|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מחזה: תמר אסנקאו עריכה: רותם בר ישראל כתיבה: גלית פיין בימוי: בת חן ישראלי מוזיקה: גלית פיין ציורים ועיצוב: אבי בן זאב, זיו זגיה וידאו: יואב רודה |
שופטות: אורטל סולומון, תמר אסנקאו |
משך הופעה: שעה וחצי
|
|
|
|
"בישראלית" אני "אלה" באמהרית- "אלמנש". שני הקולות נשמעים בראשי. זה המבקש ממני להכיר בשורשי האתיופיים ולשמר אותם, וזה המזרז אותי לשנות ולתקן את זהותי ומהר. מבעד לניסיון להפוך ל"ישראלית", לוחשת לי תרבות יהודית-אתיופית בת אלפי שנים, ומחפשת לפרוץ את דרכה החוצה, אל העולם שלי היום. טקס הכנת הקפה האתיופי, "הבונה", מזמן במה למפגש בין אנשים ונשים דרך ניחוחות העבר, ומעלה שאלה על קצב החיים והיחס לזמן בחלוף הדורות. עוצמתה של האישה האתיופית שעומדת במרכז היצירה שלנו, האמונה על הטקס כולו, מתגלמת בידע האנושי שהיא אוצרת בתוכה.
המופע נסגר עם הצטרפות הקהל לשתיית הקפה ולשיחה עם היוצרות על מחשבות ורגשות שעולים מתוך המפגש המשותף.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|