במרחב העבודה של הרקדן - הסטודיו, כל מופע הופך לאתגר למופיעים וגם לקהל.
בהעדר כל אלמנטים של אור, תפאורה ופרספקטיבה, הרקדן מוכרח לוותר על הרבה מכלי העבודה שלו
ופשוט להיות את מה שהוא ברגע נתון.
הקהל מצדו מתעמת עם ראייה משותפת באור מלא בו כולם חשופים.
הצגת מופעים בסטודיו או כל חלל אחר מאשר במת התיאטרון מקובלת מאוד היום וגורמת לשינוי בנקודת המבט וההתיחסות לאמנות המחול.
רק 25 - סאלי אן פרידלנד: האינטמיות בהופעה שוברת את הכללים והצורה בה אנו מביטים במחול ודורשת חידוד כלים שונים ואמון של אחד בשני כאשר הגבולות של השטח הפרטי נפתחים והחשד של אחד לשני הופך לסקרנות, זה הרגע בו נפגשים הצרכים העמוקים שלנו להבנה.
כוריאוגרפיה: סאלי אן פרידלנד, רקדניות: אור רזון, דנה מרכוס, טל סלומון, מאיה בר יעקב, מאיה פייטלסון, עדיה שטרן
מוזיקה: Miharu Koshi & Haruomi Hosono, Susumu Yokota
שניים - אבי קייזר סרגיו אנטונינו- המקום הראשון בו אנו חיים הוא הגוף שלנו, שטח המאפשר לנו להתבטא והמכיל את רגישותנו. כמו בתוך נוף אנו נעים ברמות ושכבות גיאוגרפיות שונות. אבי קייזר וסרגיו אנטונינו מביאים בדואט שלהם עימות של שני מרקמים פיזיים טקסט הכתוב בשפות שונות בו הקהל מוזמן לקרוא ולחוות.
כוריאוגרפייה וביצוע -אבי קייזר סרגיו אנטונינו
מוסיקה-יאנק שפר