום סגנון משחקי אחיד. יאגו אותלו וקאסיו היו בנישה אחת בעוד שאמיליה ביאנקה ודסדמונה בסרט אחר לגמרי. אצל הבנות אני באמת לא הצלחתי להבין אם אולי מדובר בסוג של גרוטסקה. ביאנקה מתפרצת באופן מוקצן ולא קשור לכלום בסוף, ההתפרצות שלה בכלל לא אמינה והיא נראית כמו תלמידת תיכון שקבלה הזדמנות על במה מקצועית. אותו דבר השתיים האחרות דסדמונה חסרת נוכחות בימתית ובעיקר העבודה הפיזית שלה על הבמה הייתה לקויה מאוד. למשל מתחילה לרעוד בצורה מוקצנת אחרי שאותלו נתן לה סטירה וניראת מביך מאוד. אבל הכי הכי הפריע לי המשחק של ביאנקה. אמנם היה לה תפקיד קטן אבל היא ממש הצליחה להרוס. עמידה גרומה על הבמה , נראתה כמו ילדה בת 12 שלבשה את הבגדים של אמא . נורא ואיום .
אבל כדי לסיים באופטמיות אני אומר שהשחקן הצעיר ששיחק את קאסיו התעלה על עצמו. זו לא הפעם הראשונה שאני רואה אותו על הבמה אבל הוא פשוט היה מצויין. מדוייק. מושך תשומת לב. למרות הטענות הקשות שלי כנגד המשחק בהצגה , ההצגה היא הצגת חובה שחשוב מאוד ליראות!!!
הוסף תגובה | | | | |
מתיתיהו הזקן , ירושלמי לשעבר (20/02/2008) |
| 25. מאוד נהנתי
| | | | ההצגה נהדרת מכל בחינה!יכלה להיות מושלמת אם דסדמונה לא הייתה כל כך גרועה וביאנקה שגרמה לי לרצות לקבור את עצמי חי. אבל ותיקי החאן שיחקו אותה בגדול. תמיד יש לי פינה בלב בשביל החאן. בגללם.וגורביץ` במאי מבריק ויוצא מגדר הרגיל זה ברור.
הוסף תגובה | | | | |
עודד , תל אביב (20/02/2008) |
| 24. ראיתי את ההצגה בקאמרי- חזק ביותר
| | | | אותלו- מ ד ה י ם !!!!
יגו- ש ל מ ו ת !!!
קאסיו- מ ב ר י ק !!!
אמיליה- נוגעת ללב!
ורודריגו-מעורר הזדהות!
נורא אהבתי, תפאורה נפלאה, בימוי מצויין מאוד כדאי לראות.
מכימה מאוד עם מי שכתב ביקורת לפני-elybikoret. יש לי גם חלקים שלא אהבתי בהצגה אבל הם מתגמדים לאור מה שציינתי לעיל.
הוסף תגובה | | | | |
גלית , תל אביב (20/02/2008) |
| 23. אותלו-ביקורת-שיקספיר-החאן הירושלמי
| | | | תיאטרון החאן הירושלמי העלה את המחזה "אותלו" באולם הקאמרי בתל אביב.
הפקה זו הנה ההפקה השביעית בארץ של המחזה השיקספירי המפורסם בתיאטראות הגדולים בארץ כאשר הראשונה והאחרונה היו בתיאטרון בחיפה ב1936 ו 1998 בהתאם.
המחזה בבימויו של מיקי גורביץ הועלה בתרגומו הנפלא של ניסים אלוני . זהו תרגום ברור,חלקלק ,עכשוי ויחד עם זאת ספרותי ופיוטי.
גורביץ החליט לשנות את שמו של אותלו ממורי-שחור-כושי- לערבי כי לדעתו היות אותלו זר הוא העיקר במחזה ולא צבע עורו-שחור.
חששתי בטרם ראיתי את ההצגה ששינוי השם תהפוך אותה מי מטפלת בבעיה כלל עולמית-אהבה בין לבן לשחור, בין זר ליליד המקום, למקומית הדנה ביחסי ישראלית ופלסטינאי.טוב שגורביץ הסתפק בהחלפת השם בלבד ללא כל רמז פוליטי או איזכור נוסף משמעותי ובולט.
המחזה שנכתב בשנת 1603 דן באהבה,קנאה,רוע לב .
