מרים אל קוואדר, צלמת חתונות בדואית, אם לשבעה, המתגוררת באחד הכפרים הלא מוכרים המוזנחים ביותר בנגב, חושפת דרך עדשות מצלמתה את עולם החתונות הבדואיות, כשהמצוקה העיקרית העולה ממנו היא הפוליגמיה.
זהו סיפורן של שלוש נשים עצמאיות, משכילות יחסית, המנסות לשרוד כל אחת בדרכה במציאות החיים הפוליגמית. האחת כאישה ראשונה, החיה בפחד מתמיד שבעלה יביא לביתה אישה שנייה. השתיים האחרות נגררות להינשא לגברים נשואים ולהפוך לנשים שניות, המשתפות פעולה בעל כורחן עם השיטה שהן בוחלות בה או מפחדות ממנה.
הטרגדיות המשפחתיות המובאות בסרט מצביעות על כוח ההישרדות של שיטות חברתיות ועוולותיהן, הנשענות בדרך כלל על שיתוף הפעולה החצוי של הקורבנות.