|
|
|
הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: אמיל זולא בימוי: איה קפלן תפעול תאורה: עינת ברנובסקי מוזיקה: טל בלכרוביץ' תפאורה ותאורה: יהודית אהרון תאום אמנותי: תמר אור תמליל: עמית זמיר |
משתתפים: נתלי ברמן, הילה שלו/ענבל ניר, דפי אלפרן/שיר קליפר, נתנאל אזולאי , אלכס קרול, שהם שיינר, אביב קושניר |
|
|
|
|
במרכז המחזה סיפורם של תרז, נערה יתומה שנאלצה להתחתן עם דודנה קאמיל, ושל לוראן, צייר איתו היא בוגדת בבעלה. הזוג הנואף הורג את קאמיל וממשיך לגור עם אמו תוך התמודדות עם רגשי האשם. המחזה מנסה להתחקות אחר נפשותיהם של גיבוריו והשיבושים המוחיים הנגרמים מהתקפי העצבים שלהם, ומשולש האהבים הסודי והמסוכן מביא לתוצאות הרסניות.
כשתרז ראקן יצא לאור ב -1868 הוא חולל שערורייה גדולה כיוון שנראה היה שהמחזאי (הזכור לחלקנו בשל התנגדותו לאנטישמיות במשפט דרייפוס) מזדהה ואולי אף מצדיק את מעשה הניאוף והרצח שביצעו גיבוריו.
בתקופתנו, השטופה במחזאות צעירה ותוססת בה נפרצים תדיר כל טאבו אפשרי, קלאסיקה זו של אמיל זולא מעוררת השראה ומבהירה כי אומנם אין חדש תחת השמש וכל מה שנכתב היום, נכתב גם בעבר. אבל נדמה שמחזה זה הולך אף רחוק יותר מהמחזות של זמננו.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|