מפקד צבא זר-אותלו -שחור כושי במקור וערבי כאמור בהפקה הנוכחית-מתחתן בהסתר עם דסדמונה-אישה לבנה מבנות המקום.אביה שאיננו מוכן לקבל חתונה כזו מנתכר לה.אותלו ממנה לסגנו את קסיו בעוד יאגו -הנאמן לו והחושב שהתפקיד מגיע לו נשאר שלישי בדרגת הפיקוד.הוא מתכנן לפגוע באותלו ,לנקום בו ושותל במוחו חשד שאשתו דסדמונה בוגדת בו עם קסיו. החשד והקינאה אינם נותנים מנוח לאותלו עד הסוף המר.
לדעתי הגיבור הראשי במחזה למרות שמו -אותלו-הוא יאגו.כל המחזה בנוי סביבו ,מתפתח עקב מעשיו והכל מונע על ידו.הוא סמל הרוע ,הנקם,הדו פרצופיות. הוא הופך את חבריו ,מכיריו וידידיו לכלי משחק בידיו להגשמת מטרתו הזדונית והנקם באותלו.יאגו במחזה הינו ההתגלמות של הרוע האנושי, רוע של אדם ללא מוסר, ללא מצפון.
היש סיכוי שיהיה אי פעם עולם ללא רוע.המסקנה של שקספיר בסוף המחזה אינה אופטימית ביותר.בעוד כולם מתים גם החפים מכל חטא, הוא יאגו נשאר חי וממשיך בדרכיו.
יאגו -השליש של אותלו מגולם על ידי יוסי עיני. משחקו נפלא.הוא ערמומי, מחושב,משכנע.גם מבנה גופו רזה גוץ עוזר לו להצלחת התפקיד.הוא נבל, מלא תככים.מתכנן את מהלכיו ומוצא פתרון לכל התפתחות בלתי צפויה. הוא נהנה ממעשיו ומקבל חיזוק מכל הצלחה והצלחה.הוא קר רוח לא מתחשב באחרים ,יודע את חולשות האדם ומנצל אותם עד הסוף למטרותיו. הנקמה והרוע משחקים תפקיד נכבד בתכנון מהלכיו. אין אצלו שבירה מאי הצלחה מקרית ומיד עובר למהלך הבא ולא נרתע מכשלון מיקרי.
חויה גדולה היתה לראותו בתפקיד זה.
מוזר אך למרות התכונות הלא סימפטיות והדוחות הוא מתחבב עליך ואינך חש בוז מלא כלפיו.
אותלו-מפקד צבא ערבי-אריה צ`רנר משחקו מלאכת מחשבת בנוי היטב שלבים שלבים עם התפתחות מרשימה.
בהתחלה הוא אוהב,מחושב, איטי,מהלכו מכובד וכולו הוד והדר מלא תום ופתטיות ,רך ומעודן באהבת אישתו הצעירה.גופו יצוגי מהוה ניגוד מוחלט ליאגו הרזה.
יחסו אל פקודיו חברי אך יחד עם זאת סמכותי וקשוח. הוא נעים הליכות ואוהב את כולם.
כך בהתחלה ועם התפתחות העלילה ועם פרוץ חידק הקינאה והחשד לבגידת אישתו אופיו משתנה.הוא זועם מתפרץ הוא הופך מרך ונעים לאכזר ונקמן.
שני השחקנים שונים באופיים. במבנה הגוף,בצורת הגשת התמליל , דבר שמגביר את הענין, המתח והניגוד בהצגה.ליהוק מוצלח ביותר של הבמאי.
דזדמונה-אשת אותלו-שמרית לוסטיג משחקה היה טוב אך לדעתי ליהוקה כאן היה טעות. במשחק יחד עם עיני וצ`רנר הלכה כאן לאיבוד. פשוט היתה מליגה אחרת.
אמיליה-אשת יאגו- דאנה איבג`י היתה חיורת בחלקה הראשון של ההצגה,שקטה,פסיבית לא מורגשת ומצוינת בסופה בסצינת הזעם וההתפרצות כאשר הפכה לכנה אימפולסיבית ואגרסיבית הן בגלל העוול שנעשה לדסדמונה ע"י בעלה והן בגלל רגש האשמה העצמית.
רודריגו -יואב היימן היה עלם תמים מימן את מטרותיו של יאגו ושילם בחייו על תשוקתו לאהבה ואמונו בחבר.אין קיום לתמימות כזו במציאות האכזרית.
לודוביקו-דוכס ונציה -ניר רון היה היחיד שנראה לי לא טבעי במקצת.
