|
|
|
הקאמרי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 4 בדצמבר 2018
|
|
|
|
שלושה מפגשים טעונים בין פרופסור, שעתידו מובטח, לבין סטודנטית נכשלת. הצעה גורלית אחת בעקבות ציון נמוך אחד מערערת את גבולות המותר והאסור, ומאפשרת קרקע פורייה לסימני שאלה בתחום ההטרדה המינית.
במחזה הזה דיוויד מאמט מצליח לתמצת את כל קשת הגוונים הרגשיים הנובעים מיחסי מרות – האם יש אמת מוחלטת וברורה ביחסי הכוחות בין שני אנשים הנמצאים בחדר לבדם, גבר מול אישה, מורה מול תלמיד, מבוגר מול צעיר.
המחזה המרתק והטעון, שנכתב ב-1992, מתכתב עם סיפור התלונה של אניטה היל נגד המועמד לבית המשפט העליון דאז, קלרנס תומס, תלונה אשר עוררה עניין ציבורי רב והיוותה נקודת מפנה ביחס להטרדות מיניות במקום העבודה.
עתה, בעידן ה-Metoo, המחזה רלוונטי יותר מאי-פעם וזאת משום שהוא אינו מקל עלינו, אלא דווקא מפגיש אותנו עם הצדדים היותר אפורים ושנויים במחלוקת על מהי הטרדה ואיפה בדיוק עובר הגבול בינה לבין השימוש הלגיטימי בסמכות.
רכישת כרטיסים
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|