|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
נגנים: סבולה ורחל בנגורה, איתמר אהרוני, שירן אגיסון, שחף לויכטר תלבושות: רחל בנגורה תאורה: גידי כבן ניהול הצגה: שירלי אושר מוזיקה: סבולה ורחל בנגורה |
רקדניות: יובל רזון, מיכל ישראלסתם, מלי מזל, עדי פנחסי, רוני שחר, הגר שיפרון |
|
|
|
|
פיבונאצ'י אפרו אימאג', יצירה בנושא רצף פיבונאצ'י הידוע כמושג מתמטי, אשר אומץ על ידי אדריכלים וציירים שהכריזו עליה כעל סוד היופי המושלם, סדרת פיבונאצ'י נמצאת בשימוש באומנויות שונות אך קיימת למעשה משחר ההיסטוריה, כיום יותר ויותר מוסיקאים משתמשים בעקרונותיה. בתקופת הקורונה פיתחה רחל בנגורה שפת תיפוף ומחול שנתמכת בסדרת פיבונאצ'י. היצירה עוסקת בתהליך הבנת המספרים הראשונים בסדרה במקצב במחול וברעיון, זהו חיבור אסכולות מקורי של – מתמטיקה, מוסיקה חיה, שירה – POETRY וכמובן מחול בועט ושוצף.
רחל בנגורה, אמנית רב תחומית בתיפוף וריקוד מערב אפריקאי, למדה תיפוף וריקוד אפריקאי בלונדון, בבית ספר אודזידו ובארגון "שנים עשר השבטים של ישראל". בתקופה זו הופיעה בריקוד אפריקאי במופעים של מוסיקאים ממערב אפריקה כמו איוב אוגדה, אס אי רוג'י, דויד אולאדוני , רגי פארמר, ועוד. שהתה ולמדה בגמביה שבמערב אפריקה במתחם להקת הבלט האפריקאי פאטאלה, שם הכירה את בן זוגה המאסטר האפריקאי. השניים התיישבו בפרדס חנה – כרכור והקימו את להקת המחול בנגורה. ככוריאוגרפית יצרה רחל עד היום כ-15 עבודות מחול שונות בנושא הבלט האפריקאי, יצירות שהועלו על במות כמו ענבל, סוזן דלל והיכלי תרבות ברחבי הארץ, היצירות מבטאות את אהבתה לאפריקה וניזונות מהידע הרחב שלה ושל בן זוגה-סבולה בנגורה. יצירתה הקודמת "תוף לאינסוף" זכתה בפרס קרן היוצרים העצמאיים של משרד התרבות והספורט .
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|