|
|
|
הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין |
|
|
|
|
|
|
טובים השניים (יורם לוינשטיין) |
|
|
|
|
|
|
מאת: ריי קוני תפעול תאורה: דניאל לפין בימוי: רוני מנדלסון תעתוק וניהול מוזיקלי: ניב מנור תחקיר ועריכה: מאיה פלג תמליל: אורי בוסתן קרבות במה: אהובה יובל משתתפים: שחקני שנה ג |
|
|
|
|
דווקא בערב בו מתקיימת ועידה נגד פורנוגרפיה, מחליט סגן השר ריצ`רד ווילי, למרות נוכחותה של אשתו, לממש את תשוקתו למזכירתו הסקסית ביותר של טוני בלייר, ג`ניפר בריסטו.
"זה עומד לי ג`ורג`, זה עומד לי" מספר סגן השר על מצוקתו לרל"ש הנאמן לו ג`ורג` פיג`ן. כדי לעזור לבוס, מפתה ג`ורג` את אשתו של סגן השר, מתוודה על רומן הומוסקסואלי עם מחלק תה בשם טד, מתחזה לרופא ונכנס לעסקי הפורנו.
האם יצליח ג`ורג` הנאמן במשימתו למרות היותו חסר ניסיון מיני ומתגורר עדיין אצל אימו? מלך הפארסה הבריטי ריי קוני נוגס בישבנה של הבורגנות הבריטית על חשקיה המגוונים ומציג את מוסד הנישואים השמרני כחממת פנטזיות פרועה ולוהטת. מחיר כרטיס 60 ₪ לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים: 03-6886514 שלוחה 0 או 106. טלפון נוסף לאחר שעות פעילות המשרד: 050-2121052.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (6 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 6. צולע...
| | | | בצגה צולעת לאיטה...השחקן הג`ינג`י מנסה להצחיק בכח ולא מחזיק את ההצגה.חבל.
הוסף תגובה | | | | |
| 5. טובים השניים-ביקורת על קומדיה מאת ריי קוני ביורם לוינשטיין
| | | | ריי קוני מחבר הקומדיות האנגלי הידוע מפורסם גם אצלנו והקומדיות שלו זוכות להצלחה כבירה בכל העולם ומוצגים לעתים קרובות גם כאן.
"טובים השניים" שנחשבת לאחת הטובות שלו כבר הוצגה בשנת 2002 בתיאטרון הקאמרי והיום מוצגת בסטודיו לאומנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין.
ברוב הקומדיות מסוג זה היא בנויה על טעויות,התחזויות לאחר,פתיחת וסגירת דלתות רבות, כניסות ויציאות,תיזמון מדוייק וקצב מטורף.
כדי שקומדיה כזו תצליח כל המרכיבים הנ"ל אינם מספיקים אם התפקידים אינם משוחקים היטב ואם התרגום אינו שוטף וקולח.
ללא המשחק הטוב קומדיה כזו יכולה להיות משעממת כי בעצם התמליל בה אינו העיקר אלא המהעמדים המצחיקים והטיפוסים השונים.
ואכן בהצגה שצפיתי אמש היה משחק משובח,כל צוות השחקנים המסימים השנה את לימודיהם מוכשר ומעולה,יש לו נוכחות במה מרשימה ואינך יכול להשאר אדיש לו.
זאת אחת ההפקות המוצלחות של הסטודיו השנה, אם לא המוצלחת ביותר.
עזרו בכך התפאורה הרחבה והיפה שבנה ניב מנור ,התלבושות היפות של מאיה פלג,המוסיקה הנפלאה והמבליטה אירועים מסוימים של סתיו נחום, התאורה הממוקדת והמדויקת של יוסי זוהר וכמובן התנועה של אורי בוסתן שבלעדיה אי אפשר היה לקיים את הקצב הרצחני של ההצגה בהדרכת הבמאי רוני מנדלסון.
רצוי לציין גם את התרגום היפה של דניאל לפין.
הבימוי היה מלאכת מחשבת מדויקת להפליא השומרת על מתח ענין וקצב מתחילת ההצגה ועד סופה.השחקנים לא נכנסו להגזמות ללא צורך ובמטרה אחת ויחידה כדי להצחיק ובזכות כשרונם והבימוי הנכון שעשעו והצחיקו מבלי לרדת באיכות.
יכולתי לקצר ולומר במילה אחת על משחקם של כל המשתתפים כי הוא היה מרשים אך אנסה להתעכב על כמה מהם לפי סדר הופעתם בתכניה.
משחקם של כולם היה אמין ביותר,משעשע עד דמעות.האמנת לכל שחקן וכל מעמד.
ריצ`רד-אלון אופנהיים שר בממשלת טוני בלייר מוצא לעצמו תעסוקה מענינת יותר לזמן ישיבה בה ידונו על חוקי פורנו.הוא מטיל על עוזרו-ג`ורג` גלעד אבנת לשכור חדר נוסף באותו בית מלון בו הוא נמצא עם אשתו כדי שבמקום נוכחות בישיבה משעממת יוכל להמצא במיטה אחת עם אחת המזכירות של ראש הממשלה-ג`ניפר-הדר רצון.
