|
|
|
הקאמרי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: ג`ו מאסטראוף בימוי: עמרי ניצן תפעול תאורה: אלי ביז`אווי תעתוק וניהול מוזיקלי: רוני תורן תחקיר ועריכה: אורנה סמורגונסקי מוזיקה: ג`ון קאנדר ניהול מוזיקלי: יוסי בן נון תאום אמנותי: אבי יונה בואנו (במבי) תמליל: חוויאר דה פרוטוס |
משתתפים: איתי טיראן , אולה שור סלקטר, אקי אבני, מיקי קם, גדי יגיל , עירית קפלן , אריה מוסקונה, גלעד שמואלי, ישראל ארנסט |
הופעה ראשונה: אוקטובר 2011
|
|
|
|
הזמן - ברלין של תחילת שנות השלושים, רגע לפני שהיטלר עולה לשלטון; אי-שקט פוליטי, מיליוני מובטלים, סמים וזנות, בריחה מן היאוש אל חיי הלילה התוססים. לאיש אין פנאי נפשי להתייחס אל מה שמתחולל ברקע. לתוך הכאוס הזה נכנסת זמרת-רקדנית אמריקאית, סאלי, המופיעה במועדון הלילה המפורסם קיט קאט. בחייה משתלבות כמה דמויות: פוליטיקאי גרמני עשיר, יהודי צעיר הנאבק עם הזהות שלו, סופר אמריקאי שבא לחפש נושא לספר וכמובן המנחה הכריזמטי והדמוני, היחיד שמצליח לראות את התמונה המאיימת כולה, ומזכיר לנו מה צופן בחובו העתיד הנורא. הנאצים עולים לשלטון ובקברטים ממשיכים לשיר.
המחזמר מבוסס על המחזה I AM A CAMERA (אני מצלמה) שמבוסס על ספרו של כריסטופר אישרווד "פרידה מברלין".
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (18 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 18. אתמול היינו בקברט
| | | | שלום לכולם,
אתמול היינו בקברט. הצגה מהממממממת. הייתי חייבת לחלוק עם כולם. היה ככ מרגש, משמח, כובש. אני ככ נהניתי שלא יכולתי אלא לעמוד בסוף ולהריע לשחקנים הנהדרים. הרמה היתה לדעתי מאוד גבוהה. הוידאו, התפאורה, המשחק - הכל שידר מקצועיות, ענווה ושוב מקצועיות. חוויה מקסימה!!! תודה לכל השותפים בעשייה הכל כך מרגש הזו - ממליצה בחום רב
הוסף תגובה | | | | |
| 17. תגובה למחזמר קברט
| | | | מחזמר מעולה משחק מופלא השתקפות מלאה של תקופה קשה
הוסף תגובה | | | | |
אוסי , רחובות (22/08/2014) |
| 16. הצגה מעולה
| | | | ראינו היום בערב את הקברט ונהנינו מאוד.החל מהתזמורת המצויינת על טהרת הנשים חוץ מהפסנתרן,להקת הריקוד המצויינת והסקסית תפאורה יפה מאוד שזזה כל הזמן משחק טוב של גדי מיקי ואקי ומעל כולם טיראן הנהדר, והפתעת הערב רונה לי הסקסית, המחליפה של שור שמראה שחוץ מכשרון ברגליים יש לה גם כשרון משחק ושירה.
מומלץ מאוד 9 בסולם מנדי
הוסף תגובה | | | | |
| 15. קברט - משחק,שירה וריקוד מעולה
| | | | איתי טירן בתפקיד ראשי - מעביר חושניות ומקצועיות רבה,
אקי אבני בתפקיד האמריקאי - משכנע ביותר.
אולה - מדהימה במשחק ושירה , מזכירה את חנה לסלאו בימי הזוהר בברנשים וחלומות. מיקי קם וגדי יגיל - נפלאים עם איכויות של שחקנים ותיקים.
מומלץ ביותר !!!
הוסף תגובה | | | | |
טל , רמת השרון (16/01/2013) |
| 14. קברט בקאמרי
| | | | כתגובה ל-4 גם אנחנו הגענו עם ציפיות ולא עשינו וואוו.ועוד זה רחוק מוואוו , אז נכון להגיע ללא ציפיות.
הוסף תגובה | | | | |
דין , גבעתיים (26/06/2012) |
| 13. הצגה פנטסטית
| | | | צפיתי בה לפני כמה ימים ומאוד נהניתי..השחקנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל ובראשם איתי טיראן, שהוא שחקן יחיד בדורו, אולה שור המרתקת ואקי אבני ששיחק בצורה מאוד אמינה ואף הפתיע בשירתו היפה. תודה רבה לכל העוסקים במלאכה על חווייה נהדרת שנחקקה בזכרוני. אשמח לראות שוב את המחזמר הזה בעתיד. רוצו לראות!
