|
|
|
תיאטרון החאן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: מיכאל גורביץ' מוזיקה: יוני רכטר תעתוק וניהול מוזיקלי: סבטלנה ברגר תחקיר ועריכה: יהודית אהרון תאום אמנותי: רוני כהן תמליל: שרון שטרק |
|
|
|
|
אישה מגיעה לחוקר פרטי ומבקשת ממנו למצוא את בעלה שנעדר מביתו זה חמישה ימים. די מהר מגלה החוקר, כי האישה הסתירה ממנו פרטים הדרושים לו, כדי להשלים את חקירתו. למען האמת הוא מגלה, כי הוא עצמו מסתיר פרטים הקשורים לחקירה. על כל פנים הקשר בין האנשים שהוא פוגש ורצף האירועים שהוא חושף, מוזר מכדי להיות מקרי. כמו שהוא אומר: "זה לא צירוף מקרים גברת ויצמן היקרה, זהו הערפל שאופף את התודעה הקטנה והמוגבלת שלנו. כשהתעלומה הזאת תיפתר, יתפזר הערפל".
במשך חודש מאי האחרון, למדו שחקני החאן את "המשתה" של אפלטון, מתוך רצון לעבד את הדיאלוג ואת רעיונותיו למחזה. אלא שהיצירה, יש לה, כנראה, חיים משלה, והמסע הרחיק מאד מנמל המוצא, לא פחות מן החקירה אותה מנהל גיבור המחזה.
היצירה נוצרה בדרך העבודה המיוחדת לתיאטרון החאן ולמנהלו האמנותי, במהלך חודשי החזרות. כך נוצרו בעבר הצגות כמו: "אהובת הדרקון" "אושר" "חיל פרשים אנו" "מילה של אהבה" ו"צל חולף"
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (2 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 2. הצגה יוצאת דופן!
| | | | טוב, החאן הוא תיאטרון מצויין. כמעט כל מה שראיננו שם אהבנו. אבל זו הצגה פשוט WOW. תהיו מוכנים לכך שיש בה חלקים מעט סוריאליסטים, אבל עשויים בכישרון רב של בימוי כתיבה ומשחק. ניר רון נפלא בתור החוקר, תמר אלקן מקסימה, ארז שפריר בתור הרוקח נהדר. מומלץ בחום.
הוסף תגובה | | | | |
| 1. הצגה נהדרת!
| | | | ראיתי אותה השבוע, יש בה הכל: משחק וירטואוזי, טקסט גאוני, בימוי ותפאורה מבריקים. שיא תיאטרלי של ממש!
הוסף תגובה | | | | |
לילי , ירושלים (18/01/2012) |
|
|
|
|