ריצ`רד בטוח שאשתו-פמלה-אנדריאה שוורץ הולכת להצגה והחשש שבגידותו תתגלה קטן ביותר.לרוע מזלו נמצאת בבית המלון גם חברת הפרלמנט-לילי-נעה להב וגם ג`ורג` מסתבך בהזמנת החדר.
בנוסף לעובדה שפמלה לא הולכת להצגה אלא מעונינת לחלוק מיטה עם ג`ורג` ועקב טעות, מגיע לבית המלון גם אדוארד-עודד אהרליך בעלה של ג`ניפר.
אנו עדים למצבים מצחיקים,מביכים,אי הבנות,ערבוב של סטיות הומוסקסואליות ושליטה נשית, המאפשרים לקהל בידור מעולה,מהנה,מצחיק ועל רמה והתרעננות משך כשעה וחצי ללא הפסקה שעוברים מבלי שתגיש.
אלון אופנהיים הוא החלטי,תוקפן,חם ביותר מבחינה מינית דבר הגורם לו לכך שישים במקום שני הן את עניני המדינה והן את אשתו.בכל זאת באין ברירה מסתפק בחמימות ותשוקה גם באשתו.
גלעד אבנת הוא קפיץ מתהלך,רב גווני,כישרוני ביותר,נבוך,יודע לצאת מכל מצב,תענוג לראות את גווני משחקו,תנועותיו,
הבעותיו,השינוי בקול והמעבר המהיר מקיצוניות אחת שניה.
אנדריאה שוורץ-נאה ביותר מבחינה חיצונית ומלמדת אותנו כי בגידת בעל לא תמיד נובעת מאי סיפוק מיני או גיל או כיעור האישה אלא עצם ההרפתקה,המתח ,השינוי ,האיסור גורמים לכך.
היא מפתה בהצלחה את ג`ורג`,רגשנית ביותר עד דמעות ומאוכזבת יותר לא מבגידת הבעל אלא מבגידת ג`ורג` עם בן מינו.
מני פלורנטין שיחק את המשרת הסיני בטיביעות,בחן וכשרון כסיני מלידה.
הוא היה סיני אמיתי,מצחיק,הן אגרסיבי והן משרת נאמן ושומר סוד כאשר קיבל ליד "מעטפות"רבות אין ספור כדמי שתיקה.משחקו והמבטא הסיני היו עבודה מדוייקת שהראתה את כשרונו הרב היטב.
הדר רצון ונעה לב בוגרות של הסטודיו משלימות את הליהוק הטוב. אחת בשתלטנות וסיפוק סטיות והשניה בפוריטניות הנובעת אולי יותר מרצון לנגח פוליטיקאים .
נלי תגר היתה חדרנית יעילה, חביבה, עוזרת לאורחים ומתחשבת בהם.
יניב עדני היה מנהל בית מלון שהתערב יתר על המידה בעניני אורחיו וזאת כמובן לטובת מקום עבודתו.
עודד אהרליך ביצע היטב את להיטותו להיות כוכב סרטים,חשדנותו שאשתו בוגדת בו ועלבונו על החשדות שהינו סוטה מין.
לראות או לא לראות:בידור על רמה גבוה ביותר בזכות הביצוע על כל מרכיביו-שחקנים,במאי,תפאורה,תנועה וכו`
הצגה מומלצת וההולכים לראותה לא יצטערו על כך.
נכתב ע`י ELYBIKORET 6/8/08 שעה 01.06
elybikoret@gmail.com
הוסף תגובה | | | | |
elybikoret , t a (06/08/2008) |
| 4. שחקנים פתטיים
| 3. טובים השניים
| | | | שילכו התיאטרות הגדולים המסובסדים והמתוגמלים לראות איך עושים הצגה.מצחיקה , שנונה, קולחת ובלי רגע משעמם. משחק מצויין ובמיוחד השחקן הג`ינגי - יש לו עתיד. malihoch@017.net.il
הוסף תגובה | | | | |
מלי , תל אביב (05/08/2008) |
| 2. טובים השניים
| | | | ההצגה הכי מצחיקה שראית בחיי... חובה לראות! ההצגה יותר טובה מההצגה בקאמרי אפילו
הוסף תגובה | | | | |
| 1. טובים השניים
| | | | הקומדיה טובים השניים היא הצגה טובה ומהנה, צוות השחקנים עושה כמיטב יכולתו ומגיש משחק אמין טוה משכנע ומשעשע.
הישיבה הקרובה לשחקנים יוצרת תחושה שאנו חלק מקהל האורחים במלון.
אלון אופנהיים / ריצ`רד עושה את תפקידו בצורה טובה מאוד ובסופר מקצועיות.
אנדריאה שוורץ/פמלה בעלת לוק מצויין ויכולת משחק טובה מאוד.
הדר רצון/ג`ניפר מעולה ומגלמת את תפקידה על הצד הטוב ביותר.
גלעד אבנת/ ג`ורג` בעל יכול משחק מצויינת והוא הכוכב של ההצגה.
נעה להב שיחקה בצורה טובה מאוד.
שאר הדמויות בהצגה היו טובות מאוד ותיפקדו מצויין , החדרנית פקידי הקבלה מנהל המלון וכמובן המלצר מלוכסן העיניים.
הצגה ששווה לראות מהנה ומצחיקה.
הוסף תגובה | | | | |
איציק גיני , תל אביב (21/07/2008) |
|
|
|
|