סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
בידור
לוח האירועים 2024 נובמבר 
א ב ג ד ה ו ש
     
10111213141516
17181920212223
24252627282930
דרמה
 
Other People's Children ילדים של אחרים
 
 
בימוי: רבקה זלוטובסקי
שחקנים: וירג`יני אפירה, רושדי זם, קיארה מסטרויאני

הופעה ראשונה: 2022

ארץ מקור: צרפת

משך הופעה: שעה ו-34 דקות
 
תמונות היכן ומתי

כשאהבה חדשה פורצת אל חייה העשירים והמלאים של רייצ'ל, מורה פריזאית שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-40, היא מתחילה להרגיש שאולי זו ההזדמנות האחרונה שלה להיות אמא. אבל יחד עם עלי, הבחור החדש, נכנסת לחייה של רייצ'ל עוד אהבה חדשה ומפתיעה- לילה, בתו בת ה-4, והרצון להיות אמא בעצמה לרגע אחד נדחק הצידה. רייצ'ל ולילה הולכות ונקשרות זו לזו: היא משכיבה אותה לישון בלילה, היא אוספת אותה מחוג ג'ודו, והיא אוהבת אותה כאילו הייתה ביתה שלה. רייצ'ל מנסה למצוא את מקומה במשפחתו של עלי אבל במערכות יחסים כמו במערכות יחסים, לא תמיד הכל הולך כפי שתוכנן…

"ילדים של אחרים" הוא סרטה של רבקה זלוטובסקי, שמספרת סיפור עדין, יפהפה, מרגש להפליא ומלא אהבה על משפחות, על אהבה, על הורות ועל כמיהה. הסרט הוקרן במסגרת התחרות הרשמית בפסטיבל ונציה וזכה לחיבוק חם מצד הצופים והמבקרים כאחד, ששיבחו את הזווית הייחודית של התסריט על הורות, את הבימוי החכם והרגיש ואת המשחק הנפלא של וירז'יני אפירה ("לשחות או לא להיות") בתפקיד הראשי.

https://www.youtube.com/watch?v=zz3gjuhqwwc

   


ביקורות
"ילדים של אחרים" הוא סרטה החמישי של רבקה זלוטובסקי. שם הגיבורה שלה כאן הוא רייצ'ל פרידמן והיא בת למשפחה יהודייה המקיימת פולחן דתי כלשהו. חומר הרקע על הסרט מגלה שהנראטיב שלו הוא השתקפות של מערכת היחסים הרומנטית שהייתה לזלוטובסקי עם הבמאי ז'ק אודיאר. לזהותו המוסלמית של מאהבה של רייצ'ל, עלי, יש משמעות בקביעת הטון הפמיניסטי של הסרט. באחת הסצנות רייצ'ל צופה דרך זגוגית שקופה של מקלחון באקט ההתקלחות של עלי ומתחרמנת על גופו השרירי. ברגע שרייצ'ל מתאהבת בליילה ורוצה לראות בה את ילדתה שלה, היא בעצם מנסה להכתיב תרחיש שכך אמנם יקרה וכך היא תממש את כמיהתה לילד/ה. יש בסרט לא מעט רעיונות טובים, אלא שהם לא התבשלו עד הסוף. למשל, הבמאית זלוטובסקי מפשיטה לחלוטין בסרט את רייצ'ל, שיש לה גוף מדהים, ולא ברור האם זה חלק מנאו-פמיניזם מתקלס ומתגרה. העלילה הייתה יכולה להסתדר טוב מאוד גם ללא העירום החשוף והיפה (צריך להודות) הזה שלה. מערכת היחסים של רייצ'ל עם עלי לא ברורה עד הסוף. הוא מוביל והיא נסחפת אחריו, או להפך? או גם וגם? הוא לא משתף פעולה עם הגחמה של רייצ'ל לילד ביולוגי משלה, אם כי הוא לא מטיל וטו מוחלט על הנושא אלא משאיר אותו פתוח. זלוטובסקי משאירה יותר מדי קצוות פתוחים בסיפור שבמרכזו כמיהה של אישה לילד ביולוגי - שלד עלילתי דליל למדי שהבמאית לא מפתחת אותו מספיק לעומק, אלא בעיקר לרוחב. (נחום מוכיח, אתר הבמה)


מחיר עיר שם האולם שעה יום תאריך

 
תגובת גולשים (0 תגובות)  
הוסף תגובה   לכל התגובות

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע