|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אורחים |
|
|
|
|
|
|
באדי בולדן משורר של חצוצרה - פסטיבל ניו אורלינס 2019 |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ד"ר מייקל וויט והניו אורלינס בנד (ארה"ב) , הסולן ברביעיית ד"ר וייט נגן החצוצרה הנודע גרג סטאפורד מניו אולרינס |
משך הופעה: כשעה ורבע
|
|
|
|
במחווה לבאדי בולדן יושמעו קטעים לכבודו של איש הג'אז, מוביל ההרכב, ונגן הג'אז הראשון – באדי בולדן. באדי היה הראשון לאלתר בסגנון "בלאק סינגינג" על החצוצרה שלו. הוא ניגן בלוז ורגטיים וכן מוסיקה לריקודים. מאוחר יותר כל הקטעים הוגדרו כ"ג'אז".
צ'ארלס "באדי" בולדן היה נגן קורנט (סוג של חצוצרה ) עוצמתי. היה לו צליל חזק הנשמע למרחקים.. בולדן אהב במיוחד לנגן רגטיים ובלוז. הוא פשוט "שר את הבלוז". בולדן נחשב לראשון מבין אבות שושלת הג'אז. בולדן היה הראשון שהכניס את "שירת המענה" בנגינתו. הוא הלהיב את הקהל כמו מטיף דתי. מייחסים לבאדי בולדן גם את החלפת הקונטרבס בטובה – ככלי בס בתזמורת. לטענתו מהלך זה נתן זרימה יותר חופשית וקלילות לנגן הבא לאלתר. ההרכב ינגן קטעים שבאדי בולדן ניגן כמו: Careless Love, Make Me A Pallet On Your Floor, High Society, Don't Go Away Nobody and Buddy Bolden's Blues.
רכישת כרטיסים
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|