|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
בית רבנדרה אבלה (אנסמבל 209) |
|
|
|
|
|
|
עריכה ובימוי: תמר רבן תחקיר ועריכה: קרול גודין תאום אמנותי: גיא גוטמן |
יוצרים מבצעים: חיה ברשינסקי, שרית טלמור, כנרת חיה מקס, יאנה פרידמן, תמר קריסטיסיאשוילי , מיריי שנאן, תמר רבן |
|
|
|
|
בדירת מגורים בשכונת הדר בחיפה מנהלת תמר רבן חיי משפחה מורכבים עם חברות אנסמבל 209. טקסט המחזה "בית ברנרדה אלבה" של המחזאי הספרדי פדריקו גארסייה לורקה, בתרגומו של המשורר רפאל אליעז, הוא הבסיס להתרחשות המתקיימת בדירה.
הסיטואציה הדרמטית במחזה - חמש בנותיה של ברנרדה הנעולות בביתן ללא מוצא יחד עם אימן, היא רשת היחסים שלתוכה רוקמות רבן ובנות האנסמבל את יחסיהן שלהן. תוך כדי כך נשזרות פנימה ביוגרפיות, הקשרים סוציאטיביים, מטענים חיים ונפיצים והסביבה הפועמת של השכונה שבתוכה ומתוכה צומחת ההתרחשות האמנותית. במועדים הקבועים מראש, מוזמן הקהל להיכנס לדירה הקטנה והאינטימית, ולשוטט בין חדריה על פי בחירתו.
בחדרים השונים יפגוש הקהל בסצנות חיים מתקיימות בין דיירות הדירה על כל רובדיהן- החפצים והתמונות המוצגים בדירה, ריחות האפייה והניקיון, קולות השכונה והחוויה השלמה של מהלך חיים המצטבר במהלך שעתיים ומסתיים במופע מפתיע ובשטרודל תפוחים.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|