|
|
|
ניסיוני/ אקספרימנטלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: גאלינה סוסטובה , איבן ווינאר, מרטין רייסאווי , רייסאווי , ראמונס גרציוס בימוי: איבן ווינאר |
משתתפים: ז'ירי שמיצר , ז'יטקה פרוספרי , אסתר הוצקה , זדנק נובק , פטרה פולקובה |
הופעה ראשונה: 2003 ארץ מקור: צרפת , צכיה
משך הופעה: 95 דקות
|
|
|
|
עיירת תעשייה נידחת בצ''כוסלובקיה של שנות ה-60. רופוס וצ''רצ''יל הם הולכי בטל כרוניים האוהבים לבלות את זמנם בשתייה ובשיטוטים. יש להם לבטלנים הללו בנות זוג: גרטה עם יסטוריה של אישפוז הולכת עם צ''רצ''יל, פוקליצה הכירה את רופוס בבית המשכון כאשר בא להשיג זומנים תמורת הגיטרה שלו. שתי הנשים נכנסות במקביל להריון.
חולפות להן השנים, צ''רצ''יל נעלם אי שם באוסטרליה והתקפי הדיכאון של גרטה גורמים לה לזנוח את התינוקת. רופוס
ופוקליצה גרים אמנם יחד אבל הקומוניקציה ביניהם מורכבת בעיקר מצעקות הדדיות. מה יהא בהגיע הצאצאים לפרקם?
איבן ווינאר קולנוען צ''כי ייחודי שהפילמוגרפיה שלו נעה בין עלילתי לתיעודי מגיש גם הפעם סרט די חריג בנוף הקולנוע העולמי: יצירה שעלילתה נעה על הגבול הדק שבין דימיון למציאות והצילום שלה, המרהיב באופן שבו עושה שימוש בצבע, מזכיר בסיגנונו קולנוע דוקומנטרי מפעם.
בחוכמה רבה, על מנת שמה שקורה כאן יהיה כמה שפחות דידקטי וכמה שיותר אוניברסלי, הוא מותיר רק הדים מהשינויים הפוליטיים שעברו על צ''כוסלובקיה בתקופות שבהן מתרחש ההולכים בחורש ולא תוחב לנו אותם בבוטות לפרצוף. קריינות של כמה מהדמויות, פלאשבקים, פלאש-פורוורדים ושאר קפיצות בזמן התובעות מהצופה ריכוז מלא; אלה ועוד הופכים את המשל הפילוסופי הפיוטי והרגיש הזה לדחוס לא פחות מסירטו הקודם, דרך היער הקודר, אבל לקומוניקטיבי הרבה יותר הימנו.
צ''כית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|