הוסף תגובה | | | | |
| 12. קברט
| | | | הייתי אתמול , מחזה מעולה , משחק נפלא ,ומעל לכולם איתי טיראן,במשחק מדהים
הוסף תגובה | | | | |
| 11. ועל זה נאמר חחח (ללא תוכן)
| 10. ל8 זה לא קנאה זה ציפי תרגע (ללא תוכן)
| 9. הייתי היום - הצגה נפלאה
| | | | מושקעת ומלוטשת. שחקני מצויינים - אולה שור-סלקטר, אקי אבני, איתי טיראן, גדי יגיל ומיקי קם. הרקדנים מקצועיים ומרשימים. בימוי מצויין, מעורר מחשבה. שווה כל גרוש.
הוסף תגובה | | | | |
| 8. כנראה שהקנאה אוכלת אותך. אולה שור מדהימה!!! (ללא תוכן)
| 7. כנראה שמעולם לא היית בברדווי....
| | | | יש בהפקת הקאמרי דברים יפים ,אך זה לא נעשה בצורה אחידה .
איתי טיראן נפלא וכן גדי יגיל ןמיקי קם ,אך לתת את תפקיד סאלי לשחקנית אולה שור זאת טעות אחת גדולה נכון שהיה שרה לא רע בכלל (לי עדיין הפריע המבטא)אבל אין שום סקסיות אצלה והכל נראה משוחק מדי ולא אמיתי ונוגע.
הוסף תגובה | | | | |
איתי , תל אביב (06/11/2011) |
| 6. קברט
| | | | "קברט" הצגה מוסיקלית מצויינת מחזמר נפלא וסיפור מעניין טוב ומרגש.
במחזמר שזורים פזמונים נפלאים שירים מוכרים וידועים: "וולקומן, ביינבנו, וולקום", "כסף מגלגל את העולם", "בוא אל הקברט" ועוד...
WILLKOMMEN, BIENVENUE, WELCOME - כך מזמין המנחה את המאוכזבים והנואשים - "השאירו את הצרות בחוץ ובואו אל הקברט".
המחזמר מבוסס על המחזה I AM A CAMERA (אני מצלמה) שמבוסס על ספרו של כריסטופר אישרווד "פרידה מברלין".
המחזמרשעלב על בימות ברודווי בשנת 1966הפךגם לסרט מוסיקלי בשנת 1972 בכיכובה של לייזה מינלי, סרט שמיקם אותה ככוכבת על.
סיפור אנושי מרגש שמשלב מסר חברתי היסטורי ופוליטי.
ההפקה ססגונית שילוב מצויין של משחק משובח, אמין ומשכנע, שירה מצויינת וריקודים יפים.
העלילה עוסקת בסופר אמריקאי קליף ברדשאו שמחפש נושא לרומן חדש בברלין של שנות ה-30.
בנסיעה ברכבת הוא פוגש בארנסט לודוויג המפתה אותו להעביר חבילה ובתמורה הוא מבטיח שיגלה לו
את קיסמה של ברלין ולוקח אותו למועדון קברט ה-קיט קאט.
במועדון פוגש קליף את סאלי בולס נערת קברט אנגליה רקדנית שחקנית וזמרת מקסימה שהתנהגותה פרובוקטיבית.
קליף ברדשאו מוקסם מסאלי והם מתאהבים, כאשר היא מפוטרת מעבודתה במועדון הקיט-קאט היא עוברת לגור בחדרו של קליף בפנסיון של פרויילין שניידר על דייריו המיוחדים ומחזרה היהודי הר שולץ.
פרויילין שניידר מאורסת להר שולץ בשל המצב והתחזקות כוחם של הנאצים היא נאלצת לבטל את האירוסין ולהיפרד ממנו.
העלילה של המחזמר נעה בין הפנסיון של פרויילין שניידר וקיט קאט קלאב התוסס והפרוע שבו מבוצעים השירים והריקודים.
סאלי וקליף מסונוורים מחיי הלילה של ברלין הדקדנטית שמתחילה לשקוע סביב עליית המפלגה הנאצית.
דבר שמשפיע על מערכת היחסים בינהם קליף רוצה לחזור יחד איתה הביתה לארה"ב וסאלי מנסה להחיות את הקריירה שלה בקברט.
קליף חש חובה לעזוב את גרמניה ומפציר בסאלי שתבוא איתו, היא מודיעה לו שהיא עשתה הפלה, קליף כועס ומבין שלא יוכלו להמשיך לחיות יחד ועוזב בגפו לארה"ב.
תפאורה מצויינת בשילוב צילומים משנות ה-30 שמשתלבים היטב ומכניסים את קהל הצופים לאוירה באותה התקופה.
לרחובות ברלין להמון והאווירה הכללית באותה העת.
התרגום בהפקה הנוכחית של המתרגם אלי ביז`אוי בהפקות קודמות (בהבימה ובספריה) העלו לפי הנוסח של אהוד מנור.
בתיאטרון הבימה הפיקו תקליט וקלטות לשמע בנוסח העברי , כך שהשירים בנוסח העברי מוכרים וידועים.
עמרי ניצן ביים הצגה גרנדיוזית עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים העיצוב ברמה גבוהה.
