|
|
|
רומנטי |
|
|
|
|
|
|
כל הדיילות מגיעות לגן עדן |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אלפרדו קאסריו , אינגריד רוביו , ואלנטינה באסי , אמיליו דיסי , נורמה אלאנדרו |
הופעה ראשונה: ארגנטינה/ספרד 2002
משך הופעה: 98 דקות
|
|
|
|
חוליאן הוא רופא עיניים צעיר, מזוקן, שמנמן ועגמומי. זה עתה התאלמן מאשתו הדיילת וכמו שהבטיח לה הוא טס לאושואיה - העיר הדרומית ביותר בעולם, מקום מוזר וקודר למדי - כדי לפזר את אפרה במקום שבו נפגשו לראשונה. דיילת הטיסה דרומה היא טרזה - בחורה המעדיפה את החיים בשחקים. הרבה יותר בטוח לה ונעים בשמים מאשר בחיים הארציים העלובים. עכשיו, בלי בן זוג קבוע ועם ולד לא רצוי ברחמה, היא מחליטה לטרוף את נפשה בכפה בשלג של פטגוניה. רוצה הגורל וטרזה פוגשת את חוליאן. ללא כוונות מוקדמות, בסוף העולם, מוצאות הנפשות האבודות זו את זו אבל המזור למכאובי הנפש לא יבוא מיד אחרי הלילה הקסום שאותו יבלו יחדיו...
בפסטיבל ירושלים דאשתקד הוצג ''מחכים למשיח'', סרטו השני של דניאל בורמן הצעיר. ''כל הדיילות מגיעות לגן עדן'', סירטו החדש, הרומנטי (רומנטי אך לא סחטני), הוא המוצר הטוב המהוקצע והמאוזן ביותר שיצא תחת ידיו עד היום והוא מוסיף נדבך חשוב ואיכותי להליך התעוררותו המחודשת של הקולנוע הלאטינו-אמריקני. כמו בשני סרטיו הקודמים, גם כאן יש נטייה לסנטימנטליות בלי ליפול למלכודת ההיסחפות אליה, גם כאן יש הקפדה מירבית על אמינותן של הדמויות, גם כאן מושקע מאמץ איתנים בתסריט, וגם כאן יש נגיעה קומית המעניקה ליצירה טאץ'' קליל והכרחי. אם שם היתה היהדות נושא מרכזי, כאן היא מהווה אתנחתא קומית בדמותו של נהג מונית המשמיע מוסיקת כליזמרים ונואם על יום כיפור.
ספרדית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|