|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: מיכאל שרפשטיין, משה אדרי, לאון אדרי , גדעון מרון, עפר גרינשטיין, צביקה קרצנר , יורם מילוא , טובה אשר , אייל שכטר, תום שרפשטיין בימוי: חיים בוזגלו |
משתתפים: סמדר קלצ´ינסקי , ליאור מילר , אייל שכטר , עודד תאומי , עמוס לביא , צופית גרנט |
הופעה ראשונה: ישראל 2005
משך הופעה: 100 דקות
|
|
|
|
במרכז הסדרה עומדת דמותו של הכתב הפלילי, אשר עוצבה על פי דמויותיהם של כתבים פליליים הפועלים כאן בארץ. הייחוד במקצוע הוא היותו כלוליין המהלך על חבל דק וגמיש בין העולם הפלילי (התחתון) אותו הוא מסקר ובין העולם הנורמטיבי (העליון).
במהלך עבודתו נתון הכתב בלחצים אדירים מצד מקורותיו העבריינים מחד, ומקורותיו אנשי החוק מאידך. לעיתים הוא מחליק ועובר על החוק, מסייע ללא דעת לעבריינים, ולפעמים משתמשת בו גם המשטרה בלי ידיעתו. מידי פעם הוא מוצא עצמו בנקודה רגישה המהווה ניגוד אינטרסים בין עולם המשטרה ששואף לפעול מתוך מעטה סודיות, העולם העברייני המנסה, לעיתים, באמצעותו לפגוע בעבודה המשטרתית, ועולם התקשורת - עורכיו הלוחצים ללא הפסקה את מנת הסקופים שלהם.
דרך עולמות אלו אנחנו פוגשים את כל הזרמים בחברה הישראלית: יהודים וערבים, חילונים וחרדים, עולים חדשים, עדות ישראל, סלבריטאים. במשך השנים הביא הכתב הפלילי לפענוח פרשיות פשע שהסעירו את המדינה. חלקם הגדול של הסיפורים ככל שיראו דמיוניים לקוחים מהמציאות.
הסדרה מביאה נקודת מבט שלעולם לא עסקו בה בתולדות היצירה הישראלית: הקשיים והקונפליקטים במערכות היחסים בין התקשורת הישראלית לבין שומרי החוק. למרות שיוצרי הסדרה הם עיתונאים הם לא מהססים לחשוף את הבעייתיות ולפעמים חוסר ההגינות של התקשורת כלפי המשטרה. הסדרה מנסה להיות אובייקטיבית, מאוזנת, ללא משוא פנים כלפי אף סקטור בחברה הישראלית.
(שני פרקים)
הופק בתמיכת הערוץ הראשון.
עברית, כתוביות באנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (3 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 3. כתב פלילי
רועי , חולון (18/10/2009) |
| 2. הסידרה הכי טובה שראיתי בחיים שלי (ללא תוכן)
בן מולכו , המאירי (19/07/2008) |
| 1. הסידרה הטובה ביותר
| | | | שנעשתה בשנים האחרוונת בערוץ הראשון ובכלל
סידרה מושלמת משחק מצוין
הוסף תגובה | | | | |
|
|
|
|