|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי הפקה ותסריט: נטעלי בראון עריכה: גדעון לצמן מוזיקה: אשר גולשמידט |
הופעה ראשונה: 2017 ארץ מקור: ישראל
|
|
|
|
מיכל בת-אדם היא במאית הקולנוע הראשונה והיחידה בישראל שיצרה בעקביות סרטים החל משנות השבעים ועד היום. בסרטיה עלו נושאים שכמעט ולא נכחו בקולנוע הישראלי באותה התקופה: אמהות, אהבה בין נשים, תשוקה ואנטי מיליטריזם. זהו פורטרט רגשי ואסוציטיבי של קולנוענית שהקדימה את זמנה, שחקנית יפיפיה ומצליחה שתבעה את זכותה לעבור לצד השני של המצלמה וספגה בשל כך ביקורות אכזריות.
הסרט, מלווה את בת-אדם בזמן צילומים לסרטה החדש ודל התקציב ואף מתעד באינטימיות את חיי היומיום בצד אהובה מזה 40 שנה, הבמאי משה מזרחי. שניהם נאבקים להמשיך לעשות סרטים למרות הגיל המבוגר והפניית העורף של הממסד. 'מקווה שאני בפריים' מעורר שאלות על יצירה והזדקנות, אהבה, זוגיות וחמלה, קולנוע כזיכרון והגבול המטושטש שבין החיים לסרטים.
ביקורות נטעלי בראון משרטטת ברגישות מחבקת ומלטפת את דמותה המורכבת של מיכל בת אדם. את יצירת הקולנועי שלה, הממלאת את חייה ועולמה. את הרגעים השבירים והפגיעים אותם היא חווה. את הקשר העמוק והיפה שיש לה עם מזרחי, שותפה לחיים וליצירה. את התהיות שלה בדבר נשיותה וגילה. וכל זאת תוך תיאור היומיום הפשוט והארצי, אך העשיר בתוכן אמנותי, של בני הזוג. "מקווה שאני בפריים" הוא פרופיל אישי מרגש ומעורר השראה של אמנית אמיתית בלתי מתפשרת, הנאמנה לעצמה ונאבקת להמשיך לעשות בדרכה שלה את מה שהיא יודעת הכי טוב.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|