כוריאוגרפיה מצויינת של חוויאר דה פרוטוס עם נסיון רב במחזות זמר ברחבי העולם, גיא אלון סייע לו בעבודת הכוריאוגפיה והוא שותף להצלחה הגדולה.
תלבושות יפות של ארנה סמורגונסקי בהתאם למקובל באותה תקופה.
איתי טיראן בתפקיד המנחה הדו מיני מלא חן ואנרגיה בעל כריזמה שכובשת את הקהל, את הדמות המשנית הפך למרכזית.
אלה שור סלקטר בתפקיד סאלי בולס שחקנית מצויינת זמרת טובה שמגלמת את התפקיד בעוצמה גדולה.
אקי אבני בתפקיד קליף ברדשאו מיטיב להגיש את התפקיד בהצלחה רבה
מיק קם בתפקיד פרויילין שניידר כשרון רב מודל לשחקנים, צפיתי במחזמר קברט שעלה לפני כ-20 שנה בתיאטרון הבימה שם היא גילמה את תפקיד סאלי בולס וכמו תמיד היתה נפלאה.היא ראויה לכל סופרלטיב.
גדי יגיל בתפקיד הר שולץ השחקן הותיק מגיש תפקיד משובח.ומוכיח שהוא כשיר לכל תפקיד.
עירית קפלן בתפקיד פרויילין קוסט שחקנית מצויינת שזורמת עם התפקיד באופן מופתי.
אורי רביץ בתפקיד ארנסט שחקן נפלא עם חן וקסם רב שמגלם היטב את תפקידו.
גלעד שמואלי בתפקיד ויקטור גילם את התפקיד בצורה טובה, בעל יכולות מקצועיות גבוהות שיכול לבצע כל תפקיד מרכזי בקברט.
המחזמר קברט שרץ תקופה ארוכה בברודווי והופק מספר פעמים בישראל, בהפקה הנוכחית של הקאמרי 2011 צפיתי פעמיים ונהניתי, חוויה מרעננת ומרנינה ועל כן מומלץ מאוד.
הוסף תגובה | | | | |
איציק גיני , תל אביב (06/11/2011) |
| 5. אולה שור מהפנטת. שרה ומשחקת כמו בברודווי
| | | | איזה כשרון יש לשחקנית המדהימה הזאת. הביצועים שלה לשירים הם בשתי רמות מעל השאר, פשוט ברודווי בת"א. ההצגה היא שאו גדול גם בזכות איתי טיראן הכריזמטי וגדי יגיל הסימפטי. ללכת בעיקר בגלל אולה שור, שמעבירה את הצופה חווית תאטרון אדירה.
הוסף תגובה | | | | |
| 4. המחזמר "קברט" בקאמרי
| | | | צפינו ביום שישי במחזמר "קברט" וחשבנו שיהיה נפלא כמו "כנר על הגג" אבל לא כך היה. התפאורה אומנם מושקעת והמשחק של איתי טירן נפלא ווירטואוזי. גם המשחק והשירה של מיקי קם, אולה שור- סלקטור וגדי יגיל מרשימים, אבל פרט לכך הליהוק והביצוע של שאר השחקנים בינוני למדי ולא יצאנו עם
תחושת "וואוו". זהו ערב די מהנה , אבל לא יותר מזה. שווה ללכת לראות ללא שום ציפיות ואז גם לא תהייינה אכזבות.
הוסף תגובה | | | | |
יהודית , צפון (30/10/2011) |
| 3. תשובה להדס
| | | | בתחילת המחזה היתה שקופית עליה היה כתוב "ברלין 1945" ותמונה בה העיר הרוסה אחרי המלחמה. אבל אולי פספסת 10- שניות מאוחר יותר השקופית שונתה ל "ברלין 1935" והראו סרט רקע המראה את חייה השוקקים של ברלין לפני המלחמה. נראה כי הבמאי רצה להראות מה היה בסוף ומיד "גלגל" את הזמן לאחור - לתחילת המחזה.
סה"כ מחזה טוב עם בבצוע מעולה שמתעלה על כולם איתי טיראן.
הוסף תגובה | | | | |
אבנר , הוד השרון (29/10/2011) |
| 2. כגודל הציפיות - גודל האכזבה
| | | | הפקה רעה מאוד שלא משתווה להפקה של בית צבי שרצה מספר פעמים בשנים האחרונות. אין טיפת רגש או נשמה מתחת לבימוי המנופח, שמנסה לפצות בטריקים יקרים-זולים, על הופעות בינוניות ביותר של רוב חברי הקאסט, כולל אולה שור ואיתי טיראן המוכשרים.
הוסף תגובה | | | | |
אבנר , המרכז (29/10/2011) |
| 1. הצגה טובה
| | | | הצגה טובה, עם משחק מצוין ותפאורה מושקעת. בסדר גודל שאנחנו לא רגילים לו. היות ומדובר על ברלין של שנות השלושים כדאי להחליף את השקופית בתחילת ההצגה שעליה כתוב 1945 - זה מבלבל.
הוסף תגובה | | | | |
הדס , הרצליה (29/10/2011) |
|
|
|
|