|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משחק: אית`ן הוק, דיין דיהן, ג`ייק שור, כריס פראט, ליילה ג`ורג`, אדם בולדוויין |
הופעה ראשונה: 2019 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: שעה ו-39 דקות
|
|
|
|
ריו, ילד צעיר שנמלט על חייו נחשף לעולמם של הדמויות המיתולוגיות של המערב הפרוע - השריף פאט גארת' ופורע החוק בילי "דה קיד" - בעודו מנסה לאתר את אחותו האובדת ולהציל את חייה.
אנגלית, תרגום לעברית
ביקורות הבמאי וינסנט דונופריו הוא שחקן בדרך כלל, ולכן גם העניק לעצמו תפקיד בסרט, זה של שריף רומרו. כבמאי זהו סרטו השני הארוך בסך הכל, בעוד שכשחקן מאחוריו יותר ממאה תפקידים. ראינו אותו בין היתר ב"מטאל ג'קט", "גברים בשחור", " JFK תיק פתוח", "עולם היורה", "שבעת המופלאים", "מרדף לילי", "השופט", "תוכנית בריחה" ועוד רבים. "הנער" מבטא את הערגה שלו, ושלנו, לז'אנר המערבון שכמעט נכחד במרוצת השנים. זו פרשנות מעניינת לסיפור היריבות שבין בילי הנער והשריף פט גארט, שתי אגדות אמריקניות מיתולוגיות, אליו מתווספת דמותו של ריו, שמוסיפה תבלינים נוספים למשוואה. לא מעט סרטים נעשו לאורך השנים על המרדף של השריף אחר הארכי-פושע הצעיר, הידוע והאיכותי שבהם הוא זה של סם פקינפה מ-1973, "פט גארט ובילי הנער". דונופריו מס פק לעלילה כאמור גיבור צעיר נוסף, מעין אלטר אגו של הבמאי המביא את נקודת מבטו שלו על המאבק שבין השניים. דונופריו מעצב היטב את דמויותיהם של גיבוריו ונסיונו כשחקן מאפשר לו לצקת עומק לתוכם, והדברים אמורים בעיקר לדיין דיהאן, איתן הוק וג'ייק שור, אבל גם לכל האחרים. התוצאה הסופית כאן היא מערבון מגובש בתבניתו המסורתית, בטעם של פעם, משהו שחסר לנו בנוף הקולנועי.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|