קאסיו-המשנה לאותלו -אודי רוטשילד היה טוב ומשכנע בחפותו.
הבמאי גם עיבד את המחזה ,קיצר אותו בהרבה,השמיד חלקים רבים ממנו והפך אותו לקאמרי יותר עם פחות דמויות וזאת כנראה בהתחשב בבמה המיוחדת בבית התיאטרון.
עיבוד כזה לא רק שלא ]גרע משלמות ההצגה אלא להפך הפך אותה לקיצבית יותר ,מרוכזת יותר מענינת יותר ואיכותית יותר.זהו בימוי קולח המאפשר לשחקנים להראות את כוחם במשחק, אינו כופה עליהם משחק מוכתב.בבימוי ובעיבוד הזה ההפקה הפכה להיות קלאסית- עכשוית רעננה מבלי לאבד דבר מאופי המחזה וערכו.
התפאורה -סבטלנה ברגר -שערים מאבן המשנים את מקומם ויוצרים מבנים שונים במעמדים השונים היתה יפה, פשוטה, קומפקטית ומותאמת היטב לבמה של החאן בירושליים.
לראות או לא לראות:כן.ההצגה השקספירית הטובה ביותר שראיתי בזמן האחרון וראיתי לפחות שש אם לא יותר.
נכתב על ידי elybikoret , 19/2/2008 00:11 elybikoret@gmail.com
הוסף תגובה | | | | |
elybikoret , tel aviv (19/02/2008) |
| 22. אני ובעלי היינו אתמול בהצגה בקאמרי
עופרה , תל אביב (16/02/2008) |
| 21. אותלו, תיאטרון החאן- מומלץ
| | | | אכן הצגה שמאוד כדאי לראות.
יש בה המון דברים יפים.
המשחק של שלושת השחקניות הצעירות בהצגה הוא לא אחד מהם, זה גורם לי לתהות: מה בדיוק מלמדים אותם שם בבתי ספר למשחק?
אבל השחקנים הגברים בהצגה מצויינים (וזה לא שאני שובניסט-זה פשוט ככה) כל שאר האלמנטים הבימתיים עשויים נהדר. בגדול מאוד נהנתי
הוסף תגובה | | | | |
דוד ישי , מבשרת ציון (13/02/2008) |
| 20. מיכאל גורביץ` במאי למופת! רוצו לראות
| | | | תמיד יודע איך להפוך מחזות עתיקים לרלוונטים לזמננו.
חשוב לציין שהבחור הבלונדיני שמשחק את קסיו-מבריק!עושה עבודה מצויינת! וגם רודריגו היה מאוד מבדר ונוגע ללב.
אבל פשוט שבה את ליבי:יאגו!!!
רוצו לראות!!!!!!!!!!!!!!
הוסף תגובה | | | | |
ארון , בית שמש (13/02/2008) |
| 19. בהצלחה לגורביץ` בטקס פרסי התיאטרון (ללא תוכן)
אורלב , נתניה (12/02/2008) |
| 18. אריה צ`רנר- ג א ו ן!!!
ריקי , ירושלים (11/02/2008) |
| 17. תיאטרון החאן- עכשיו יותר מתמיד!!!!
ריקי , ירושלים (11/02/2008) |
| 16. מה הקשר בין ביקורת שמישהו כותב, לטקס פרסי התיאטרון ?לא הבנתי...יכול להיות שנקלענו כאן לויכוח אישי? בכל אופן:
| | | | אוהבי תיאטרון אמיתיים לא סופרים את טקס פרסי התיאטרון.
הטקס הזה הוא בשביל האגו של מנהלי התיאטראות ותו לא. ושהיה להם לבריאות למה לא...
בכל אופן, ראיתי את ההצגה והיא מאוד טובה ונורא נהנתי, ודסדמונה באמת לא מדהימה אבל גם לא עד כדי כך גרועה כמו שכל מיני אנשים פה הגזימו וכתבו, פשוט סתמית, אין בה שום דבר שמפיל אותך מהכיסא אבל גם לא שמתי לב שהיא עד כדי כך גרועה .
בכל אופן מי שעדיין לא ראה את ההצגה ללכת לראות! מיכאל גורביץ` מבריק מיתמיד. תפאורה מ ד ה י מה . קונספט מוזיקאלי מבריק, ובעיקר התרשמתי מהמשחק של יוסי עיני בתור יאגו ושל אריה צ`רנר , מן הסתם, שיש לו חזות מאוד מרשימה על הבמה.
