![](../images/corner.gif) |
![](../images/transparent.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](../images/corner_l.gif) |
מופעים |
![](../images/corner.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כוריאוגרפיה: אוהד נהרין וארי נקמורה תאום אמנותי: אבי-יונה בואנו (במבי) פסנתר והנחייה: מקסים ואראט תחקיר ועריכה: ארי נקמורה ייעוץ מוסיקלי: נדב ברנע |
משתתפים: להקת מחול בת שבע |
|
|
|
|
ב"ונצואלה" חוקרים נהרין והרקדנים את הדיאלוג המורכב בין התנועה לתוכן שהיא מייצגת ואת הקונפליקט ביניהם. ביצירה, נהרין בודק איך ניתן לכלול את הצופים בעושר האפשרויות הזה ובחופש הבחירה שגלום בו.
![ונצואלה-אסקף13.jpg](/Habama/Upload/%D7%95%D7%A0%D7%A6%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%90%D7%A1%D7%A7%D7%A313.jpg) ונצואלה, צילום: אסקף
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|