|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
LA MARIEE ETAIT EN NOIR (The Bride Wore Black) |
הכלה לבשה שחורים |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ז'אן מורו , מישל בוקט , ז'אן קלוד בריאלי |
הופעה ראשונה: 1967 ארץ מקור: איטליה , צרפת
משך הופעה: 107 דקות.
|
|
|
|
על מדרגות הכנסייה, עם סיום טקס חתונתם, ג''ולי ודיוויד שניהם חיוכים. אך האושר קצר הוא. ירייה מסתורית מפלחת את האוויר ומכריעה את דיוויד. ג''ולי שבורה. משפחתה מונעת ממנה מלהתאבד ואת הזעם היא מתעלת לאפיקים לא פחות פטאליים כשהיא יוצאת למסע נקמה בעקבות האחראים למותו של בעלה... גם אם היצ''קוק היה הבמאי הנערץ עליו, גם אם הוכתר כיורשו של רנואר, טריפו היה בסופו של דבר במאי אישי מאד. אפילו בתוך סרט מתח שכזה טריפו מחפש יותר את המוטיבים שמניעים את הדמויות ופחות את האפקט הזול. ז''אן מורו, באותה תמימות מאיימת הזכורה מ"ז''יל וג''ים", היא הציר הרגשי סביבו נע הסרט — דמות שליבה (השבור) מנחה אותה. זוהי, בסופו של דבר, דמות מאד אופיינית לטריפו המסגירה יותר מטפח מיחסו לנשים בסרטיו, שילוב טיפוסי בין הערצה לחרדה. לצד אלו בולטים כאן הצילום החופשי של ראול קוטאר (מי שצילם את סרטיהם הראשונים של במאי "הגל החדש") והמוסיקה הנהדרת הבלתי נשכחת של ברנרד הרמן, המוסיקאי הקבוע של היצ''קוק.
צרפתית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|