הוסף תגובה | | | | |
ויולט , ירושלים (09/02/2008) |
| 15. שיהיה לשמרית לוסטיג המון בהצלחה יכול להיות שהיא שחקנית טובה אבל היא באמת לא עושה תפקיד טוב כל כך , רועדת יותר מידי, בנוגע להצגה, מעניית מאוד אבל היו הצגות של גורביץ` שאהבתי הרבה יותר, מקווה שאף אחד לא יחשוב אותי למרושעת בגלל שאני אומרת את דעתי (ללא תוכן)
אביטל , ירושלים (09/02/2008) |
| 14. מפלצת ירוקת עין
| | | |
SEAHORSEכותב בזבוז זמן אמירה כל כך קשה ובניגוד לדעת הצופים, המבקרים, ובעצם כל מי שראה את ההצגה,אז אני שואל האם באמת סוס-ים הוא זה שראה את ההצגה או ששוב חמור-ים ראה ושוב לא הבין כלום, תעעשה טובה לך לצער בעלי חיים ותבקש טיפול, לי יש אומץ לכתוב את שמי ולהגיד שאני שייכת לתיאטרון נכון לא שחקנית אבל מאוד גאה ביצירות שלנו, ומה איתך...? פחדן{ית}
הוסף תגובה | | | | |
מירב מרוז , ירושלים (08/02/2008) |
| 13. בזבוז זמן
| | | | הצגה גרועה ביותר - פשוט בזבוז זמן ואכזבה ! הסיפור הופך על הבמה ל"טלנובלה" משעממת ...
הוסף תגובה | | | | |
seahorse , מרכז (07/02/2008) |
| 12. רשעות מגוייסת
| | | | הופה פרס התיאטרון קרב והנשמות "הטהורות" יוצאות מהמחילות לא מזדהות אבל מאוד ברורות. אני ראיתי את ההצגה ושמרית נפלאה, אבל לא על זה אני מבקש לכתוב, ראיתי לא מעט הצגות בחיי ולא תמיד אהבתי הכל, אבל מכאן ועד השתלחות חסרת רסן כנגד שחקן המרחק ענק, לכן המסקנה המתבקשת היא שהרשעות כאן איננה נטולת אינטרס, ולא נותר לי לאחל לשמרית שתמשיך ותייצר תרבות טובה, ואתן "נשמות טהורות" תמשיכו לייצר קנאה
הוסף תגובה | | | | |
| 11. לא מסכימה עם אבישג אולי הם מובחרים אבל ממש לא מובחרים לירושלים, אחד אחד תל אביבים , רע מאוד!
אורית , ירושלים (02/02/2008) |
| 10. דזדמונה מתחת לכל ביקורת! שאר השחקנים די בסדר (ללא תוכן)
דבורה , ירושלים (01/02/2008) |
| 9. אה..ו...
| | | | דאנה איבגי דווקא חמודה .
בקיצור לכו לשפוט בעצמכם.
הוסף תגובה | | | | |
עידית , ירושלים (18/01/2008) |
| 8. הצגה טובה מאוד , חוץ מזה ש...קחו בחשבון ש...
| | | | דזדמונה מזעזעת, מביכה את עצמה על הבמה לחלוטין , ממש לא בליגה של שאר חברי הלהקה.
אני חושבת שכדאי לראות את ההצגה , כי בכל זאת זהו מחזה קלאסי שזוכה לבימוי מצויין ולביצוע מצויין של שאר חברי הלהקה. אבל זה עדיין בעייתי מאוד שהבחורה הזאת תקועה על הבמה רוב ההצגה זה ממש מוריד מההנאה.
