|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
All the Money in the World |
כל הכסף שבעולם |
|
|
|
|
|
|
שחקניות: מישל וויליאמס, מארק וולברג, כריסטופר פאלמר, טימות`י האטון, צ`ארלי פלאמר |
הופעה ראשונה: 2017 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: שעתיים ו-12 דקות
|
|
|
|
סיפורה של אימו של ג'ון פול גוטי השלישי, שניסתה לעשות הכל ב-1973 כדי לגרום לסבו לשלם כופר עצום תמורת שחרורו מחטיפה. חוטפיו של הצעיר בן ה-16 באותו הזמן, אף חתכו את אוזנו כדי להצהיר עד כמה הם רציניים בחטיפה. הסב העשיר, שעסק בנפט, לא מיהר לשלם את הכופר מחשש שנכדיו הרבים האחרים יהפכו למטרה לחטיפה גם כן.
אנגלית, תרגום לעברית
ביקורות הסרט הזה כבר קיבל יחסי ציבור גדולים כשחברת "סוני" והבמאי רידלי סקוט החליטו להוציא מהפרויקט את קווין ספייסי, עקב פרשת ההטרדות המיניות בהן היה מעורב. במקומו הוזנק כרסיטופר פלאמר לגילום איל הנפט. אלא שעם או בלי פלאמר (והוא דווקא בסדר) הבעיה המרכזית של הסרט לא שהוא רע אלא שהוא לא טוב. כלומר, הוא ממשיך את רצף עבודותיו הבינוניות של סקוט בעשור האחרון. הסיפור - בו נלקחה חירות יצירתית רבה לעומת המקרה האמיתי - אמנם זורם וקולח, והתחביר הקולנועי מקצועי והדוק, אבל בזה מסתכם העניין. פלאמר (שאינו בתפקיד הראשי) מזכיר ברגעים מסוימים כמיליארדר הקמצן, האנוכי והאינטרסנט - באופן בו עיצב אותו סקוט - טייקוני ממון אקסצנטריים אחרים, שגם עליהם נעשו סרטים, כמו וויליאם רנדולף הרסט והווארד יוז. לא משהו שמעיד על חשיבה מקורית במיוחד. ואילו בשלב בו נעשה חיתוך בבשר החי, החדירה לפרטים היא וולגרית ובוטה, כמעט פורנוגרפית. כאילו סקוט איבד את הטאץ' המיוחד והיצירתי ששומר על אניגמה ומסתורין, והוא מטיח הכל בפני הצופה. נקודת האור היחידה היא מישל וויליאמס, שהיא סוג של זיקית קולנועית בעיניי, משתנה מסרט לסרט ולחלוטין לא נראית כאן כמו אם אובדת עצות לנוכח חטיפת בנה, אלא כאחת שמשנסת מיד מותניים בניסיונותיה לשחרור בנה ולרגע לא תאמר נואש. וויליאמס עושה אותה בקוליות ראויה לציון.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|