ההצגה מתארת את השימוש במכונת עינויים משוכללת שמיועדת להוציא להורג נידונים למוות ללא שום משפט מקדים. לפני ההוצאה להורג, המכונה כותבת בעורו של הנידון את גזר דינו בתהליך שנמשך 12 שעות. במהלך הסיפור הקורא לומד יותר ויותר על המכשיר ומקורו. זהו סיפור מזעזע ואכזרי, שלכאורה אינו מתקבל על הדעת ומשקף את "העולם הקפקאי", שהפך להיות חלק מחיינו היומיומיים.
הסימפוזיון יתקיים בבוסתן אלבאשא לאחר ההצגה "המכונה" בשעה 21:00
בסימפוזיון ישתתף הקהל של פסטיבל מסרחיד יחד עם נשות ואנשי משפט ועורכי דין לדיון בסוגיות משפטיות עכשוויות וההשפעה ההולכת והגוברת של לוגריתמים ובינה מלאכותית במערכות המשפט, ומה ההשפעות של כך על חיינו במיוחד לאור התפרצות נגיף קורונה שגרמה לשינוי פני העולם.
המסה הפילוסופית של ולטר בנימין "יצירת האמנות בעידן השעתוק הטכני" שהתפרסמה בשנת 1935 הצליחה לחולל דיון שאת ההדים שלו אנו עדים להם עד ימים אלה, ורובוט ניתוחים משוכלל הפך לעניין שבשגרה בחדרי ניתוח בבתי חולים בארץ ובעולם, על הציר של מכונה-אדם ומה שביניהם, ועל זה יתקיים דיון זה. בסימפוזיון תהיה התייחסות להצגת המכונה שנכתבה בהשראת "מושבת עונשין" מאת פרנץ קפקא.