הוסף תגובה | | | | |
עידית , ירושלים (18/01/2008) |
| 7. מרתק קורע לב מפחיד ולרגע לא משעמם
| | | | הישג אדיר לחאן, תיאטרון בשבילי עד היום היה חוויה תרבותית מעוררת מחשבה, מעולם לא יצאתי מהצגה עם עיניים אדומות מבכי ובטן מתהפכת, ובדרך חזרה מצאתי את זוגתי ואותי דנים במהות הקנאה,מיקי גורביץ` הוכיח שוב מדוע הוא הבמאי החשוב ביותר שהצמיחה התרבות הישראלית, הבמה חפה מכל רעיון מגלומני מעניקה לשקספיר את הכבוד לו הוא ראוי. ומגדילה את עוצמת הסיפור,אריה צ`רנר{אותלו} מביא כהרגלו ביצוע מדהים של עוצמה יצר עד ריק מוחלט ברגע ההתפקחות,יוסי עייני{יגו}מביא ביצוע נדיר ומצמרר של דמות שלא ההיתי רוצה לפגוש לעולם, המפגש בין השניים יוצר רגעי במה שסוחפים אותך לאזורים שמעולם לא חלמתי שבמה יכולה לתת {שאפו גדול} חוויה לא פחות גדולה הביאה לבמה שמרית לוסטיג {דסדמונה} אהבתה לאותלו שידרה המון יצר רגש וחושניות שנדמה היה שבאותלו בגירסת החאן אהבה זאת לא תיפגע, וכאשר נשברה האהבה, ואיתה גם דסדמונה, מצאתי את עצמי בוכה כן כן עם דמעות וזה דבר שמעולם לא חוויתי בתיאטרון{שאפו}.דנה איבגי גם יצרה דמות מרתקת, וכמוה היימן רון פרידלנדר רוטשילד רוגל וויטלי,הוסיפו מכשרונם לתבשיל המרתק של מיקי גורביץ`, ומילה אחרונה את הצגות החאן אני וזוגתי באים לראות מרחובות נסיעה לא קצרה אבל שווה בדר"כ ההצגות הן ללא הפסקה כך שאת הקפה אנו שותים לפני ההצגה, בהצגה זאת בגלל אורכה יש הפסקה, אבל לצערי {אולי בגלל שראינו במוצ"ש} לא הצלחנו לשתות את הקפה בגלל אורך התור, ומיעוט המוכרים , או שההפסקה היתה פשוט קצרה מידי, אבל גם זה לא פגם בגודל החווויה,
הוסף תגובה | | | | |
נרי , רחובות (08/01/2008) |
| 6. בהחלט מחזקת את אבישג
| | | | בהחלט הצגה נהדרת.
מאוד נהנתי בה אך למעשה יכלו להוריד מספר טקסטים.
בכל אופן,הצגה זו ארוכה אך לטעמי בהחלט שווה את הצפיה בה.
מהמשובחים בשחקנים לא רק בירושלים אלא גם בארצנו!
בהחלט שחקנים נפלאים!
הוסף תגובה | | | | |
מעיין , ירושלים (07/01/2008) |
| 5. כמה עולם כרטיס? (ללא תוכן)
| 4. לטוב ולרע
| | | | ראיתי לפני שבוע וזאת בהחלט חוויה טובה אחרי טראומת המלך ליר בקאמרי. אבל ארוך מידי לטעמי, עוד לפני סוף ההצגה כבר רציתי בעצמי להרוג את אותלו ולגמור עם זה. יותר מידי צעקות.
לטוב אני אגיד שכל הכבוד לחאן שלקחו על עצמם את ההצגה הקשה והארוכה הזאת ויצאו מבועת ההצגות של גורביץ. (אז מה עם הוא ביים את ההצגה, זאת לא הצגה אופיינית להומור שלו לדוגמת ההצגות הקודמות של החאן).
ואין על השחקנים!!!!! הכי טובים בתיאטרון (המובחרים לירושלים!!)
הוסף תגובה | | | | |
אבישג , מבשרת ציון (08/12/2007) |
| 3. אותלו - הפקה מדהימה של החאן
| | | | המחזה המוכר קיבל פרשנות מרעננת, מרגשת ומרתקת מאוד. אין ברירה אלא לדבר בסופרלטיבים, שחקנים מעולים המבויימים בבימוי גאוני. כל אחד חייב לעצמו לראות את אותלו של החאן הירושלמי
הוסף תגובה | | | | |
ליהיא , ירושלים (07/12/2007) |
| 2. מחזה ישן ואקטואלי
| | | | לא חשבתי שאפשר עוד לחדש משהו במחזה עתיק זה. אבל כישרון, דמיון והעזה של אנשי החאן הצליחו ליצור הצגה מרתקת. מומלץ מאד.
הוסף תגובה | | | | |
julia , ירושלים (26/11/2007) |
| 1. אותלו בחאן
| | | | תעלו על האוטובוסים מתל אביב ולכו לראות. חוויה מתקנת אחרי טראומות הליר בקאמרי.
הוסף תגובה | | | | |
בקס , ירושלים (11/11/2007) |
|
|
|
|