|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
WHAT THEY HAD |
אהבה כמו שלנו |
|
|
|
|
|
|
שחקנים: הילרי סוואנק, מייקל שאנון, בליית` דאנר, רוברט פורסטר, טייסה פרמיגה |
הופעה ראשונה: 2018 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: שעה ו-41 דקות
|
|
|
|
ברידג'ט בילתה את ילדותה כשהיא מטפלת בבני משפחתה. לאחר שהתחתנה, עזבה את בית הוריה והקדישה עצמה לנישואיה הכושלים ולבתה המתבגרת. כאשר אמה, רות, הסובלת ממצב מתקדם של אלצהיימר, נקלעת בערב חג המולד לסופת שלגים בשיקגו ונעלמת, ברידג'ט חוזרת לבית בו גדלה לחיקו של ברט, אביה השתלטן, וניק, אחיה הנסער. לאחר שהם מאתרים את רות ומחזירים אותה הביתה, הם נאלצים להכריע לגבי הצעד הבא בטיפול שלה. ניק משוכנע שהמצב החמור שלה דורש לשכן אותה במוסד מיוחד, בעוד ברט מתעקש שהוא יטפל בה בביתם. בעוד הוויכוח נמשך על גבי כמה ימים, מצבה של רות מתדרדר והמתחים בין חברי המשפחה צפים על פני השטח.
ביקורות השחקנית (בטלוויזיה ובסרטים קצרים בדרך כלל) אליזבט צ'ומקו, שזהו סרטה הראשון כבמאית וכתסריטאית, יודעת דבר או שניים על יחסים בתוך המשפחה. זה ניכר מהאופן הרגיש בו כתבה ובנתה את הסיפור הזה והרכיבה את הפאזל של הנפשות הפועלות בו. נוגעת לב ההתעקשות של ברט לשמור את אשתו, אהבת חייו הגדולה, קרוב אליו, גם כשהיא כבר לא תמיד מזהה אותו ובכלל מתבלבלת והולכת ומאבדת את זה. אפשר גם להבין זאת מהדרך בה מנסה הבת ברידג'ט לאזן את המשפחה ולמצוא את הדרך הנכונה של כולם להמשיך הלאה. בסך הכל נבנה כאן מרקם אנושי נכון, המבוסס על שיבוצם יחדיו ומשחקם של הילרי סוונק המצוינת, ולצידה מייקל שאנון והוותיקים בליית' דאנר, בעלת המון זכויות ("סנטיני הגדול", "יומן חוף ברייטון", "אישה אחרת", "מר וגברת ברידג'", "אליס", "נסיך הגאות והשפל", "בעלים ונשים") שבשנים האחרונות עשתה בעיקר טלוויזיה, ורוברט פורסטר ("מדיום קול", "האישה באדום", "מחץ הדלתא", "יקוזה אמריקאית", "ג'קי בראון"). זהו תמהיל אנושי שמורכב משחקנים טובים בני דורות שונים שלוהקו בתבונה ועושים את העבודה. אלא שלמרות זאת, הסרט נותר בסופו של דבר מלודרמה משפחתית רגישה, שאין לה יומרות להיות יותר מכך. דירוג: *** וחצי
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|