|
|
|
תיאטרון אנסמבל הרצליה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קומדיה לירית
העלילה מתחילה ברגע בו נודע לקיחוטה ונושא כליו סנצ`ו כי נכתב עליהם ספר והם הפכו לדמויות ספרותיות . קיחוטה מבין שהספר מטיל ספק בשפיותו ובעצם קיומה של דולסיניאה גבירתו . השניים יוצאים למסע נוסף למציאת דולסיניאה ובמטרה להוכיח את אמיתות ההרפתקאות שלהם . למרות מאמציו ומאבקו של קיחוטה נגד אויבים מדומים, קוסמים מומצאים וסכנות אמיתיות, הוא אינו מצליח להתקדם אל מטרתו. כישלונו מועצם כשהוא הופך ל"סלבריטאי" בגלל פרסומו בספרים שחלקם מפקיעים את חייו מידיו. בלי ידיעתו הוא הופך לקרבן של זוג דוכסים , והם משתמשים בהרפתקאותיו והופכים אותו ואת מסעו להצגת בידור. היחיד שמתעשת הוא סנצ`ו שבבסיס יחסיו עם קיחוטה אהבה גדולה ותלות לא פחותה. הוא זה שמצליח להחזירו לביתו ובכך קובע את סיומו של מסע נוסף. קיחוטה חוזר להמתנה האינסופית לגבירתו. עולמו הבדיוני של קיחוטה בהצגה מתבטא בשני מאפיינים מרכזיים: הצד הקרקסי המשעשע ועבודה מדוייקת של אור וצל . יחד הם יוצרים עבודה תיאטרונית המבטאת את פרשנותו של קיחוטה לאירועים המתרחשים למול עיניו. העיצוב אינו ריאליסטי והדימויים הבימתיים נוצרים מרמזים ופרשנויות של האובייקטים הבימתיים. ככל שההצגה מתפתחת מתגברת תחושה של הצגה בתוך הצגה .
סיפורו של דון קיחוטה וכתיבתו המיוחדת של גלעד עברון מאפשרים לבימאית אופירה הניג אשר עוסקת בשאלות של סגנון ושפה בתיאטרון , יצירת הצגה המדברת על דמיונו של כל אדם באשר הוא אדם ועל כוחו של מדיום התיאטרון הנפגש עם דמיון זה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|